تغییر تکنولوژی حقوقی چشم انداز

ما شده اند شاهد نمایشی دیجیتالی تا حد زیادی مبتنی بر کسب و کار تحول مؤثر بر بسیاری از صنایع بیش از دهه گذشته

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399
ما شده اند شاهد نمایشی دیجیتالی تا حد زیادی مبتنی بر کسب و کار تحول مؤثر بر بسیاری از صنایع بیش از دهه گذشته است. این اصطلاح اغلب برای توصیف این پدیده است "دیجیتال تحول" حتی اگر از غیر کسب و کار دیجیتال تغییرات ساختاری اغلب همراه با آن.

دیجیتالی و datafication عناصر اصلی در این نوع تغییر و تحول است. ما شاهد تاثیر این پدیده به وضوح در صنعت خرده فروشی که در آن غول های گذشته مانند سیرز و مرزها کاهش یافته است به صورت دیجیتالی چالاک رقیب مانند آمازون که تغییر خرده فروشی چشم انداز اساسا. تاثیر دیجیتال تحول در حرفه قانونی و تابع شده است کمتر چشمگیر, اما پس از گذراندن یک هفته در LegalWeek20 در نیویورک در ماه فوریه آن را روشن است که تغییر در حال آمدن است به سازمانی متمرکز قانونی و حرفه ای به عنوان به خوبی.


ظهور تغییرات در صنعت قانونی را می توان مشخص همراه زیر پنج ابعاد:
  • تغییر رابطه بین شرکت های بزرگ به طور کلی وکیل و مشاور خارج از سازمان
  • تغییر خدمات حقوقی مدل
  • تاثیر فزاینده ای از داده های سیل
  • در حال تکامل تکنولوژی حقوقی چشم انداز
  • افزایش اهمیت امنیت اطلاعات و حریم خصوصی


رشد تنش و قطع ارتباط بین شرکت های بزرگ مشاور عمومی و خارج از شرکت های حقوقی

کارشناسان نشان می دهد که مخل تغییرات در صنعت قانونی آغاز شد و پس از رکود سال 2008 زمانی که شرکت های خواستار آغاز شد بیشتر از مشاور خارج از سازمان. امروز شرکت های حقوقی خود را تحت فشار بیشتری از مشتریان که تقاضا ارزش و کارایی و شفافیت در راه است که غیر معمول ده سال پیش. دهه گذشته دیده می شود به طور کلی مشاوره (GCs) خواستار بیشتر به کمتر, اما آن را نیز دیده می شود رشد آگاهی که بازگشت سرمایه گذاری (ROI) مهم تر از فقط هزینه.

تغییر آغاز شد که یک دهه پیش نیز شروع تدریجی مرگ از رویکرد سنتی به حقوقی, صدور صورت حساب, این تکریم billable ساعت. قبلا وکیل خارج شد به معنای واقعی کلمه معادل آن به پول است. وکلا تا به حال کمی انگیزه می شود کارآمد تر و دیدم هیچ دلیلی برای صرف غیر billable زمان کاوش و استقرار فن آوری های جدید خود را کارآمد تر. این رویکرد سنتی در حال تغییر است در حال حاضر به عنوان شرکت های دیگر نمی تواند تکیه تنها بر تخصص حقوقی; آنها به طور فزاینده ای باید تمرکز بر چگونه آنها تحویل که تخصص که خواستار افزایش استفاده از تکنولوژی و مزایای adopters اولیه از فن آوری های مخرب. خدمات حقوقی بوده و خریداران بازار برای دهه گذشته و قانون شرکت های بزرگ بخش در حال حاضر می خواهم برای دیدن به وضوح تعریف ارزش و بهره وری.

همه این اتفاق می افتد در مقابل پس زمینه تغییر خریدار رفتارهای شتاب سریع جهانی شدن در سراسر کل بازار خدمات حرفه ای. شرکت های بزرگ بخش حقوقی در طول تاریخ اغلب مشاهده شده است به عنوان "مقابله با قاتلان" اما مدرن حقوقی وزارت در حال حاضر اغلب بسیار بیشتر درگیر داخلی شریک کسب و کار در حال ظهور طرح های شرکت های بزرگ. مدرن حقوقی ادارات باید به طور فزاینده تغییر رویکرد خود را به مدیریت خاص و تغییرات ایجاد شده توسط دیجیتالی — امروز, شرکت, مشاوره حقوقی درگیر با بیشتر ذینفعان در تعامل با سرعت بیشتر و تکرار و عادت به افزایش و ویژگی های مشترک طبیعت دیجیتال علاوه بر به دست زدن به اطلاعات جدید مربوط به خطرات. به طور فزاینده فن آوری آگاه نیروی کار و بالا بردن انتظارات خود را از نظر استفاده از فن آوری های موثر و سریع ارتباط بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان.




فن آوری در حال تغییر است به طور کلی مشاور نقش و شرکت های حقوقی نیاز به واکنش نشان می دهند به رقابتی باقی می ماند. زمان آن رسیده است تا در آغوش فن آوری های نوظهور است که مشتریان با ارائه راه حل های کارآمد برای مدیریت و خدمات فعلی و آینده خود را نیاز دارد. مشتری انتظارات در حال تغییر تکنولوژی است که با داشتن یک افزایش تاثیر و کم هزینه خدمات حقوقی رقبای در حال ظهور برای گرفتن یک تکه از بازار است. آنچه در حال حاضر بازار خریدار بیشتر در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای قدرتمند در خانه بخش های حقوقی قانونی کردن بازار برای جایگزین ارائه دهندگان خدمات حقوقی (ALSPs).

برخی از GCs مشاوران و حتی توسعه یافته آزمون برای اندازه گیری خود را در خارج از شرکت های حقوقی چگونه کیفیت انجام آنها معمولا با استفاده از ابزار بهره وری و اندازه گیری شایستگی با به طور گسترده ای استفاده می شود فن آوری است. این آزمون پاداش بهره وری است که می رود در برابر این معیار است که به سبک قدیمی وکلا به طور سنتی استفاده می شود به ارزش کار خود را: زمان. شرکت های که کار فرهنگ را نمی تکامل به خدمات فعلی و نیازهای بازار موثر هستند و به احتمال زیاد یک گونه در معرض خطر. شرکت های حقوقی نیاز به ارائه بهتر خدمات با کیفیت و آنها نیاز به انجام آن را ارزان تر و سریع تر است که خواسته های بیشتر اتوماسیون و شایستگی با تکنولوژی. مشتریان در حال حاضر بسیار کمتر متحمل سبک قدیمی وکلا که مقاومت در برابر و یا حاضر به استفاده از فن آوری قادر می سازد که سریع و کارآمد کار تولید.

در کتاب خود "پایان وکلا ؟" نویسنده و حقوقی کارشناس فنی ریچارد Susskind می نویسد: "از آن آسان است برای متقاعد کردن یک گروه از میلیونرهای [قدیمی همکاران در شرکت های حقوقی]... که مدل کسب و کار خود [به ساعت billable] اشتباه است."

قانون بخش در حال حاضر در چه جودیت Flournoy, CIO در شرکت حقوقی بین المللی و کلی Drye & Warren نظر "یک نقطه عطف" جایی که آنها به احتمال زیاد به سرعت بخشیدن به جذب و نوآوری های تکنولوژیکی برای رقابتی ماندن. صلاحیت با تجزیه و تحلیل ترافیک همکاری و دفتر نرم افزار بهره وری است که به طور فزاینده پایه مورد نیاز برای مشتری امروز.


تغییر خدمات حقوقی بازار

به عنوان نیازهای GCs تغییر نگاه ما شرکت حقوقی ادارات در منابع قانونی بیشتر کار با استفاده از ابزار و تکنولوژی است که باعث کاهش نیاز به مشاور خارج از سازمان و با استفاده از بیشتر بوتیک شرکت های قانونی و شبه قانونی-ارائه دهندگان خدمات (جایگزین ارائه دهندگان خدمات حقوقی - ALSP).

این ساختار سنتی از همکاران به طور موثر در حال اجرا کسب و کار با دقت تحت نظارت و پشتیبانی محدود از خدمات منسوخ شده است امروز. مشاوره عمومی امروز نه تنها می تواند تغییر به یکی دیگر از شرکت حقوقی, اما همچنین می تواند کار با متخصص بوتیک های حقوقی و جهانی حسابداری شرکت های که در حال افزایش مشارکت خود را با خدمات حقوقی. این شرکت های کوچکتر تمایل به بسیار خلاقانه تر و تخصصی تکنولوژی زرنگ و دانا و اجرا لاغر شیوه های فعال با فن آوری; و در نتیجه اغلب رقابتی تر نسبت به شرکت های بزرگ. اهمیت رو به رشد و عملکرد تکنولوژی-فعال همکاری اجازه می دهد این سرویس جدید ارائه دهندگان برای ارائه و خیلی بیشتر یکپارچه و کارآمد خدمات و در نتیجه عمیق تر روابط مشتری.




در سال 2017 Litera گزارش دولت از بازار قانونی آمده است: "تاثیر بالقوه چهار بزرگ شرکت های حسابداری در بازار در آینده برای قانون شرکت خدمات نمی تواند اغراق آمیز باشد [برای شرکت در حوزه های قضایی که در آن جایگزین ساختار کسب و کار مجاز]. به عنوان ALSP بازار تکامل می یابد چهار بزرگ هستند به احتمال زیاد به بازی همیشه در حال گسترش نقش است." جایگزین ارائه دهندگان خدمات حقوقی بازار درآمد رشد از 8.4 میلیارد دلار رسید در سال 2015 به حدود 10.7 میلیارد دلار در سال 2017 و همچنان به سرعت در حال رشد.

ALSPs انجام بسیاری از وظایف به طور سنتی انجام شده توسط شرکت های حقوقی با پنج وظایف مشخص شده در یک تامسون رویترز نظرسنجی با عنوان:
  • دادخواهی و حمایت از تحقیقات
  • پژوهش های حقوقی
  • بررسی سند
  • eDiscovery و
  • خطر تنظیم مقررات و انطباق
ران فریدمن یک شریک در اتش نشانی و شرکت های حقوقی صنعت متمرکز مشاوره مدیریت شرکت معتقد است که شرکت نیاز به اهرم یک اکوسیستم از بازیکنان. او می گوید بسیاری از آینده وکلا نمی خواهد وکلا در همه. به گفته فریدمن, "در ده تا پانزده سال, قانون شرکت خواهد بود بسیار کوچکتر از سهم کل حقوقی بازار است."

در جریان انفجار اطلاعات

حجم و پیچیدگی داده ها همواره بخشی از چشم انداز در صنعت قانونی. آنچه در حال تغییر است سیل از اطلاعات است که در حال افزایش سرعت, افزایش, انواع, و, فرمت, و همچنین به طور فزاینده جهانی و چند زبانه. تاثیر این انفجار اطلاعات قابل توجهی است و اکثر تیم حقوقی اعتراف خواهد کرد این افزایش در محتوای یک چالش عمده مواجه حقوقی حرفه ای امروز است.

در eDiscovery تنظیمات این همچنین بدان معنی است که اطلاعات تریاژ روند بیشتر به چالش کشیدن و نیاز به مقدار بیشتر در اتوماسیون به اداره دیتا با حجم و تنوع و افزایش توانایی برای مقابله با مقدار بیشتر multilingual داده است.

شرکت های مدرن در حال حاضر خیلی بیشتر به سرعت و به طور طبیعی جهانی و در نتیجه مدرن بخش حقوقی و مشاور خارج از سازمان باید قادر به پردازش محتوا و اطلاعات-جریان در زبان های متعدد به طور منظم. تنوع و حجم چند زبانه مطالب حقوقی که حرفه ای ها نیاز به فرآیند مانیتور می تواند شامل هر یک از موارد زیر:
  • بین المللی و مذاکرات قرارداد و اختلافات
  • ثبت اختراع نقض دادخواهی
  • منابع انسانی و ارتباطات در شرکت های جهانی
  • ارتباطات مشتری
  • GDPR انطباق مربوط به نظارت و تجزیه و تحلیل
  • مرزی مقررات نظارت
  • FCPA نظارت بر انطباق
جلد چند زبانه محتوا می تواند تا حد زیادی متفاوت است از بسیار حجم زیادی که ممکن است شامل ترابایت از اسناد و مدارک در دعوی قضایی مربوط eDiscovery, به تخصصی نظارت بر ارتباطات مشتری برای اطمینان از پیروی از مقررات به حجم های کمتر حساس ارتباطات با کارکنان جهانی. چند زبانه مسائل به خصوص در حال حاضر در مرزی مشارکت و معاملات کسب و کار که در حال حاضر به طور فزاینده ای رایج در سراسر بسیاری از صنایع. که قادر به پردازش و تجزیه و تحلیل حجم زیادی از چند زبانه اطلاعات در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم تر مورد نیاز است.


ظهور تکنولوژی حقوقی چشم انداز

شرکت های حقوقی می تواند کمک مشاور کل درایو بازده در تصمیم گیری کسب و کار با همکاری با یکدیگر برای تعیین چه تکنولوژی بیشتر سودمند است. شرکت نیاز به شروع به اتخاذ یک مشارکتی کار تیمی با رویکرد نه تنها با مشاور عمومی بلکه با همکاری با ارائه دهندگان خدمات جایگزین و چهار به عنوان مشترک شرکای. مشاوره عمومی نیز به دنبال وکیل خارج به اتخاذ یک بیشتر مشتری محور ،

به عنوان اتوماسیون نفوذ عمیق تر به قانونی عمل ما می بینیم که نقش فن آوری رشد می کند در دامنه و وسعت است. ابزار می تواند طیف وسیعی از انواع تجزیه و تحلیل و ابزار همکاری به سند ساختار مدیریت ابزار end-to-end دادخواهی و eDiscovery سیستم عامل است. اخیرا اطلاعات جامع حکومت ابزار نوظهور برای رسیدگی به افزایش datafication از شرکت های مدرن و مدیریت رو به رشد پذیرش خطرات درگیر در انجام کسب و کار با افزایش رد پای دیجیتال.

به جای به سادگی به روز رسانی فن آوری های موجود تحول واقعی تنها می آید زمانی که شرکت های حقوقی اتخاذ قوی آن استراتژی است که تعمیرات اساسی خدمات خود را به طور کامل. اتوماسیون نیز تنها حس می کند اگر آن را ارائه با کیفیت بالا و موثر تر کار می کنند قابل پیش بینی و ارائه ارزش به مشتری است.

"پس از همه, اگر شما در حال پرداخت پول برای یک سرویس و یک تامین کننده می گوید:" که دو هفته ما را به اتهام شما توسط این ساعت "و دیگری می گوید:" که ما را از دو روز ما را به اتهام یک هزینه ثابت'—کدام را انتخاب میکنید؟"

Legaltech یادداشت ریچارد Tromans بنیانگذار Tromans مشاوره یک "طیف بسیار گسترده ای." در پایان یک وجود سند مجمع و رباتیک اتوماسیون فرآیند گرفتن سخت کار کردن خارج از استاندارد کار تکراری در حالی که کاهش زمان صرف شده برای انجام وظایف صرفه جویی در هزینه از بین بردن خطاها و بهبود انطباق. این نوع از اتوماسیون سقوط به رده از بهینه سازی. در انتهای دیگر این است که زبان طبیعی, پردازش هوش مصنوعی و دستیاران مجازی که ارائه امکان واقعا انقلابی در آینده از خدمات حقوقی — و باز درب به چشم انداز ربات وکلا."

به عنوان حجم از داده ها صعود ابزار است که کمک به وکلا برای استخراج ارتباط و شناسایی هسته الگوهای است که تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. حقوقی تکنولوژی نیازهای جامعه به حرکت فراتر از ساخت مبهم ادعا بودن هوش مصنوعی مبتنی بر, برای نمایش به وضوح چگونه یادگیری ماشین و داده محور الگوریتم می تواند در ارائه ارزش بالاتر به گسترش انواع قانونی وظایف و فرآیندهای.


افزایش اهمیت امنیت اطلاعات و حریم خصوصی

امنیت داده ها شامل هر دو جلوگیری از حملات مخرب و محدود کردن اتفاقی از دست دادن داده ها. اما توزیع طبیعت از تکنولوژی پیشرفته خدمات ابری ایجاد می کند آسیب پذیری با کارکنان به طور فزاینده کار از مکان های از راه دور ساخت آن را سخت تر به داده ها امن.

به عنوان DLA Piper شریک سابق US Department of Justice ransomware هماهنگ کننده—اد McAndrew مشاهده "بهترین شواهد در حال حاضر برگزار می شود در دستگاه های تلفن همراه و برنامه های شبکه های اجتماعی و سرویس های ابری ما با استفاده از این دستگاه. هر محقق یا litigator زمان که نادیده می گیرد که شواهد ممکن است ارتکاب قصور در بسیاری از موارد."

بررسی های اخیر توسط گارتنر نشان می دهد که قانونی رهبران را مجبور به شروع به سرمایه گذاری در مهارت های دیجیتال و قابلیت بازتاب نقش در حال تحول بخش حقوقی به عنوان یک استراتژیک کسب و کار شریک است. "چگونه بخش های حقوقی ایجاد قابلیت برای حکومت خطر در عرض های دیجیتال طرح مسائل بیشتر از مشاوره حقوقی آنها ارائه" می گوید: Christina Hertzler عمل معاون رئیس جمهور گارتنر.

قابل توجه یک تعادل مناسب بین امنیت و راحتی است که یک چالش مواجه شده تمام شرکت های حقوقی. به عنوان سازمان تغییر راه آنها ایجاد درآمد و ایجاد ارزش برای مشتریان خود جدید پذیرش خطرات در حال ظهور — ارائه یک چالش به انطباق نظارت که باید شناسایی ، ارزیابی و کاهش خطرات مانند آن گره خورده است و اساسا فن آوری های جدید (به عنوان مثال هوش مصنوعی) و فرآیندهای.

GDPR, CCPA و دیگر حفاظت از حریم خصوصی قوانین و مقررات را در حال حاضر چالش های خاص برای شرکت های مدرن. در حالی که انتقال دیجیتال طرح نیاز به فعال داده های برداشت برای فعال کردن شخصی بهتر این اکتساب داده ها تلاش نیز نیاز به احترام به حقوق حریم خصوصی مصرف کنندگان و مشتریان که ممکن است یا نه ممکن است آگاه از حد از داده های فعالیت های مجموعه است. دبی رینولدز با اشاره به اطلاعات حکومت الزامات این مقررات در LegalWeek به تازگی. "این واقعیت جدید است که به مرور داده حقوق و حریم خصوصی افراد در همه جا خواهد بود عملیاتی ضرورت برای کسب و کار به رشد در عصر دیجیتال" او گفت:.

قانونی و حرفه ای نیاز به بازی در یک نقش بزرگتر در مدیریت این خطرات جدید است که می تواند ویرانگر و هزینه میلیون ها نفر در ایران و پیامدهای منفی. به طور فزاینده ای این تهدیدات سرچشمه در کشورهای خارجی و حتی گاهی اوقات با پشتیبانی از دولت های خارجی.

جدا از پذیرش خطرات است که مشتریان در صورت شرکت های حقوقی خود در پی اهداف به عنوان مخازن ممتاز داده است. شرکت های حقوقی در حال بالا هدف میان هکرها به دلیل گسترده ارزش مشتری اطلاعات آنها دارای. هکرها درک که شرکت های حقوقی هستند "یک توقف فروشگاه" حساس و اختصاصی شرکت اطلاعات ادغام و جمع آوری داده های مرتبط و در حال ظهور مالکیت معنوی اطلاعات است.

وکلا عدم امنیت سایبر با توجه به American Bar Association حقوقی تکنولوژی منابع مرکز آبا TechReport 2019. "تیوی عدم تلاش security تبدیل به یک علت عمده برای نگرانی در این حرفه."

به عنوان سرعت بیشتری جریان چند زبانه داده می شود هنجار در شرکت های جهانی, جدید, امنیت داده ها خطرات ظهور به عنوان کارکنان شروع به استفاده از ماشین ترجمه به ترجمه ممتاز محتوا کسب و کار. خطر بالا است به دلیل در دسترس عموم ابزار اساسا اصطکاک و نیاز به کمی "خرید" از کاربران که نمی فهمم این نشت اطلاعات پیامدهای آنها به عنوان عبور ممتاز مطالب را از طریق این سیستم. سریع میزان افزایش در جهانی شدن منجر به قابل توجه و رو به رشد حجم اطلاعات چند زبانه است که نیاز به ترجمه فورا به عنوان یک ماده در حال انجام عمل کسب و کار. چند زبانه اطلاعات تبدیل خواهد شد بسیار بیشتر فراگیر آینده آینده به عنوان نیروهای جهانی شدن مارس به بعد.

این وضعیت تکامل می یابد به نظر می رسد روشن است که قوی ترجمه ماشيني راه حل های مورد نیاز خواهد بود برای هر شرکت و یا شرکت حقوقی با جاه طلبی های جهانی.


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن