Coronavirus همه گیر ترسانده است — آن را OK به خنده

آیا یک مورد کشیش که غسل تعمید نوزاد با یک سوپر جذب کننده به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل?یا این یکی: آیا می

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

آیا یک مورد کشیش که غسل تعمید نوزاد با یک سوپر جذب کننده به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل?

یا این یکی: آیا می دانید 2020 منحصر به فرد است سال کبیسه? این 29 روز در ماه فوریه از 300 روز در ماه مارس و 10 سال در ماه آوریل است.

در میان جهانی از همه گیر میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال پیدا کردن که خنده یک دریچه تسکین آنها به عنوان پناهگاه در خانه — خنده مسخره و به اشتراک گذاری در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی هستند که سرشار از محتوا است.

در یک مونتاژ از قرنطینه ناکامی یک زن آهن او کاغذ توالت قرار می دهد ودکا در آب سردکن و حمام در وان Purell به عنوان کسی که آواز می خواند: "کمی از ضد عفونی کننده در زندگی من ..." برگردان های ترسناک در "Mambo No. 5."

تبلیغات

یکی دیگر از ویژگی های فیلم یک خانواده انگلیسی آواز یاد "یک روز بیشتر" از "Les Miserables" با اشعار جدید است که نشان می دهد همه این است که به طور کامل و در ظاهر سنتی خانواده است.

این ویدئوها الگوهای رفتاری و جوک ها ده ها میلیون بار در روز با دوستان و خانواده و همکاران که به معنای واقعی کلمه از لمس اما دیگر خارج از محدوده طول شیوع کروناویروس.

در چند هفته گذشته این lowbrow ملی نمایش کمدی باعث شده است تا فرهنگی منتقدان به درخواست آنچه که آنها همیشه در میان ملی تروما. آن است که مناسب است ؟ چگونه به زودی بیش از حد به زودی ؟

تبلیغات

اما هر کسی که ریخت و از طریق حساب های رسانه های اجتماعی در جستجوی لحظه ای از سبک سری ممکن است بخواهید یک سوال دیگه: چرا ما در حفظ و خنده, در, ساده, جمعیت منابع محتوا ساخته شده است در کسی وان حمام ؟

"هیچ کس در حال ساخت جوک در مورد این بیماری می گوید:" کارن شمالی یک استاد بالینی دیجیتال رسانه های اجتماعی در USC. "مردم در حال ساخت جوک در مورد ما شدیدا تغییر سبک زندگی است."

به عنوان آنها را مسخره شادی با هم بودن خانواده و یا ویترین inanity از دید شوخی شما زمانی که انتظار می رود برای دیدن تنها در یک فیلم صامت (اتمام رسانه های اجتماعی ستاره اشلی نکرا به عنوان او می افتد به یک هرم از پلاستیک انفرادی فنجان) آنها مرهم برای کسانی از ما که مصمم به سوت گذشته قبرستان.

"در حال حاضر" شمالی می افزاید: "در راه بی سابقه همه ما باید یک جهان بینی مشترک."

تبلیغات

::

آلفا کلاس دلقک است Infinite کاربر-تولید پلت فرم رسانه های اجتماعی است که راه اندازی شده در ایالات متحده در سال 2017. به عنوان هر 17 ساله می داند که برنامه, که تا به حال حدود 65 میلیون دانلود جهانی در ماه مارس ویژگی های روح لب همگام سازی ویدئوها تا حد زیادی عاری از گفت و گو.

به عنوان همه گیر در سراسر کشور در اواسط ماه مارس Infinite به سرعت تبدیل شد رفتن به پلت فرم برای به اشتراک گذاری فیلم کوتاه که بهار از نا امیدی از قفل بودن را با مردم شما را دوست دارم بیشتر تولید 10.3 میلیارد انداز در آن #HappyAtHome برچسب تنهایی.

TikTok of nurses dancing

Infinite به سرعت تبدیل به یک رفتن به طنز پلت فرم با برخی از فیلم ها که از خط مقدم از جمله این رقص پرستاران.

(Infinite/@nursessavyrose)

از دست رفته خود را سافت بال و بیس بال تیمی? Infinite ویدئوها با هشتگ #virtualcatch نشان می دهد بازیکنان حول توپ از بازیکن به, بازیکن, فریم به فریم یکی از آنها توقف به اسپری توپ با مواد ضد عفونی کننده.

تبلیغات

آیا شما می خواهم به رقص به عنوان اگر هیچ کس در حال تماشای? اتمام "وحشی" رقص چالش, را به مگان تو نریان آهنگ; Infinite می گوید 9.3 میلیون ویدئوها با استفاده از این آهنگ ساخته شد در ماه گذشته.

تلاش برای ماندن در شکل ؟ سازمان دیده بان ویدیو از یک عروسک خیمه شب بازی به عنوان زوم دوربین به نشان استاندارد نقره در بطری بازکن انجام جک پریدن از خود را دارد.

یک فحاش و جوان, بازار, Infinite نیز با انتقاد به مسائل امنیتی و نژادپرستانه محتوا. اما به تازگی standouts ساده و معصوم سرگرم کننده و گاهی اوقات ارسال به طور مستقیم از جبهه پزشکی خطوط مانند این اتاق اورژانس, پرستاران, رقص, در همگام سازی به Weeknd.

تبلیغات

Facebook, Instagram و یوتیوب نیز مگا بازیکنان در آنچه به مبلغ یک ملی طنز متحرک.

پس از همه گیر آغاز شد, Chris Mann, 37, ایجاد کرده است و نیمی از طنز نوشته های که باید به ثمر رساند بیش از 60 میلیون جمعی views سراسر YouTube و Facebook از جمله یک تقلید مسخره امیز از آدل "سلام (از داخل)."

ستون یک

یک ویترین برای قانع داستان سرایی از لس آنجلس تایمز.

"من نمی دانم که من تا کنون بوده است این صادقانه به عنوان یک خالق" گفت: Mann, یک خواننده که ساخته شده یک نام برای خود را در "صدا" و بعد از آن در مرحله تور تولیدات مانند "شبح اپرا".

تبلیغات

"من خسته و نا امید با از دست دادن مخاطبان و ترس از آنچه ممکن است آن را به زندگی حرفه ای من," او گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "پس من فقط رفتم به حمام در حالی که من کودک نو پا بود و چرت زدن و ساخته شده یک ویدیو."

چهار روز بعد خود را "من تاج" تصویری متصلب بود تا خیره کننده 20 میلیون views.

"من سونگ برای دو رئیس جمهور" مان گفت. "اما من هرگز ویروسی حضور من از آواز خواندن به یک رول کاغذ توالت."

به تازگی او نوشته شده و یک نسخه از "شهر قدیمی جاده" که تمسخر پدر و مادر زندگی بدون مراقبت روزانه. آن را به خود جلب کرد یک لحظه از 5 میلیون بازدید.

تبلیغات

برخی از فرهنگ پاپ لحظه های گذشته ثابت کرده اند که به مقاومت ناپذیر به تولید کنندگان. وجود تعداد بی شماری از تقلید از تاب برداشتن کلاسیک آهنگ "لولا"? (آیا شما باید بپرسید؟)

بسیاری از طنز آمیز بیت خود به خود ساخته شده توسط بچه های پایین بلوک و یا مشتاق نوازندگان مانند مالوری Gillin, 27 و سارا Mantey, 25, که شده چند coronavirus ویدئوها.

"من نوشته ام آهنگ تقلید از آنجایی که من بچه بودم" Gillin گفت. "و من فقط خسته شدم و به این."

تبلیغات

با deadpan عبارات مناسب برای لحظه ای او و Mantey او هم اتاقی spoofed استعداد "من Sharona" با یوتیوب پست به نام "چرا تاج" یک آهنگ که "می رود به همه کاغذ توالت hoarders و هوای coughers."

بیکاران در لس فلیز ساکنان گفت: آنها به ثبت آن در یک زن و شوهر از طول می کشد بیش از 15 دقیقه به دنبال یک بیت از تولید است.

Screenshot from “Why Corona?” parody

مالوری Gillin چپ و سارا Mantey نوشته شده این "چرا تاج?" تقلید مسخره امیز. "من نوشته ام آهنگ تقلید از آنجایی که من بچه بودم" Gillin گفت.

(یوتیوب/مالوری Gillen و سارا Mantey)

آنها در رابطه با چگونه ممکن است آن را دریافت و در میان همه گیر جهانی?

تبلیغات

"من فکر می کنم در مورد آن بسیار در حالی که نوشتن آن ... به فکر می کنم که چگونه مردم در حال مبارزه" Gillin گفت: از طریق تلفن. "اما من فکر می کنم همیشه وجود خواهد داشت یک محل به صورت کمدی. این یک محل برای افرادی که به گرد هم می آیند."

نسبت به نسخه های جدیدتر سیستم عامل Facebook ممکن است به نظر می رسد یک کپک زده Morse code — این سایت که مادر بزرگ او را توله سگ عکس. اما Facebook باقی می ماند عظیم الجثه سایت های رسانه های اجتماعی در جهان است.

بندیکت نیکلسون رئیس تحقیقات در NewsWhip یک سایت که آهنگ چگونه مطالب را در شبکه های اجتماعی, فیلتر Facebook برای "ha-ha" در واکنش به همه گیر-پست های مرتبط.

کمدین لورا Clery در بالا آمد با سه top طنز ویدئوها در اوایل مارس به رهبری "لغو همه چیز یک رویا به حقیقت می پیوندند" در پنهان قدرت پردازش از coronavirus مستندات.

تبلیغات

این ویژگی Clery و برخورد با طیف گسترده ای از تاج ناکامی: تمسخر خود را عدم تمایل به ترک خانه خود و تصمیم خود را به سفارش بایگانی اطلاعات به جای ("ما قطعا امن ترین بر روی نیمکت") و کار از خانه ("متاسفانه لایحه تمام فایل های خود را در دفتر. من نمی تونم هر کار امروز انجام می شود.").

وجود دارد در قانون جوک ؟ البته.

او: "من نمی توانم باور کنم که پدر و مادر من تا به حال به لغو پروازهای خود را به دلیل این همه."

او: "من واقعا به دنبال به جلو به آنها با ما زندگی می کنند به مدت سه هفته."

تبلیغات

"لغو" کرد 46 میلیون انداز و 440,000 سهام.

مشاهیر وزن بیش از حد. بازیگر John Krasinski متصلب تا ده ها میلیون ها نفر از نمایش ها با تاج او بر اساس سری "خبر خوب" با افراد مشهور, حضور, جوک, و, به تازگی مجازی حافظه های فوق.

اما مشهور یک قفل ندارد در این صورت باز میکروفون استعداد نشان می دهد.

"من قرار داده و من علائم به دائم & معلوم من فقط باید بچه ها" لیزا مون که می رود به نام طعنه آمیز مامان توییتی.

تبلیغات

"آپارتمان من شروع به شبیه وگاس. تاریک است. هیچ حس از زمان. الکل در تمام ساعات ایم" تریسی مارتین یک دریاچه Toluca بازیگر/نویسنده at @mstracymartin.

در یک ایمیل مارتین بود کمی بیشتر فلسفی. "طنز همیشه مهم است که در زمان بحران و استرس.... من دوست دارم یک خنده خوب برای منحرف کردن من."

::

پس از مارک تواین کمدی اصل بوده است: "طنز در برابر فاجعه به علاوه زمان است."

ترور رئیس جمهور کندی به دنبال داشت هفته از غم انگیز self-انعکاس. ایستاده-ups تلاش. طنز مورت سهل رفت تا آنجا که نزدیک را نشان می دهد کسب و کار به تمرکز بر روی مسائل سیاسی قبل از اینکه در نهایت بازگشت به کمدی در 1970s.

تبلیغات

پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001, حملات تروریستی, یک خراشیده ملت تا به حال هیچ ایده که در آن قابل قبول خواهد بود به خنده دوباره تا David Letterman پا تا یک هفته بعد با یادآوری تک صدایی اصرار: زندگی باید بر روی بروید.

"شنبه شب زنده" تلاش دیگر با Sept. 11 قادر به حرکت به جلو تا زمانی که تقریبا سه هفته بعد با باز که ویژه آتش نشانان با شهردار رودلف W. جولیانی و عملکرد توسط Paul Simon.

زمانی که سیمون به پایان رسید, تولید کننده لورن مایکلز پیوست شهردار روی صحنه.

"می تواند ما خنده دار است؟" مایکل پرسید.

تبلیغات

"چرا شروع در حال حاضر؟" جولیانی پاسخ, نقشه کشی بزرگ درمانی خنده.

اما 2020 همه گیر متفاوت است در بسیاری از راه. نورد به تدریج آن را به اشتراک بگذارند "کجا بودی ؟" شوک ارزش یک ترور یا حمله های سیاسی و به نظر می رسد در حال حاضر پایان دادن به هرگز.

نوشتن برای اطلس مگان Garber اشاره می کند که زمان یک "عمیقا نامشخص متغیر است. این ویروس جدید است که بیمار است. آن را پنهان در چشم ساده. روز, هفته, ماه, سال از این است."

تبلیغات

شمال اشاره می کند که بحران کنونی متفاوت از گذشته صدمات در راه های دیگر گفت که جهان در همان سفر است که ما یک دشمن مشترک. "درک ما را از آنچه که ممکن است یک خط پانچ به اشتراک گذاشته است مخاطبان گسترده تر," او گفت:.

نویسنده و کمدین جنسن Karp سختی منتقد رسانه های اجتماعی می گوید که تاریخ ممکن است به راحتی بر روی غلیان احساسات طنز در میان این تراژدی است.

"منظورم این است که حتی قبل از جهانی همه گیر من سوال هر صدای جیر جیر و یا Instagram پست" گفت: معوج میزبان "هیچ ورزشی گزارش" پادکست. ""چرا پست من چیزی آنقدر احمق ؟' ثابت سوال چرخش در سر من به خصوص در حال حاضر که ما هیچ ایده چه چیزی طبیعی جدید است.

"اما به نظر می رسد که مردم نیاز به فرار. من فقط مردد به نظر می رسد چرا که من چنین وسواسی downer و نه فقط بازی کردن هر وحشتناک سناریو ما به مقصد روبرو می شوند در آینده است. اما نمی تواند مثل من. این هیچ سرگرم کننده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب