این 'شهروند نگران است که اتفاق می افتد به مسلح است تا در تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر حداکثر متکالف (سمت چپ) و جاستین که نمی خواهد به گذشته خود نام با استناد به ایمنی

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

حداکثر متکالف (سمت چپ) و جاستین که نمی خواهد به گذشته خود نام با استناد به ایمنی و اشتغال نگرانی می گویند که در یک تجمع در Missoula منت., برای محافظت از معترضان از خشونت آشوبگران. نیک مات/مونتانا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیک مات/مونتانا رادیو عمومی

جاستین و دوستانش او را نگاه مانند آنها از یک تیم عملیات ویژه: آنها با پوشیدن لباس نظامی به سبک جلیقه و حمل سلاح های حمله. اما آنها نیست و آنها نیست ،

"من خودم به عنوان یک شهروند نگران است که اتفاق می افتد به مسلح," او می گوید.

آنها نمی خواهند به خود را به نام گذشته با استناد به ایمنی و امنیت شغلی است. اما در اخیر شب را در حال ایستاده به تماشای بیش از حدود 200 معترض در تجمع بیش از مرگ جورج فلوید در Missoula منت. آنها می گویند آنها در اینجا برای نگه داشتن چیزهای صلح آمیز است. Missoula دیده نشده و هر گونه شورش و یا غارت در ارتباط با ارزش یک هفته از تظاهرات اما اگر کسی تحریک خشونت مردان برنامه ریزی برای ورود به جمعیت و گرفتن آنها را. آنها حمل اسلحه و سلاح های حمله در مورد کسی شروع به تیراندازی به آنها می گویند.

"من قصد ندارم به مشت به جنگ با تفنگ یا تپانچه مرد" جاستین می گوید.

آنها می گویند که آنها می خواهند برای محافظت از تظاهرکنندگان نیز وجود دارد شایعاتی که busloads از antifa فعالان در حال آمدن به تحریک شورش در شهرهای کوچک و شهرستانها در سراسر کشور. همین دلیل است که مردی به نام Calvin است که در اینجا برگزاری AR-15 است. او می گوید: او نمی counterprotester.

"من نژاد پرست نیستم, من صفر مشکلات با مردم معترض و من از آن حمایت 100%" او می گوید. "اما من نمی پشتیبانی شهر من سوخته شدن پایین."

وایومینگ, مینه سوتا, پنسیلوانیا و کشورهای دیگر دیده می شود افراد مسلح در پاسخ به antifa شایعات. اما شایعه شده است به طور گسترده ای افشا و خنثی.

"ما هیچ معتبر هوش است که درست است" گفت: Missoula شهرستان رئیس پلیس Jaeson سفید در یک ویدیو ارسال شده به توییتر. "ما قویا بر این باورند که از آن شده است شایعه و حدس و گمان است."

بزرگنمایی این تصویر

کالوین (سمت راست) که نمی خواهد به گذشته خود نام با استناد به ایمنی نگران افشا و خنثی شایعاتی که antifa فعالان در حال آمدن به تجمع در Missoula منت. نیک مات/مونتانا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیک مات/مونتانا رادیو عمومی

اما شایعات داشتن عواقب واقعی. برخی از سازمان را لغو تظاهرات بیش از حضور مردان مسلح و زنان است. در رسانه های اجتماعی مردم در حال ارسال عکس از کامیون یا اتوبوس مدرسه آنها معتقدند در حال حمل antifa فعالان.

"ما دیدن افرادی که به اشتراک گذاشتن این پیام ها از ترس می گوید:" جوآن Donovan یک کارشناس رسانه دستکاری آنلاین افراط گرایی و دروغ مبارزات در دانشگاه هاروارد John F. Kennedy School دولت است. "این ایده از یک نیروی خارج در آینده و حمله به شهر کوچک خود را خاص می کند احساس تهدید می کند."

اما antifa, یک شبکه شل جناح چپ فعالان که گاهی اوقات با خشونت مقابله با فاشیست و سفید supremacists است بیشتر از یک جنبش از یک روغن به خوبی سازمان است.

"Antifa در عمل به عنوان یک طراحی شبیه به راه کسی ممکن است توصیف خود را به عنوان یک پانک راک," داناون می گوید.

هنوز داناون می گوید شده است وجود دارد بسیاری از دروغ های آینده مورد antifa در روزهای اخیر از جمله از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دادستان کل ویلیام Barr. هر دو ادعا این جنبش است که در پشت خشونت در تظاهرات در سراسر کشور و تهمت و تهدید به لیست antifa به عنوان یک داخلی سازمان تروریستی است.

"همچنین شما می توانید یک جناح راست رسانه اکوسیستم است که فشار این روایت" داناون می گوید.

در رسانه های اجتماعی, توییتر تایید کرده است حداقل یک سفید ملی, گروه ایجاد شده جعلی antifa حساب به گسترش شایعات نادرست. فعالان شک بیشتر از چند وجود دارد. ریشه این شایعه که busloads از antifa فعالان در حال آمدن به شهرهای کوچک و شهرستانها هنوز مشخص نیست اما افراد مسلح در تظاهرات از جمله یکی در Missoula نگرانی معترضان مانند ارین Giefer.

"حضور اسلحه و افرادی که یک نظامی getup و کمو swarming منطقه باعث می شود من احساس می کنم نا امن" او می گوید. "اگر کسی شلیک می کند و یا یکی از این ماشین های نافرجام و سپس کسی شروع به تیراندازی. که به مراتب بیشتر از پتانسیل خشونت و بی مبالاتی نسبت به هر چیز دیگری."

چند سازمان و معترضان گفته اند که آنها خوش آمدید ارائه می دهد حمایت می کند. اما اکثریت به شدت در شک و تردید است. آنها معتقدند مردم با اسلحه در حال تلاش برای ربودن روایت تلاش برای ایجاد معترضان خطرناک تر از آنها هستند و یا ارعاب آنها را از ورزش اول خود را اصلاح حقوق.

این داستان تولید شده توسط کوه های غرب, اخبار, اداره همکاری بین وایومینگ رسانه های عمومی ایالتی بویزی عمومی رادیو در آیداهو KUNR در نوادا که اوکانر مرکز کوه های راکی در غرب در مونتانا KUNC در کلرادو KUNM در نیومکزیکو با حمایت از سهامداران ایستگاه در سراسر منطقه است. بودجه برای غرب کوه, اخبار, اداره, ارائه شده است, در بخش, توسط شرکت برای پخش عمومی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب