تایلندی دولت سوگواری مرده در سرباز تیراندازی داد و بیداد

ناخون راتچاسیما Thailand - تایلند دولت و کارمندان دولت خواسته شد به لباس در شنبه سیاه به سوگواری در مرگ یک سرب

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

ناخون راتچاسیما Thailand - تایلند دولت و کارمندان دولت خواسته شد به لباس در شنبه سیاه به سوگواری در مرگ یک سرباز در تیراندازی داد و بیداد در شمال شرقی شهر که در آن e خرید بود که صحنه اصلی این فاجعه sch گفت: آن را دوباره باز به puweek.

یک بودایی مراسم به مناسبت بازگشایی پنج شنبه ترمینال 21 Korat مرکز بخش ساختمان مدیر Amnuayphorn Sankong گفت.

Sgt. مسلح ، Jakrapanth Thomma, 31, کشته و 29 نفر بیش از چند ساعت شنبه و یکشنبه قبل از نیروهای امنیتی به ضرب گلوله او را مرده در فرودگاه با مضمون بازار در ناخون راتچاسیما. او گفت به خشم در یک معامله زمین میانجیگری فرمانده خود را در قانون است. هر دو در میان قربانیان خود را.

مرگ و میر پیشی گرفته تایلند اصلی حمله به غیرنظامیان یک 2015, بمب گذاری در حرم در بانکوک به قتل 20 نفر که گفته می شود انجام شده توسط قاچاقچیان انسان در تلافی سرکوب در شبکه خود را.

نخست وزیر شورای نظامی چان-اوچا خواسته اعضای کابینه و کارمندان دولت به لباس در شنبه سیاه به عنوان یک ابراز همدردی با قربانیان تیراندازی. او گفت: دوشنبه گفت که تایلندی پادشاه ماها Vajiralongkorn ارائه کرده است همه از مرحوم خسروانه حمایت و مراسم تشییع جنازه و cremations.

در غم زده, Nakhon Ratchasima, مردم کاهش یافته و توسط ترمینال 21 مرکز در روز دوشنبه به ارائه گل و ترک یادداشت ها ابراز همدردی.

در شب چند صد نفر جمع شده بودند خارج وجود دارد برای یک مراسم یادبود به رهبری یک راهب بودایی و روشن کردن شمع به یاد قربانیان.

برخی از 58 زخمی هنوز در وضعیت بحرانی است. عمومی وزارت بهداشت با ارسال بهداشت روان در بحران تیم برای کمک به بستگان متوفی مقابله با ضرر و زیان خود را.

تایلندی رسانه ها گزارش دادند دو نفر دستگیر شده بود برای ساخت تهدیدات آنلاین به انجام شبیه دهیم.

بانکوک پست گزارش 27 ساله سابق سرباز پلیس گفت که او به معنای هیچ آسیبی و مست شده بود و استدلال با دوست دختر خود را قبل از ارسال تهدید خود را در روز یکشنبه.

مورد دیگر درگیر 16-year-old boy گفت که پلیس او نوشته شده تهدید خود را فقط برای تفریح ،

در هر دو صورت به اتهام نقض جرایم رایانه ای عمل می کنند که مجازات به پنج سال زندان و باعث ترس عمومی که انجام شده یک ماه حبس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس روزنامه نگاران Tassanee Vejpongsa, Busaba Sivasomboon و اعطای پک در بانکوک کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن