این COVID-19 مبارزه در شیکاگو کوک زندان شهرستان

بزرگنمایی این تصویر پرستاران و جامعه ایمان رهبران شرکت در یک اعتراض در خارج از طبخ زندان شهرستان در

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرستاران و جامعه ایمان رهبران شرکت در یک اعتراض در خارج از طبخ زندان شهرستان در شیکاگو در آوریل 10, 2020, خواستار آزادی زندانیان از زندان. یک قاضی فدرال دستور طبخ زندان شهرستان به اقدام فوری برای جلوگیری از گسترش coronavirus از جمله به مطمئن شوید که بیش از 4000 تن از بازداشت شدگان از دسترسی به کافی صابون و ضد عفونی کننده. نم Y. Huh/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نم Y. Huh/AP

طبخ زندان شهرستان در شیکاگو یکی از بزرگترین کشور و در یک نبرد شدید با COVID-19. میزان عفونت در زندان است و بالاتر از بسیاری از هر جای دیگری در کشور است. بیش از 50o مردم باید آزمایش مثبت است. بازداشت شدگان را نزدیک به دو سوم از موارد و سه نفر از آشکار عوارض.

شهرستان مدافع دولت وکیل کلانتر و دیگر مقامات توافق برای آزادی صدها نفر از مردم از زندان به کمک به کاهش COVID-19 تهدید — به طور عمده کسانی که به اتهام و هنوز در انتظار محاکمه همراه با دیگران خدمت کمتر از یک سال برای سطح پایین جنایات. مقامات انجام مورد به مورد بررسی و غیر انتفاعی وثیقه گروه مانند شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق با استفاده از پول خود را به مردم ،

Linn که حاضر به صحبت با NPR اگر خود را با نام کامل نبود استفاده شد و در اواخر ماه مارس پس از این صندوق و پرداخت 5000 دلار اوراق قرضه. 51 سال است که در نظارت بر خانه و ماندن در خانه دوست.

"این ادب من خوشحالم که از وجود" لین می گوید. "من احساس می کنم برای بسیاری از بچه ها در آن وجود دارد که می توانید از وجود دارد — دانستن است که آنها در حال رفتن برای مردن در آن وجود دارد."

وجود دارد کمتر از 4,400 بازداشت شدگان در زندان — بیش از 20 درصد کاهش از یک ماه پیش. اما لین می گوید: پس CDC دستورالعمل های اجتماعی مانند فاصله و شستن مکرر دست ها غیر ممکن است در چنین پرجمعیت محیط زیست است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر در زندان شهرستان رئیس جمهور هیئت مدیره پرسپولیس Preckwinkle صحبت در مورد انتشار بیشتر مردم است.

"هفتاد و پنج به 80 درصد باید در اینجا به دلیل آنها متهم به جرایم خشونت آمیز" Preckwinkle گفت. "این بدان معناست که ما حدود یک هزار نفر است که ما می تواند کار سعی کنید به شکل از چگونه برای بازگشت به جامعه با خیال راحت."

در طرح دعوی در دادگاه فدرال بازداشت شدگان استدلال Cook County Sheriff انجام نمی دهد به اندازه کافی نیست و ارائه امن شرایط زندگی در داخل. یک قاضی را رد کرد و برخی از استدلال های خود را با این حال او به دستور کلانتر به تعدادی از مراحل از جمله ارائه مناسب منابع و صابون ضد عفونی کننده دست برای شستن مکرر دست ها و ایجاد یک سیاست برای coronavirus تست.

سر از زندان طبخ شهرستان کلانتر تام دارت می گوید: تغییر در حال حاضر شده است در جریان است. او و یک بیمارستان محلی راه اندازی یک موبایل تست سایت برای کارکنان. بازدید کنندگان دیگر مجاز در زندان است. در تلاش برای ایجاد, اجتماعی, فاصله, تک سلول ها استفاده می شود زمانی که ممکن است.

دارت می گوید او و دیگر مقامات می دانستم که اوضاع خوب نبود اوایل تا در ژانویه او دستور داد COVID-19 غربالگری برای هر کسی که به زندان و پس از گسترش سیاست.

"ما بخشی از این جامعه در اینجا ما فقط می تواند آزاد کردن مردم در جامعه و گفت: "موفق باشید" او می گوید. "هفته پیش که ما شروع غربالگری از افراد زمانی که آنها را ترک زندان به اطمینان حاصل شود که آنها در نمی آوردن چیزی به جامعه است."

زندان کارکنان مشخص میکند که فرد ترک زندان به جایی برای اقامت است که او یا او COVID-19 رایگان یا که وجود دارد یک محل — یک اتاق خواب و حمام — برای جداسازی. آنها همچنین کار با گروه هایی مانند TASC, یک سازمان است که کمک می کند تا مردم خروج از زندان و یا زندان. TASC جمهور Pam رودریگز می گوید این سازمان متصل خواهد شد کسانی که نیاز به مسکن با ارائه دهندگان خدمات است که قادر به گرفتن مردم از زندان.

"آنها می تواند به حفظ آنها در نظارت الکترونیکی در صورت لزوم"رودریگز گفت: "و این است که پناهگاه محیط اما در نیمه راه به خانه های که در آن وجود دارد می تواند اجتماعی فاصله."

در ضمن اخیر دو روزه, اضطراری نجات کمک بیش از 130 نفر ترک زندان است. رابین استاینبرگ مدیر عامل شرکت وثیقه پروژه می گوید: آنها طرح به قید وثیقه و صدها نفر دیگر.

"من همچنین امیدوارم که هنگامی که ما از طریق این است که ما در حال رفتن به قادر به گرفتن یک لحظه و بپرسید که چرا ما تا به حال بسیاری از مردم در زندان که تا به حال نشده است محکوم به جرم در وهله اول" استاینبرگ گفت.

که بحث این است که مطمئن شوید که برای آمدن بعد اما در حال حاضر وجود دارد فوری تمرکز بر گرفتن به طوری که بسیاری از باقی می ماند در طبخ زندان شهرستان طی معضل COVID-19 از راه آسیب است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن