1971 Sylmar زلزله نگه داشتن سربازان بی خانمان در لس آنجلس در سال 2020 است. که ممکن است به زودی تغییر

وقتی دلم Gill وارد وسیع غرب لس آنجلس امور جانبازان پردیس در سال 2016 مقامات فدرال و تا به حال فقط پرده برداری

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

وقتی دلم Gill وارد وسیع غرب لس آنجلس امور جانبازان پردیس در سال 2016 مقامات فدرال و تا به حال فقط پرده برداری از یک طرح جامع برای تبدیل ده ها تن از متروکه ساختمان های تاریخی به مسکن دائمی برای جانبازان ،

چهار سال بعد ex-دریایی هنوز هم زندگی در یک چادر.

"من نمی بینم هر زمین برداشته بودن و یا آجر شدن انباشته" گیل گفت: nodding بیش از نرده ها از سن ویسنت بلوار جایی که او و دیگر بی خانمان جانبازان تخت پایین هر شب. "همه این ساختمان های قدیمی ... آنها فقط اجازه دهید آنها را به نشستن خالی است."

که ممکن است به زودی تغییر کند. این توسعه دهندگان برنامه ریزی برای روده ساختمان 207 یک midcentury ماموریت احیای سبک ward, از اب و هوای گچ و terra cotta کاشی تبدیل سابق بیمارستان به 59 واحد مسکن دائمی برای بی خانمان جانبازان است که یک روز لنگر محاصره از 1,800.

تبلیغات

هنوز چند Angelenos به یاد داشته باشید کمتر از 50 سال پیش 2,800 جانبازان زندگی در محوطه دانشگاه. زمین مورد استفاده قرار گرفت در درجه اول به عنوان مسکن از سال 1888 تا سال 1972 زمانی که دولت فدرال از ساکنان تخلیه و توقیف چه بود بزرگترین جانبازان توسعه مسکن در کشور است.

اگر ساختمان 207 به پایان رسید و در برنامه آن را به پایان نیم قرن از فروپاشی مجموعه با 10 دوم Sylmar زلزله.

"همه ما صاحب این زمین آن را به همه اختصاص داده شده [به] جانبازان" شهردار اریک Garcetti گفت: از دانشگاه که در آن مسئولان تلاش کرده اند و موفق به بازسازی مسکن بوده است. "مردم اردو همه اطراف این ملک و سپس با وجود این همه هکتار در داخل — اگر ما نمی تواند آن را حل کند در اینجا ما نمی قادر خواهد بود برای حل آن را در هر نقطه."

چند دلار بازسازی ساختمان 207 خواهد بود یک مورد آزمایشی برای غرب LA جانبازان جمعی همکاری بین جانبازان-خدمات غیر انتفاعی ایالات متحده دامپزشکان قرن مسکن و توسعه توماس Safran & Associates که قرارداد برای تولید بخش عمده ای از جامعه موظف با این طرح است.

تبلیغات

پیشنهاد نام مانند ارریو اقیانوس آرام و Vetwood ایجاد کرد و استرنز بیکر پارک nod به این سایت گذشته طبقه. اما آن تاریخ اخیر — داستان چگونه ساختمان 207 و بسیاری دیگر به دست می آمد خالی — بی سر و صدا از سمت چپ.

"ما تصمیم گرفتیم اوایل که ما قرار بود برای شروع از امروز و رفتن به جلو" گفت: ایالات متحده دامپزشکان اجرایی Stephen پک. "ما می دانیم که ما می دانیم که چگونه به انجام این کار است که ما می تواند ایجاد منسجم پردیس. ما در حال ایجاد یک جامعه واقعی."

Workers swarm the VA hospital in Sylmar that was destroyed in the 1971 earthquake centered nearby.

صحنه در بیمارستان VA در Sylmar که نابود شد در سال 1971 زلزله. سال بعد 2,800 جانبازان منتقل شدند از VA پیچیده در غرب لس آنجلس ایجاد کمبود مسکن برای جانبازان است که فدرال ریزرو امروز بی خانمانی بحران است.

(بروس Cox / لس آنجلس تایمز )

جامعه سخت بود-موفق به کسب پیروزی برای بی خانمان جانبازان شکایت کرد و در سال 2011 بیش از سوء مدیریت زمین.

اما ناگهانی توده اخراج بیش از هر سیاست یا رویداد چیزی است که کشت پوسیدگی در محوطه دانشگاه. این مجموعه صحنه را برای بحث اجاره و دهه غفلت در قلب 2011 کت و شلوار. حذف آن و پس لرزه حوادث که منجر به آن همچنان به شکل زندگی نزدیک به 4000 نفر بی خانمان جانبازان زندگی در لس آنجلس امروز.

::::

غرب L. A. VA مسکن بحران آغاز شد و 42 ثانیه پس از 6 صبح در فوریه. 9, 1971 زمانی که 6.5 temblor jolted این slumbering کوهپایه سن گابریل کوه.

این Sylmar زلزله کشته و 58 نفر. چهل و نه نفر از آنها فوت در Sylmar VA. شاهدان بعد گفت: اعضای کمیته مجلس در امور جانبازان که دو بیمارستان ساختمان فرو ریخت "در ابری از گرد و غبار" در حالی که روی زمین بود هنوز تکان دادن.

"فقط سقوط دفعی؟" Rep. روم Pucinski (D-بیمار است.) پرسید: با توجه به کنگره ریز نمرات.

تبلیغات

"بلافاصله" سن فرناندو مهندسی افسر کلیفورد Lemear گفت.

"وجود دارد هیچ پیش اخطار?"

"هیچ وجه" Lemear گفت.

اعضای این کمیته احضار UC برکلی و استاد بروس پیچ و دیگر برجسته لرزه ای کارشناسان برای شهادت در جلسه ویژه ای برگزار شده در لس آنجلس نه روز پس از زلزله است. قانونگذاران می خواستم به می دانم که چگونه این فاجعه اتفاق افتاده بود و چگونه بسیاری از ساختمان های خود را ممکن است در معرض خطر.

سوابق نشان می دهد مقامات فدرال در ابتدا خوش بینانه در مورد کالیفرنیا, VA facilities, including the L. A. بيمارستان منطقه که در آن بازماندگان تخلیه شدند. این ساختمان که سقوط در Sylmar بنا شده است در سال 1925 — هشت سال قبل از اوایل لرزه ای مهندسی کدهای معرفی شدند در سراسر کشور — در حالی که بسیاری دیگر تا به حال بیشتر زیرساخت های مدرن.

اما VA مهندسین حال ارزیابی ساختمان های شکست خورده فقط سه ماه قبل از زلزله و اعلام کرد آنها را به امن.

مدرن و فوق العاده, زیتون, نمای بیمارستان واقع نه چندان دور از Sylmar VA نیز دچار آسیب قابل توجهی با وجود اینکه ساخته شده به جدید ترین کدهای. کنگره قاطعانه بود که و هر احتیاط برای جلوگیری از زمین لرزه آینده شکست بدون توجه به هزینه.

MAR. 4, 1971 - Touring the quake destruction at Olive View Hospital are, from left, health commissio

تور زلزله تخریب در روغن زیتون و مشخصات بیمارستان ها از سمت چپ بهداشت در کمیسیون Marvin. E. Tincher معاون رئیس; دکتر مکئو Brunswick, Sr. خانم link farm inc S. Kendis رئیس جمهور; N. M. ریوز و ادوارد Gendel. اسکن 10/1/2013.

(لس آنجلس تایمز / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

"ما باید برای اتخاذ یک تصمیم دشوار. ما یا باید به رها کردن آن امکانات ایجاد امکانات جدید و یا صرف [پول] به بازسازی آنها" Pucinski گفت: L. A. فرعی شنوایی. "ما بسیاری از بیمارستان ها و بسیاری از جانبازان و کارکنان که در پی این فاجعه باید از آن محافظت شود.... هر راه شما آن را رفتن به هزینه پول است."

مهندسی زلزله بود "هنوز هم یک هنر است, هنوز یک علم" کارشناس هنری گفت: دومین پانل. مطالعات انجام می شود باید با تمام سرعت ممکن بود اما در نهایت غیر ممکن است بدانید که میزان آسیب پذیری یا چگونه هزینه آنها ممکن است برای تعمیر.

کنگره اختصاص میلیون ها دلار به لرزه مطالعات آن تکمیل شد توسط پیمانکاران خصوصی در ماه است که به دنبال. اما نتایج ساخته شده است.

به جای سوابق نشان می دهد که در صبح روز ژانویه ، 14 سال 1972 بالا و مقامات همگرا در غرب L. A. پردیس که در آن معاون مدیر Fred رودز اعلام کرد 30 از آن 236 ساختمان غیرقابل سکونت و دستور داد 1,460 تخلیه ساکنان در پایان فوریه.

این خانه نمی شد خود را نا امن است. اما VA تا به حال تصمیم به تبدیل آنها به پزشکی بخش در حالی که یک "زلزله اثبات" بیمارستان ساخته شده بود.

"این بوده است که بسیار آسیب زا وضعیت برای همه ما" J. J. Cox VA جنوب کالیفرنیا پزشکی منطقه ای منطقه مدیر گفت: بار در سال 1972 است. "تا به حال ما قادر به گسترش محدودیت زمانی ما خواهد آن را انجام داده اند اما ما تا به حال به حرکت به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در آن زمان ساکنان اکثرا افراد مسن — یک مرد مصاحبه در سال 1970 گفت: او می خواهم مبارزه در جنگ آمریکا و اسپانیا — اما یک تعداد رو به رشد بودند در سنین نوجوانی و اوایل 20s. گزارش ها نشان می دهد که در زمان واحد مسکونی تخلیه شدند, آنها در حال حاضر خانه را به صدها نفر از جانبازان ویتنام.

در داخل یک دهه چنین مردان خواهد بود L. A. بزرگترین بی خانمان جمعیتی.

سوابق نشان می دهد و صرف بیش از 8 میلیون دلار تبدیل سابق مسکن به امکانات پزشکی مانند ساختمان 207 برای اولین بار است که باز است که ممکن است. سایر تعمیرات تلقی می شد "نه اقتصادی" توسط دولت فدرال. که تصمیم گرفت مجددا یک سال بعد در یک تخصیص شنوایی در سال 1973.

"آنچه این کمیته می خواهد خاص اطمینان است که اگر ما در حال رفتن به صرف پول از این و بودجه آن است که نمی شود به خطر افتاده است" گفت: Rep. یوسف McDade (R-Pa.). "شما باید در حال حاضر نزدیک به یک سری از ساختمان های موجود. ما نمی خواهید برای قرار دادن پول اضافی در و پیدا کردن که در آن است رفتن به پول خوب پس بد است."

اولین مورد مناقشه اجاره ظرف هفته.

::::

در آوریل سال 1973 L. A. شورای شهر باز بحث به ضمیمه بخش از دانشگاه انتظار دارند دولت فدرال اعلام کرد بیش از حد. گزارش از زمان نشان می دهد برنت وود مدرسه شد و در حال حاضر آشنائی آن بحث اجاره.

همان سال UCLA دریافت کمک مالی برای آن جکی رابینسون ورزشگاه. یک طرح در وستوود بود آزمایشی انتخاب شده اما زمانی که صاحبخانه را به عقب رانده و در سال 1976 از دانشگاه تبدیل به "مازاد" زمین در VA پردیس به جای.

دلار 83.7 میلیون Wadsworth, بیمارستان, افتتاح شد, در مارس سال 1977 ساخت عجله تبدیل پزشکی بخش کار برکنار شده و فقط پنج سال پس از جانبازان اخراج شد. همان ساختمان است که تا به حال قرار دارد "سربازان قدیمی" برای دهه ها بودند اجاره کردن و یا رها شده در حالی که صدها نفر از آنهایی که جوان خواب در خیابان.

دهه است که به دنبال دیدم L. A. غرق بی خانمانی. برآوردهای رسمی از اواسط 1980s قرار داده L. A. را unhoused جمعیت در 30,000 تا 50,000 -- اگر چنین برآورد در نظر گرفته شده به مراتب کمتر قابل اعتماد تر از آن ساخته شده است. در آن زمان یک سوم معتقد بودند به جانبازان.

در Westside که درصد بود و نزدیک به نیم. در ونیز به تنهایی UCLA محققان تخمین زده است که 33 درصد از جمعیت بی خانمان خدمت کرده بود در ویتنام است.

هنوز برنامه ای برای بازگرداندن مسکن گسترده و پردیس foundered.

"ما می دانستیم که در هر کجا که بودند بی خانمان وجود دارد در حال رفتن به جانبازان" و مددکار اجتماعی مارگارت Ronan گفت: بار در سال 1988. هنوز ماه زودتر او scuttled یک شهرستان برنامه ریزی برای خانه جانبازان در شهر متعلق به تریلر در سایت که تا به حال کمتر از 300 سرپناه تخت. به گزارش ایسنا ، آلن کرانستون نوشت: به تقاضای یک نظرسنجی از ساختمان خالی است که ممکن است تبدیل به مسکن اما کمی انجام شد.

در عوض در اوایل '90s بزرگ encampments از بی خانمان جانبازان پدید آمده در لبه زمین. جانبازان مانند گیل هنوز هم زندگی می کنند وجود دارد امروز.

خارج از کارشناسان بودند با احتیاط خوش بینانه جدید غرب L. A. توسعه می تواند در گذشته این روند.

"مسکن مقرون به صرفه است که یک معامله بزرگ وجود دارد و مقدار زیادی از آن را به خصوص برای جانبازان گفت:" کاترین مونه ارشد اجرایی ملی ائتلاف برای بی خانمان جانبازان. "ما خوشحالیم که می بینیم که و شروع به اولویت بندی آن است."

هنوز هم وجود دارد هیچ برآورد کنونی از آنچه در جامعه هزینه خواهد شد و یا خواهد شد که در نهایت برای آن پرداخت.

"با تصویب پردیس برنامه ما در حال حاضر به ارزیابی دامنه کامل از زیرساخت های تاریخی حفظ و نگهداری و هزینه های دیگر در سراسر محوطه دانشگاه و همچنین راه هایی که ما می تواند همکاری با VA دولت و جامعه ما برای رسیدن به این چشم انداز" گفت: پک ایالات متحده دامپزشکان مدیر عامل شرکت.

اما تاریخ به شدت وزن در سن ویسنت بلوار اردوگاه.

"نبود این زمین با توجه به جانبازان پرسید:" گیل سابق دریایی. "من دوست دارم برای دیدن آنها به ما پشت کرد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب