'چی' ستاره دستگیر و به مواد مخدر و سلاح در می سی سی پی

GULFPORT, از دست ندهید. - یک ستاره از آمار Showtime سریال "چی" که او نیز برجسته در جایزه اسکار نامزد دریافت جا

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

GULFPORT, از دست ندهید. - یک ستاره از آمار Showtime سریال "چی" که او نیز برجسته در جایزه اسکار نامزد دریافت جایزه فیلم "Straight Outta Compton" بازداشت شده است در مورد مواد مخدر و سلاح اتهامات در می سی سی پی را در ساحل.

Jason میچل که در تصویر می کشد براندون در سری کابل دستگیر شد شنبه طی یک توقف ترافیک در Gulfport, Harrison County Sheriff Troy پترسون گفت: در انتشار اخبار. میچل منتشر شد و بعد از آن جمعه پس از ارسال a $150,000 ضامن اوراق قرضه.

نمایندگان جستجو میچل SUV و در حدود 2 پوند (0.9 کیلوگرم) از ماری جوانا پیچیده شده در بسته های جداگانه همراه با یک کیسه 1300 دوز واحد از وجد پترسون گفت. نمایندگان همچنین یک AK-47 اسلحه گرم و یک Glock 9mm pistol با تمدید مجله, او گفت:.

زندان سوابق را نشان نمی دهد که آیا او تا به حال یک وکیل است که می تواند نظر.

یک نماینده برای این بازیگر گفته TMZ "اخبار حرکت سریع و اغلب بدون همه این حقایق است. این سوء تفاهم به زودی حل خواهد شد. ما اطمینان داریم که سیستم های دادگاه (sic) نابینا عدالت را محافظت Jason حقوق و اجازه می دهد او را به داستان خود را."

Mitchell, 33, از, New Orleans, چهره های متعدد می شمارد از جمله در اختیار داشتن مواد تحت کنترل به قصد توزیع و در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جانی.

میچل زمانی critical acclaim برای نقش خود به عنوان رپر Eazy-E در "Straight Outta Compton" داستان در مورد افزایش از خواننده های رپ N. W. A.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب