تایلند را انکار می کند میمون ها مورد آزار قرار گرفته به برداشت محصولات نارگیل

بانکوک - تایلند نارگیل-چیدن میمون ها جاذبه های توریستی محبوب تبدیل شده اند حساس و تجارت موضوع به عنوان انگلیسی

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

بانکوک - تایلند نارگیل-چیدن میمون ها جاذبه های توریستی محبوب تبدیل شده اند حساس و تجارت موضوع به عنوان انگلیسی فعالان ادعا می کنند حیوانات آزار و فشار برای تحریم ملت نارگیل محصولات.

تایلندی, تجارت, وزیر Jurin Laksanawisit رد اتهامات ساخته شده توسط مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات و اعلام کرد که نارگیل برداشت توسط میمون ها نیست و بخش عمده ای از صنعت. او گفت که این حیوانات بیشتر به یک جاذبه توریستی و آزار هستند.

Jurin روز دوشنبه گفت که ستاره کمپین موثر بر فروش در بریتانیا و همچنین دیگر کشورهای اروپایی است.

تایلند صادر 12.3 میلیارد بات ($395 میلیون) از شیر نارگیل در سال 2019 از جمله 2.2 میلیارد بات ($71 میلیون دلار ) برای بریتانیا و اتحادیه اروپا با توجه به دولت است.

PETA گفت: undercover بررسی هشت تایلندی مزارع یافت می شود که میمون ها مجبور به جمع آوری به عنوان بسیاری از 1,000 نارگیل یک روز و تحت درمان ظالمانه. آن گفت: مبارزات خود باعث شده است تا چند عمده رسانه های خرده فروشی به حذف محصولات از شرکت های متهم به استفاده از نارگیل تایلندی برداشت توسط میمون ها.

این PETA کمپین کشیده شده توجه بیشتری پس از آن بود که عموم تحسین با کری Symonds این نامزد از نخست وزیر بوریس جانسون.

PETA معاون ارشد رئیس جمهور بیکر, جیسون را رد کرد, تایلندی, تجارت, وزیر محرومیت از میمون سوء استفاده در صنعت.

"دولت می تواند از این صنعت به عمل انسانی با حیوانات-روش رایگان است که بقیه از منطقه در حال حاضر به تصویب رسید و یا می توان آن را مسئول این صنعت سقوط به دلیل نوشتن بر روی دیوار" او گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "افزایش تعداد مصرف کنندگان در حال صحبت کردن با کیف پول خود را و خرده فروشان در حال گوش دادن."

Jurin گفت: وزارت خود را با برگزاری نشست روز شنبه با نارگیل نمایندگان صنعت و او را دعوت از دیپلمات های خارجی برای دیدن برای خود چگونه برداشت انجام شده است.

Somjai Saekow یک میمون مربی در جنوب استان سورات تانی گفت: آسوشیتد پرس که اگر چه میمون ها هنوز هم مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری نارگیل وجود دارد کمتر تقاضا برای آنها.

"من هنوز هم فکر می کنم میمون ابزار مفید در چیدن نارگیل," او گفت:. "اما من می توانم به شما بگویم که همه چیز در حال تغییر است."

او گفت: در طول چند سال کوتاه تر درختان کشت شده است به منظور تسهیل در چیدن نارگیل توسط روش های دیگر است.

او گفت: اکثر صاحبان مراقبت خوب از میمون ها و درمان آنها را مانند حیوانات خانگی اگر چه وجود دارد مطمئن می شود برخی از استثنا.

"ما باید به نقطه ای از کسانی که مرتکب اشتباهات و اصلاح آنها," او گفت:. "اما من واقعا معتقدم که اکثر مردم خود را درمان میمون راست. و این بهترین راه برای انجام این کار آنها را به کار می کنند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس روزنامه نگار Busaba Sivasomboon کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن