هزینه تایلند Coronavirus موفقیت: ناامیدی و ... خودکشی

Suchart Prasomsu, 53, منجر, یک تیم امداد و نجات از 30 داوطلب در بانکوک با استفاده از هارلی برای رسیدن

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

Suchart Prasomsu, 53, منجر, یک تیم امداد و نجات از 30 داوطلب در بانکوک با استفاده از هارلی برای رسیدن به تصادفات و صحنه های جرم و جنایت. از زمان شروع این بیماری همه گیر آنها نیز نامیده شده است به سعی کنید و نگه داشتن مردم از کشتن خود. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

از یک گوشه نمای در بانکوک Suchart Prasomsu, 53, برنج, فروشنده آگهی یک تیم امداد و نجات از 30 داوطلب. آنها با عجله به تصادف با خودرو یا صحنه های جرم و جنایت. آنها همچنین بازیابی اجساد کسانی که در خانه های خود و از زمان شروع این بیماری همه گیر بخشی از کار خود را تبدیل به تلاش برای جلوگیری از مردم را از کشتن خود.

کیسه برنج انباشته شده در میان مواد ضد عفونی کننده مخازن (مورد استفاده برای تمیز کردن آپارتمان از یک همسایه که قرارداد COVID-19), Prasomsu نجات غواصی کت و شلوار (برای کسی که شروع به پریدن کرد به رودخانه) بودایی در حرم قفس پرندگان و خود را نوعی سگ پشمالوی باهوش شیر.

یادداشت سردبیر

در سراسر این داستان ما را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات در مورد روش های مورد استفاده مردم خود را به قتل برسانند. این است که با طراحی. خودکشی یک مسئله بهداشت عمومی و مانند تمام مشکلات بهداشت عمومی, چگونه ما در مورد تاثیر آن بر توانایی جمعی ما برای جلوگیری از آن. گرافیک توضیحات و یا عمومی تجلیل از خودکشی است که به طور بالقوه خطرناک برای افرادی که در معرض خطر خودکشی. برای منابع کمک برای مردم با توجه به خودکشی اینجا را کلیک کنید. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد رسانه دستورالعمل برای گزارش خودکشی توصیه شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا بنیاد پیشگیری از خودکشی.

پارک شده در خارج از هارلی او با استفاده از به بافت از طریق بانکوک ترافیک. خود را با رادیو موج کوتاه — که بر میدارد تا گزارش پلیس در کنار رودخانه های منطقه ای و دیگر برای کل منطقه مرکزی تایلند — صدای ترق و تروق در پس زمینه.

در بانکوک جوامع از مردم فقیر زندگی می کنند در زیر بزرگراه و در کنار ریل قطار. آنها شده اند به خصوص سخت ضربه رکود اقتصادی باعث تایلند تلاش برای سرکوب COVID-19. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

Prasomsu شده است نجات داوطلب برای نزدیک به 30 سال است. او می گوید که گزارش ها از خودکشی باید علامت تا از این کشور اعلام کرد یک مستند در 26 مارس در تلاش برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

او و تیم خود را در پاسخ به حداقل 10 گزارش پلیس از افرادی که علنا خودکشی در منطقه خود را. او صحبت به یک زن جوان که نزدیک به کشته شدن خودش پس از از دست دادن کار خود را در یک کارخانه.

او به یاد او چرا که او مورد حمایت و دور از لبه.

گاهی اوقات او در پاسخ به یک تماس و وجود دارد هیچ چیز جز یک جفت از فلیپ فلاپ. آن را تبدیل به یک شغل برای غواصان به بازیابی بدن Prasomsu گفت. "پس از آن ما می تواند کمک به آنها مناسب بود...."

Coronavirus: موفقیت و تراژدی

مورد و نرخ مرگ و میر از COVID-19 در تایلند در جهان پایین با حدود 3,100 مورد تأیید و 58 مرگ و میر, از شنبه. تایلندی اپیدیولوژی می گویند خود را در سیستم مراقبت های بهداشتی — یکی از بهترین در جهان — تا به حال نقش عمده ای بازی. بنابراین سخت مستند.

در حال بارگذاری...

اما مانند بسیاری از کشورهای دیگر اقدامات برای مهار این ویروس نیز ناشی از جرم اختلال در اقتصاد به طور ناگهانی متوقف شود. مغازه ها و دفاتر و مراکز خرید, بازار, کارخانه, سالن های ورزشی, رستوران ها و میله های زندان بودند ، پروازهای داخلی و بین المللی شد دارند. مردم دستور داده شد تا در خانه بمانند و اگر آنها بیرون رفت و آنها نیاز به پوشیدن ماسک. چند کسب و کار است که می ماند, باز, مانند فروشگاه های مواد غذایی مورد نیاز برای انجام حرارت چک در درب و squirted الکل ضد عفونی کننده دست به دست مشتریان خود را.

در ماه مه دولت شروع به کاهش محدودیت های اعمال شده و از اواسط ماه ژوئن اکثر کسب و کار شده اند مجاز به بازگشایی شده است.

دکتر Varoth Chotpitayasunondh یک روانپزشک و سخنگوی سلامت روان وزارت تایلند وزارت صحت عامه می گوید که در حال حاضر تهدید COVID-19 تحت کنترل دولت در مواجهه با های مختلف بهداشت عمومی چالش: "موج بعدی این مشکل حل خواهد شد سلامت روان."

در حال بارگذاری...

با توجه به سازمان بهداشت جهانی 2016 جهانی گزارش سلامت روان با 14.4 خودکشی برای هر 100,000 مردم تایلند دارای بالاترین نرخ خودکشی در جنوب شرقی آسیا. (متوسط جهانی است 10.6 در هر 100 ، 000.)

دولت اختلافات که اعداد و گفت: داده های خود را نشان می دهد پایه رای از 6 به 6.5 مرگ با خودکشی در هر 100 ، 000. آنچه که مقامات نمی مناقشه این است که مشکلات اقتصادی به ارمغان آورد با این بیماری همه گیر و افزایش نرخ بیکاری خواهد شد به احتمال زیاد منجر به افزایش خودکشی.

در آوریل Somsri Taenmok, 41, بازم به Thamniyom معبد در آیوتایا شهر یک ساعت در شمال بانکوک, برگزاری دست خود را 5 ساله دختر آنا. او در روز کارگر به دنبال کار. برای دو روز او سرگردان را از طریق شهرستان در بازدید از سایت های ساخت و ساز است اما تا به حال پروژه های آهسته و هیچ کس نیاز به یک دست اضافی. در شب او و دخترش خواب قرض پتو در زیر یک سایه بان در معبد پارکینگ. سرپرست نوسان Wajapairoh, 82, به یاد او به عنوان یک مرد آرام. دختر خود را, او گفت:, هیپ بالا و پر حرف.

رهگذران دعا در Thamniyom معبد در آیوتایا شهر یک ساعت در شمال بانکوک. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

"پدر من را ترک نمی کند" آخرین چیزی که مردم در نزدیکی شنیده می شود این دختر می گویند. بدن آنها بهبود بعد از آن روز. آنها 200 مایل از خانه خود را در استان ماها ساراخام. در حالی که هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که چه دلایل برای Taenmok مرگ خودکشی مانند او اتفاق می افتد در میان تنش از رکود اقتصادی باید احساس خطر بسیاری از جمله دولت است.

یک دست کمک می کند که به همه کمک کند

برای جبران مشکلات اقتصادی از مستند دولت راه اندازی یک برنامه کمک مالی در ماه مارس که disburses از 5000 بات یا 150 دلار در ماه برای سه ماه به مردم که درآمد متاثر شده اند. نزدیک به 29 میلیون تایلند اعمال می شود. پس از چندین بسط این صندوق در اواسط ماه مه حدود 16 میلیون بود شروع به دریافت دستمزد ماهانه و یا نزدیک به آن است.

اما تاخیر و رد را ترک کرده اند برخی در ناامیدی.

مردم در بانکوک کار در فرم درخواست خود را برای دریافت 5000 بات تایلند — حدود 150 $در ایالات متحده کمک های مالی در دسترس است برای کسانی که درآمد کاهش یافته است به دلیل COVID-19 اقدامات پیشگیرانه. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

در ماه آوریل یک زن نوشید سم موش خارج وزارت مالیه در اعتراض به طولانی روند درخواست برای دریافت 5000 بات کمک. او جان سالم به در برد. مردی که اعتصاب در اعتراض به خارج وزارت درگذشت خودکشی چهار روز بعد.

Somchai Preechasilpakul عنوان استاد حقوق در چیانگ مای دانشگاه که تحقیقات تاثیر سیاست های دولت در شهری فقیر با انتقاد از دولت پاسخ برای آن پرداخت کند – در حالی که برخی از دریافت کمک های اولیه در عرض چند هفته دیگر باقی مانده بودند در حال انتظار برای یک ماه یا بیشتر — و عدم اطمینان در اطراف چه کسی واجد شرایط برای کمک های اولیه و چه کسی نمی خواهد.

در حالی که Preechasilpakul پشتیبانی مستند و معتقد است این کشور را بهبود اقتصادی مبتنی بر دولت ادامه داد: توانایی حاوی ویروس و او معتقد است که موفق پاسخ باید شامل سریع اقدامات موثر برای کاهش فشار مالی این مستند تحمیل شده بر مردم است.

دولت کارمندان بررسی برنامه های کاربردی از مردم تقاضا برای کمک های مالی در طول بیماری همه گیر. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

یک سیستم که به طور خودکار توزیع 5000 بات کمک به کارگران تایلندی (و اجازه داد کسانی که به آن نیاز نیست برای انتخاب کردن), Preechasilpakul گفت: اجازه داده اند بیشتر مردم برای دریافت کمک های بیشتر به سرعت. در عوض سیستم موجود درهم میلیون ها نفر در نوار قرمز اداری حتی به عنوان صورتحساب خود را انباشت اشیاء بدست آمده و برخی از تلاش برای پرداخت هزینه وعده های غذایی بعدی خود را. تاخیر و رد انباشته استرس پس از قطعیت برای تایلند فقیرترین.

او گفت: coronavirus پاسخ موفق شده است نیست اگر مردم در حال مرگ با خودکشی. "این یک شکست از سیستم" Preechasilpakul گفت.

Preechasilpakul بخشی از تیم تحقیقاتی که منتشر شده یک گزارش در پایان مارس است که در بر داشت که از بیش از 80 اقدام به خودکشی آنها بررسی شده در آوریل 44 که مربوط به مشکلات ناشی اقتصادی مستند.

دولت تایلند از گسترش آن کمک های مالی برنامه شامل بیشتر مردم است. در مه 28, نخست وزیر اذعان کرد در بیانیه ای که این بیماری همه گیر است که یک بحران اقتصادی به عنوان به خوبی به عنوان یک بحران بهداشتی.

Chotpitayasunondh دولت روانپزشک مورد بررسی الگوی 1997 بحران مالی آسیا برای آماده کردن پاسخ برای این یکی. یک رکود عمیق و خرد کردن ریاضت اقتصادی منجر به افزایش خودکشی در تایلند در آن زمان — به آرامی در ابتدا و سپس اوج دو سال بعد در سال 1999 به 8.6 مرگ با خودکشی در هر 100 ، 000 و با نرخ بالای پایه میانگین پنج سال پس از ضربه. "این کاملا یک مقدار زیادی" او گفت:, و اضافه کرد که این بیماری همه گیر خواهد بود که بزرگترین سلامت روان چالش بخش آن مواجه شده بود را پس از آن ایجاد شد.

'رسمی کارگران در پریشانی

مطالعات از سال 2008 به بحران مالی جهانی را در ارتباط نرخ بیکاری با افزایش خودکشی در سراسر مناطق در سراسر جهان است. یک گزارش سازمان ملل متحد منتشر شده در مارس صدا زنگ در نیاز به عمل بر سلامت روان تاثیر COVID -19.

"سلامت روان و رفاه تمام جوامع شده اند به شدت تحت تاثیر این بحران و یک اولویت به آنها رسیدگی شود فوری" Devora کستل, مدیر سازمان جهانی بهداشت روان وزارت بهداشت گفت: در مارس 14 نشست خبری به ارائه U. N. گزارش. "انزوای ترس و عدم اطمینان, بحران اقتصادی — آنها تمام شود و یا می تواند باعث ناراحتی روانی."

کار در این سایت ساخت و ساز در آیوتایا شهر یک ساعت در شمال بانکوک کاهش پیدا کرده است و با توجه به مستند. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

در سراسر جهان تاثیر اقتصادی این مستند در حال وقوع است و پیش بینی ها سرسام آور است. سازمان ملل متحد هشدار داده است که یک رکود جهانی را معکوس سه دهه روند رو به بالا در استانداردهای زندگی. این سازمان بین المللی کار تخمین می زند که جهانی مستند خواهد شد در نتیجه 195 میلیون نفر بیکار در سراسر جهان میلیون ها نفر بیشتر خواهد بود underemployed و اضافی 1.6 میلیارد رسمی کارگران را ببینید درآمد خود را کاهش می یابد. این خدمات عبارتند از فروشندگان خیابان بازار فروشندگان داخلی کارگران رسمی و تعمیرگاه در مقابل متری — افرادی که از قدرت قابل توجهی در بخش های اقتصادی در کشورهای در حال توسعه.

در تایلند بسیاری از اقتصاد مهم ترین بخش شده اند به شدت محدود توسط lockdown. سایت های ساخت و ساز ادارات و سالنهای ماساژ تعطیل شد. گردشگری که باعث می شود تا 20 درصد از تولید ناخالص ملی سقوط به عنوان مرزهای بین المللی را بسته و خطوط هوایی شد دارند. تولید باعث می شود تا دیگر 30 درصد از تولید ناخالص داخلی; کارخانه بودند توقیف برای مستند و صادرات خواهد شد در تلاش برای بازگشت به تجارت جهانی نامشخص باقی مانده است.

Nalin Jongrat, 33, مورد استفاده برای فروش آماده به خوردن غذا و نوشیدنی در سراسر چولا دانشگاه. شوهر او یک تمیز کننده در یک ایستگاه قطار. آنها 20 سال است. نه قادر بوده است به کار برای سه ماه گذشته است. آنها مدیون دو ماه اجاره و نگران هستند که اگر کودک خود را بیمار شود آنها قادر نخواهد بود به پرداخت هزینه برای دریافت مراقبت های پزشکی برای او بود. پاتریک براون/برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون/برای NPR

در حالی که خودکشی یک نتیجه از چالش های بهداشت روانی در پی این بیماری همه گیر و استرس و فرسودگی شغلی و اضطراب و افسردگی تشدید تاثیر اقتصادی را تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر بیشتر است.

در بانکوک بتنی در فضای باز بسیاری در بخش روابط عمومی به عنوان یک بداهه مرکز پردازش برای تجدید نظر و برنامه های کاربردی برای از 5000 بات کمک اعضای شهر طبقه کارگر به صف on May 8. خود را در درجه حرارت مورد بررسی قرار گرفت در دروازه به عنوان یک احتیاط. همه تن ماسک به عنوان مورد نیاز توسط قانون و نشسته بودند روی صندلی های پلاستیکی با فاصله حدود 6 فوت از هم جدا. برخی از وارد قبل از طلوع آفتاب ساعت قبل از دفاتر باز مشتاق به در مقابل روز خط.

افراد منتظر در صف به فایل نرم افزار برای کمک مالی به دلیل درآمد از دست رفته با توجه به مستند. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

Apinya Thamniyon, 53, یک راننده تاکسی نشسته خسته و قوز به نور آبی, یونیفرم, خود را شل و سیاه و سفید آستین جمع آوری دور کمر خود. روز قبل از صاحبخانه تهدید همسر خود را با اخراج از آنجا که آنها در دو ماه پشت سر خود را اجاره. اگر او نتواند دیگری پرداخت در تاکسی که بیش از حد خواهد شد دور گرفته شده است. با شهر در نزدیکی متوقف شد ساخت عنوان کمی تا 150 بات ($4.70) یک روز — به مراتب کمتر از آنچه که او نیاز به پوشش گاز تاکسی اجاره و هزینه های اساسی و برخی از روزها هیچ چیز در همه. قبل از این مستند او می تواند انتظار می رود به عنوان آنجا که 1000 بات ($31) در روز است.

او در بر داشت آن روز که خود نرم افزار لغو شد, با هیچ توضیح و گفته شد به درخواست مجدد.

Pratung Dechraksa و 75 آمد برای پیدا کردن که چرا او درخواست شده بود را تکذیب کرد. او غربت خیابان, فروشنده, فشار دادن یک سبد از موز سرخ شده. با مستند او دیگر کسی را برای فروش آنها را به. او پسر Tihtakarn Dechraksa, 50, که منتظر در خط با او استفاده می شود به عنوان یک گارد امنیتی تا او گذاشته شد در اوایل ماه مارس. او برداشت تا برخی از کار دستی: در ماه آوریل او به دست آورده $30 حفر یک برکه. اما او کار کرده بود پس از. آنها زندگی در خوراکی پیچک foraged از محله خود را هر چه ماهی او می تواند گرفتن از نهر و مواد غذایی خریداری شده در اعتبار را در محلی متفرقه فروشگاه.

Laddawan Pluemarom و 53 همچنین برای پیدا کردن که چرا درخواست او را برای کمک رد شد. پس از این کارخانه در نزدیکی خانه خود را بسته و کار خود را به عنوان یک خشکشویی زن برای کارگران خشک شده بود. او به دنبال یوتیوب آموزش برای یادگیری چگونه برای ساختن کیک موزی به فروش در یک کافی شاپ. اما به زودی که بسته بیش از حد. او را به یک وعده غذایی در روز و صرف زمان خود را پیمایش از طریق اخبار بر روی تلفن خود را. او دیده است که گزارش ها از خودکشی, اما او نمی معطل آنها. "این بیش از حد به خرس" او گفت:.

یک مرد استوار تحت یادبود پل که از دهانه رودخانه چائو Phraya در بانکوک. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

تایلند و کنترل گسترش از coronavirus در بخشی به دلیل شبکه گسترده ای از بیش از 1 میلیون روستای داوطلبان سلامت که رفت و درب به درب چک کردن درجه حرارت انصراف بهداشت عمومی مشاوره و زدودن اطلاعات غلط. در شب آنها دوخته ماسک و در صبح و توزیع آنها را به همسایگان خود است.

در حال حاضر می گوید Varoth Chotpitayasunondh از سلامت روان وزارت داوطلبان دریافت آموزش های پایه به رسمیت شناختن استرس و فرسودگی شغلی و اضطراب در همسایگان خود است. اگر یکی از همسایگان خود به برگزاری نمایشگاه نشانه های افسردگی ممکن است یا خطرناک افکار خودکشي آنها را ارجاع آنها به سلامت روان پرستاران و مددکاران اجتماعی و یا محلی روانپزشک حداقل یکی وجود دارد در هر یک از تایلند گردید.

روان وزارت بهداشت راه اندازی یک برنامه ممکن است برای کمک به مردم تایلند حرکت به بهداشت روان در بحران است. این شامل یک طرح پیشگیری از آن به نام "ذهن واکسن" به معنای ارائه دستورالعمل برای جوامع به ساخت ذهنی انعطاف پذیری و یافتن راه هایی برای خیاط فعالیت های جامعه خود را به چالش.

روش های موثر و فعالیت های Chotpitayasunondh تاکید کرد متفاوت خواهد بود در هر جامعه در تایلند, اما برنامه پیام می فرستد که سلامت روانی بحران واقعی است و باید آن مواجه است. در حالی که این بیماری همه گیر منحرف منابع از بیماری های مزمن از جمله سلامت روان Chotpitayasunondh امیدوار است که یک بار فیزیکی تهدید محو می شود کمک های مالی خواهد شد هدایت می شوید به سلامت روان پاسخ.

یکی از بانکوک فروشندگان خیابانی و دوچرخه خود را کارگر. به اصطلاح "غیر رسمی" کارگران را دچار از دست دادن درآمد در پی coronavirus مستند اقدامات است. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

Chotpitayasunondh توصیف مفهوم سلامت روان "ذهن واکسن" در سه بخش: فردی واکسن یک خانواده واکسن و جامعه واکسن که سلامت روان وزارت اقتباس از بافت از بین المللی روانی کمک های اولیه و شیوه های. به ساخت اعتماد به نفس و حس کنترل برای افراد Chotpitayasunondh پیشنهاد کرد که یک روستا می تواند اختصاص کارگران بیکار داوطلب شغل در جامعه به عنوان یک راه برای آنها را به احساس هدف در یک نامشخص زمان.

خانواده می تواند تنظیم نقش خود را برای به اشتراک گذاشتن بار آورده با این بیماری همه گیر این دوره از اختلال. اگر یک ارائه دهنده خود را از دست داده و یا کار یکی دیگر از اعضای خانواده ممکن است در کارآفرینی کار فروش مواد غذایی پخته شده در تازه باز, بازار, برای مثال. جوامع می تواند به پرورش حس امنیت و آرامش با اندازه گیری اطلاعات شفاف در مورد COVID-19 و انتشار راهنمایی در مورد چگونه به مقابله با استرس و اضطراب است. ایجاد کرد خردمندان و رهبران را تشویق به تجمع خود را در محله با هم به یکدیگر کمک کنند.

آنچه شما می توانید و نمی توانید کنترل کنید

"ارتباط این چیزی است که ما می توانیم کنترل" Chotpitayasunondh گفت. "شما نمی توانید کنترل این بیماری همه گیر شما نمی توانید کنترل عفونت رای شما نمی توانید کنترل اقتصاد است. آنچه که شما می توانید کنترل خود, خانواده و جامعه خود را."

عمومی, مواد غذایی, کابینت های نصب شده توسط داوطلبان در سراسر تایلند. کسانی که با پول به فراغت استخر منابع خود را برای پر کردن کابینت با روغن, برنج, آب بطری و تخم مرغ تازه است. کسانی که در نیاز می توانید جمع آوری مواد غذایی است. آن را در یک سیستم افتخار بنابراین هیچ یک از چک کردن کسانی که می آیند.

یک جامعه شربت خانه مواد غذایی نصب شده است تحت یک بزرگراه در Din Daeng منطقه از بانکوک. جامعه شربت خانه, با مواد غذایی اهدا شده توسط شهروندان آغاز شده بود توسط یک گروه داوطلب به نام کمی آجر و پس از مدل کوچک رایگان Pantries تاسیس شده توسط جسیکا McClard در فیتویل آرکانزاس. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

در اخیر روز شنبه در Ratchaburi, استان دو ساعت در غرب بانکوک, تازه پر خیابان-سمت کابینه تخلیه شد در دقیقه توسط موتور سیکلت رانندگان تاکسی خارج از محل کار فروشندگان خیابانی و دیگران. برخی از آنها را دریافت نکرده خود را از 5000 بات کمک; دیگران بود اما از آن فرار پایین پرداخت بدهی.

اگر وجود دارد هر چیزی Chotpitayasunondh می خواهد برای انتقال در مورد خودکشی آن است که آن را پیچیده است و این که یک عامل منجر به مرگ با خودکشی. تسهیل دلایل که چرا یک فرد ممکن است درگذشت خودکشی مبهم از فرصت ها برای پیشگیری است. اگر یک چیز شکسته است شما می توانید از دیگر بخش هایی از زندگی یک فرد است. وجود عوامل محافظ است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به عقب راندن بر خودکشی, انگیزه, او گفت:, و به عنوان مثال از یک حمایت خانواده.

در ماه مه Samart Thermuangpak, 42, یک کارگر ساختمانی تلاش خود را به کشتن. همسرش, Pranee Thermuangpak, 38, گفت که او تا به حال سابقه افسردگی و خود دارو با الکل. او مبتلا به صرع و قادر به کار و پیری مادر مورد نیاز به طور منظم دارو. پس از ساخت و ساز, مشاغل, خشک شده در مستند و 5000 بات کمک نمی رسند فشارهای شد بیش از حد برای Samart.

سه فرزند خود را در سن 8, 14 و 16 و گریه و التماس او را به کشتن خود را. آنها از او پرسید که چگونه آنها زندگی می کنند اگر او درگذشت. او تغییر ذهن خود را بعد از پلیس فرمانده ارائه شده به او از 5000 بات او نیاز به کمک خانواده اش را از جیب خود.

Pranee Thermuangpak, 38, با یکی از سه فرزند. Pranee شوهر Samart Thermuangpak که یک کارگر ساختمانی سعی در کشتن خود را پس از درخواست خود را برای 5,000 بات در حکومت رد شد. Pranee به صرع است و قادر به کار; مادر او نیاز به طور منظم دارو. پاتریک براون برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک براون برای NPR

در اخیر روز شنبه, Samart نشسته بر روی یک تشک در یک اتاق در خانه. پس از آن روز در Samart نزدیک به خود را کشته و سه بار دیگر. کرد دکتر گفت Pranee و فرزندان او را به نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی او. آنها را ترک نمی کند کنار او.

و جامعه بسیج در اطراف خانواده به حمایت از آنها. همسایگان خود رها درخواست آنها را در مورد رفاه خود را صاحبخانه به آنها گفت: آنها نیازی به پرداخت اجاره. روز شوهرش اخیر نزدیک تماس رهبران منطقه و بهداشت داوطلب آمد به دیدن او برای آرام کردن او اذعان کرد که او رنج می برد و به او اطمینان دهید که او را گرفته مراقبت از. آنها او را به دیدن پلیس فرمانده آنها Pranee گفت شوهرش اعتماد کرد. فرمانده اختصاص داده یکی از ماموران برای بررسی در در Samart یک بار در روز و به خانواده شخصی خود تعداد به طوری که آنها می توانید با او تماس بگیرید اگر آنها نیاز به کمک به او.

Pranee می گوید Samart دو چیز او می داند که درست باشد: که خانواده اش را دوست دارد او را و آن بهتر خواهد شد یک روز.

کمک گرفتن

اگر کسی شما می دانید نمایشگاه علائم هشدار دهنده خودکشی:

  • آیا فرد به تنهایی است.
  • حذف هر گونه سلاح گرم و الکل و مواد مخدر و یا اشیاء نوک تیز است که می تواند مورد استفاده در یک اقدام به خودکشی.
  • در ایالات متحده تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255.
  • فرد به اتاق اورژانس و یا به دنبال کمک از یک پزشکی یا سلامت روان حرفه ای.
  • در تایلند تماس سامریان تایلند تدریس خصوصی در خانه: 02 713 6791 (فارسی), 02 713 6793 (تایلندی) و یا تایلندی سلامت روان تدریس خصوصی در 1323 (تایلندی).

شفق قطبی Almendral است که یک روزنامه نگار آمریکایی مستقر در جنوب شرقی آسیا با توجه به سیاست تغییر آب و هوا مهاجرت و اقتصاد است. کار او شده است به رسمیت شناخته شده با جوایز متعدد از جمله از خارج از کشور باشگاه مطبوعات آمریکا و منطقه ای Edward R. Murrow جایزه.

عکاس Patrick Brown شده است مستقر در بانکوک برای آخرین 2 دهه پوشش داستان در داخل و اطراف منطقه, او در حال حاضر انشعابات وقت خود را بین بانکوک و کپنهاگ. در سال 2019 او منتشر شده هیچ جایی بر روی زمین, مستند زندگی Rohingya پناهندگان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن