Coronavirus را با شدت بهم زدن به ترمز در کالیفرنیا رشد اقتصادی مطالعه می گوید:

کالیفرنیا رشد اقتصادی را کند می کند در این سال به عنوان افزایش نرخ بیکاری و ایجاد شغل ضعیف به عنوان یک نتیجه ا

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

کالیفرنیا رشد اقتصادی را کند می کند در این سال به عنوان افزایش نرخ بیکاری و ایجاد شغل ضعیف به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس با توجه به UCLA هوا پنجشنبه منتشر شد.

دانشگاه اقتصاددانان متوقف کوتاه از پیش بینی رکود است.

"قبل از شیوع COVID-19 اپیدمی ما خوش بینانه در مورد کالیفرنیا اقتصاد" نوشته جری Nickelsburg مدیر اندرسون دانشکده مدیریت هوا و اشاره کرد که نرخ بیکاری در ماه دسامبر بود و فقط در 3.9 درصد و رشد درآمد بالاتر بود در آمریکا به طور کلی با وجود این تلفات از جنگ تجارت در دولت تدارکات صنعت.

اما "است که در حال حاضر تغییر," او نوشت. "زنجیره تامین در حال قطع و transpacific سفر به زمین متوقف شد. این بیماری همه گیر است و چه مدت آن طول می کشد و شدت آن چگونه می شود این است که یک سوال باز است."

تبلیغات

در میان هوا را پیش بینی:

  • دولت نرخ بیکاری را به طور متوسط 4/4 درصد در سال جاری رشد به 4.5 درصد در سال 2021 و رها کردن به 4.3 درصد در سال 2022.
  • Payman که گسترش یافته 1.79% از دسامبر سال 2018 به دسامبر 2019 را به سختی رشد در سه ماهه سوم امسال 0.3 درصد — و فقط 1% در سال 2020 و 2021 و 0.9 درصد در سال 2022.
  • درآمد شخصی رشد تورم را آهسته به 1.3 درصد در سال جاری و پس از 1.7 درصد در سال 2021 و 2022. آن ایستاده بود در 2 ٪ در سال گذشته است.

ماه گذشته UCLA اقتصاددانان بودند در وسط گردآوری داده ها را برای سه ماهه خود را مارس گزارش زمانی که coronavirus آمار ایالات متحده "به عنوان یک نتیجه ما پاره کردن پیش بینی ما در مورد به ارائه" نوشت اقتصاددان ارشد دیوید Shulman اضافه کرد که پیش بینی های جدید "تلاش برای تقطیر ناقص و به سرعت در حال تحول اطلاعات است."

Shulman پیش بینی کرد که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه دوم و سوم و چهارم از این سال را "بسیار جدی را افزایش می دهد از 1.3 درصد و 0.6 درصد در مقایسه با 2 درصد به علاوه رشد ما قبلا پیش بینی شده است. شما می توانید مشاهده و پیش بینی ما به عنوان نقطه میانی بین coronavirus داشتن بسیار کم اثر به آن باعث رکود اقتصادی تمام عیار. زمان خواهد شد بگویید."

تبلیغات

با وجود UCLA پیش بینی برای رشد, اما, Nickelsburg پیشنهاد کرد که "قدرت است که با کالیفرنیا اقتصاد وارد دهه اخیر فراهم می کند یک بافر به خصوص به صورت نسبتا کوتاه مدت وقفه در زنجیره تامین و سفر.... توسط 2022 ما انتظار داریم اقتصاد به بیشتر یا کمتر در همان سطح آن شده اند وجود ندارد و این رویداد است."

برخی از اقتصاددانان کمتر خوش بینانه است. اسکات اندرسون اقتصاددان ارشد بانک غرب در سان فرانسیسکو گفت: "پیش بینی "تا حدودی شدیدتر اثرات" از UCLA اقتصاددانان با 50% احتمال رکود دوم یا سه ماهه سوم این سال است.

در کالیفرنیا گفت: "شما در حال رفتن به دیدن یک کاهش قابل توجه در تقاضای مصرف کننده — چیزی است که شما فقط در رکود. ما شاهد لغو از حوادث. کارفرمایان باید مردم در حال کار از خانه. که تاثیر کافه ها و رستوران ها. با کاهش سفر هوایی هتل occupancies پایین.

US-China-virus-health-epidemic-politics

مشتریان منتظر در صف برای خرید آب و سایر منابع در Costco در Burbank در 6 مارس.

(رابین بک/خبرگزاری گتی ایماژ)

"شما خواهید دید بسیار بزرگ کاهش فروش در خرده فروشان شاید نه در ماه مارس به دلیل وجود یک اثر احتکار با مردم به خرید کاغذ توالت در Costco. اما ما در حال سرقت از فروش آینده بنابراین شما قابل بازدید در ماه آوریل یا مه."

در حال حاضر او اشاره کرد به طور گسترده ای به تماشای شاخص از ایالات متحده خدمات و فعالیت های کسب و کار شناخته شده به عنوان ما Markit Services PMI کاهش یافت و به انقباض در ماه فوریه برای اولین بار پس از سال 2016 و در بدترین حالت آن سطح از اکتبر 2013.

"در کالیفرنیا خدمات کسب و کار و اشتغال باعث می شود تا 87.1% از مجموع بالاتر از سهم ملی از 86.0%" اندرسون گفت: "پس از این افت می تواند یک نشانه بد اقتصادی و بازار کار در چشم انداز."

الان Zaremberg رئیس کالیفرنیا اتاق بازرگانی گفت که زمانی که او رفت و به ماشین خود را سرویس در یک BMW خروجی در ساکرامنتو در این هفته مکانیک شکایت کرده است که کسب و کار کند بود پس از coronavirus رسید.

تبلیغات

"مردم احتمالا محافظه کارانه تر در خرج کردن پول" Zaremberg گفت. "که ممکن است تحت تاثیر اقتصاد کلان در دراز مدت است."

اما او پیشنهاد کرد که "تنوع کالیفرنیا اقتصاد است که وجود ندارد در کشورهای دیگر یک عامل مهم در بافر یک بحران بود." Zaremberg گفت: به عنوان مثال در علاوه بر این به گردشگری, تکنولوژی و لجستیک دولت بزرگ کشاورزی میباشد.

هنوز Zaremberg گفت: "سطح عدم قطعیت ramped تا در هفته گذشته است. مفهوم کلی است, 'don't panic.' اما هر کسب و کار باید یک طرح احتمالی بر اساس بهترین سناریو بدترین سناریو و سناریو به احتمال زیاد — و چگونه می توانم شما را مدیریت آن است."

در جنوب کالیفرنیا که در آن 1 در 9 شغل به تجارت بین المللی از طریق بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ جنگ تجارت در حال حاضر گرفته شده تلفات UCLA را Nickelsburg نوشت: با کاهش جابجایی کالا. امضای اولیه توافقنامه تجارت با چین را برداشته و امید برای احیای اما "شیوع COVID-19 کاهش در برابر هر گونه افزایش در محصولات جنبش تا سه ماهه آخر سال," او گفت:.

با کارخانه های چینی عامل در حدود 40 درصد از ظرفیت مقامات در سن پدرو خلیج پیچیده این هفته پیش بینی شده 15 درصد به 17 درصد سقوط در حمل و نقل حجم در سه ماهه اول سال جاری از سه ماه اول سال 2019. هزاران نفر از dockworkers و کامیونداران از دست داده اند کار می کنند.

اقتصاددانان با اشاره به چند عوامل ساخت کالیفرنیا به ویژه آسیب پذیر به کروناویروس مربوط به رکود: غلظت Pacific Rim تجارت, سفر و گردشگری, و مربوط به اوقات فراغت و کسب و کار مهمان نوازی همراه با بخش فناوری اطلاعات است که متکی بر تجارت است.

اندرسون همچنین گفت که کاهش شیب در بازار سهام خواهد شد "آمار دولت درآمدهای مالیاتی سخت تر از بیشتر و تحت فشار قرار دادن دولت برای کاهش هزینه ها و سرعت ایجاد شغل است." کالیفرنیا ساختار مالیاتی به شدت متکی بر درآمد حاصل از ساکنان ثروتمند که درآمد بیشتر وابسته به بازار سهام بیش از جمعیت عمومی است.

تبلیغات

Nickelsburg پیشنهاد افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت های شخصی خدمات ممکن است تا حدی جبران تلفات از coronavirus بین المللی گردشگری و تدارکات. اما به عنوان با تولید و برآورد واقعی اثر "مشکل" به دلیل ناشناخته طبیعت virus تهدید او نوشت. "بیشتر ناشناخته از شناخته شده است."

UCLA هوا در میان داده های از قبل همه گیر از جمله آمريکا MERS ابولا و به خصوص H1N1 آنفلوآنزای خوکی از 2009-10 که به تنهایی کشته 12,500 آمریکایی است.

اما Shulman نوشت: "چه چیزی باعث COVID-19 متفاوت از قبل از شیوع ... است که اگر چه کمتر کشنده آن است که به طور بالقوه به مراتب بیشتر مسری.... که باعث خاموش شدن ناگهانی اقتصادی تبدیل شده اند که مخل به اقتصاد جهانی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب