تگزاس ایران رای به حرکت کنوانسیون حاضر پس از دادگاه ضرر و زیان

هوستون - حزب جمهوری خواه از تگزاس تغییر دوره دوشنبه شب و پذیرفته شده مجازی کنوانسیون پس از دادگاه حاضر به نیرو

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

هوستون - حزب جمهوری خواه از تگزاس تغییر دوره دوشنبه شب و پذیرفته شده مجازی کنوانسیون پس از دادگاه حاضر به نیروی هوستون ضربه coronavirus همه گیر اجازه دهید به حزب چوب به برنامه های اصلی خود را از یک محیط داخلی جمع آوری است.

این تصمیم پس از دولت اوباما باقی مانده بود با چند گزینه. هوستون شهردار سیلوستر ترنر دموکرات در هفته گذشته گفت: او کارگردانی شهرستان وکلا به فسخ کنوانسیون قرارداد زیرا به اعتقاد او این رویداد سه روزه نمی تواند برگزار شد با خیال راحت. حزب شکایت کرد و ادعا نقض قرارداد از دست داد اما درخواست تجدید نظر در تگزاس دیوان عالی کشور در روز دوشنبه.

این کنوانسیون به طور معمول به تساوی هزاران نفر از شرکت کنندگان و برنامه ریزی شده بود برای آغاز این هفته است. پس از ضرر و زیان در دادگاه حزب کمیته اجرایی رای اکثریت دوشنبه شب به حرکت به صورت آنلاین.

"حزب استدلال می کند این حقوق در قانون اساسی برای برگزاری کنوانسیون و شرکت در فعالیت های انتخاباتی که بدون شک درست است" دیوان عالی کشور نوشت و در آن نظر. "اما کسانی که حقوق نمی دهد آن را به سادگی در اختیار استفاده از این مرکز است."

ترنر را تکذیب کرد که کنوانسیون لغو شد با توجه به تفاوت های سیاسی و با اشاره به پتانسیل خطر به کارگران خدمات و اولین پاسخ اگر ویروس از طریق هوستون مرکز شهر مرکز کنوانسیون.

دولت منطقه قاضی Daryl L. Moore در بعد از ظهر دوشنبه را تکذیب کرد یکی دیگر از حزب درخواست یک دستور در وادار کردن هوستون اجازه می دهد تا کنوانسیون.

تگزاس دارای مجموعه ای از سوابق روزانه در روزهای اخیر برای تعدادی از COVID-19 مرگ و میر و موارد تایید شده. مقامات بالا در هوستون به نام برای شهرستان به قفل به پایین به عنوان بيمارستان منطقه فشار به جای یورش بیماران.

دولت منطقه قاضی لری Weiman هفته گذشته طرفه با Turner با استناد به هوستون آمار نشان می دهد که عمده بیمارستان ها بیش از پایگاه خود را فشرده-مراقبت از ظرفیت با توجه به هجوم COVID-19 بيمار.

تگزاس انجمن پزشکی انصراف خود را حمایت از دولت جمهوریخواه و خواسته برگزارکنندگان به انصراف از فرد گرفته است. به عنوان ویروس رسید در سراسر کشور در ماه های ژوئن و ژوئیه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت جمهوری خواه است معکوس برخی از کسب و کار reopenings و به طور گسترده مورد نیاز استفاده از ماسک صورت.

دولت عربستان صندلی جیمز دیکی اصرار کرده بود که سازمان می تواند در برگزاری این رویداد با خیال راحت. قبل از ترنر حرکت به انصراف از کنوانسیون Dickey و گفت: برنامه ریزی شده بود به موسسه روزانه دما اسکن ارائه ماسک و نصب ایستگاه های ضد عفونی کننده دست.

دولت دموکرات برگزار شد همه آنلاین کنوانسیون در ماه ژوئن. ملی حزب جمهوری خواه در حال حرکت به جلو با برنامه ریزی برای یک فرد کنوانسیون در ماه اوت برگزار می شود در جکسون ویل فلوریدا هر چند برخی از مذاکرات مقامات منتخب باید گفت که آنها نمی خواهد برای حضور در نگرانی های بهداشتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب