تسلا سهام سر به فلک کشیده است. این بحث است. و به زودی آن را می توان در نمونه کارها خود را

در حال بارگذاری... بحث برانگیز ترین سهام در وال استریت می تواند در مورد به جریان اصلی. Superfans و فوق ا

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

در حال بارگذاری...

بحث برانگیز ترین سهام در وال استریت می تواند در مورد به جریان اصلی.

Superfans و فوق العاده متنفر اند و به راه انداختن یک جنگ مالی بیش از آینده تسلا قرار دادن شرط های بزرگ در مورد اینکه آیا مدیر عامل Elon Musk را متحول جهان و یا تصادف و سوختگی است. (تا کنون تسلا متنفر از دست داده اند مقدار زیادی از پول در این نبرد است.) این سهام تا به حال به خصوص سوار وحشی در نیمه اول این سال است.

در حال حاضر اگر تسلا گزارش یکی دیگر از سود سه ماهه این هفته به طور گسترده ای انتظار می رود این شرکت را پاک آخرین مانع بزرگ برای ورود به S&P 500, فوق العاده تاثیر گذار شاخص 500 شرکت های بزرگ.

و اگر شرکت می شود اضافه شده به شاخص میلیون ها نفر از مردم با پس انداز بازنشستگی — که آیا آنها عشق مشک از او متنفرم و یا نشنیده اند او را یک خطر در آینده تسلا.

افزایش ارزش سهام

وارن بافت مشهور است برای خود مراقب سرمایه گذاری تصمیم گیری بر اساس ارزیابی یک شرکت در زمینه ارزش. مشک و می گوید: این نوع از تجزیه و تحلیل مهم است اما ...

"منظورم این است که این نوع از کار خسته کننده اگر شما از من بپرسید" مشک گفت podcaster جو روگان است.

مشک نیست انجام کارهای خسته کننده. او اجرای خسته کننده شرکت — که خسته کننده تونل (دریافت آن؟). او نیز اجرا می شود SpaceX که با هدف استعمار مریخ و تسلا که مجموعه ای از برای نجات زمین با ساخت خودروهای الکتریکی سرد و در همه جا.

و در حالی که مشک کاهش یافته است کوتاه از برخی از جسورانه خود را به وعده های او متوجه شدم بسیاری از دیگران است. SpaceX قرار است انسان به مدار. تسلا شد امریکا پرفروشترین خودرو لوکس و تکان کل صنعت خودرو به برق.

همیشه از آن رفت و عمومی تسلا بارها سر در گم بسیاری از تحلیلگران که سعی کنید به انجام هوشیار فکر بافت-esque ارزیابی ارزش شرکت. آنها بحران اعداد و پیدا کردن که تسلا بالاتر از حد ارزشگذاری. و تماشای آنها به عنوان انبار نگه می دارد و سر به فلک کشیده ،

در ماه مه مشک توییتی که حتی به او فکر تسلا سهام بیش از حد بالا بود. قیمت ها دو برابر شده است پس از آن.

Aswath Damodaran یک استاد امور مالی در استرن دانشکده بازرگانی در دانشگاه نیویورک می گوید: تسلا یک داستان سهام با ارزش خود را رانده شده توسط لمس.

"هنگامی که خلق و خوی و حرکت آن مهم نیست که چه خبر است, مهم نیست که چه تعداد هستند," او می گوید. "سهام یا رفتن به اوج اگر خلق و خوی مناسب است یا سقوط اگر خلق و خوی وجود ندارد."

و تعداد زیادی از مردم شده اند در خلق و خوی برای سرمایه گذاری در تسلا. از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه جولای سهام چهار برابر شده است. این شرکت در حال حاضر به ارزش بیش از تویوتا حتی اگر تویوتا به فروش می رسد 30 برابر بیش از خودرو تسلا سال گذشته بود.

برای روشن تسلا تا به شده است به خوبی انجام می دهند. تولید اعداد ضرب و شتم انتظارات حتی با وجود این همه گیر و تسلا وسایل نقلیه در حال ضربه. Damodaran متعلق به تسلا سهام قبل از او کوتاه-فروش تسلا hater.

اما این نوع از سهام افزایش Damodaran می گوید: بسیار دشوار است برای توجیه سنتی و مبتنی بر معیارهای مالی. در برخی از نقطه, هر چند آن را غیر ممکن است می گویند زمانی که او می گوید قیمت ها را مجبور به بازگشت به زمین است.

تسلا گاو اختلاف نظر دارند. کتی وودز مدیر عامل شرکت ارک سرمایه گذاری پیش بینی تسلا سهام می تواند به عنوان بالا به عنوان $7,000. او می گوید: دیگر تحلیلگران در حال بررسی تسلا به عنوان یک خودرو, شرکت, در حالی که تیم او views آن را به عنوان یک خودمختار رانندگی باتری و هوش مصنوعی شرکت.

بزرگنمایی این تصویر

برق خودروساز تسلا دیده است آن ارزش سهام افزایش می یابد و در ماه های اخیر. الکساندر Hassenstein/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکساندر Hassenstein/گتی ایماژ

انتظار می رود گنجاندن در یک باشگاه منحصر به فرد

ایمان تسلا آینده (و Elon Musk چشم انداز) طولانی شده تسلا سهام, اما چین و چروک جدید است که می تواند با اضافه کردن یک بیت از سوخت اضافی. پس از اعلام نتایج در روز چهارشنبه تسلا است که انتظار می رود برای دیدار با هر نیاز برای ورود به S&P 500 index.

پس از آن می تواند اضافه شده به فهرست در هر زمان. پیش بینی این رویداد می تواند کمک به افزایش قیمت در حال حاضر.

صندوق های سرمایه گذاری مانند حساب های بازنشستگی اغلب مسیر شاخص مانند S&P 500 به سرمایه گذاری در کل بازار سهام (و یا به عنوان نزدیک از یک تقریب به عنوان امکان پذیر است) به جای تلاش برای انتخاب فرد برنده شدن سهام. این منفعل سرمایه گذاری که ارزان تر هستند و به طور کلی موفق تر از بودجه است که سعی کنید به انتخاب برنده سهام در حال رشد در محبوبیت است.

"هدف این است که به تقلید از بازار به آن ضرب و شتم" توضیح می دهد که هوارد Silverblatt از S&P Dow Jones شاخص. این شرکت در پشت S&P 500 اگر چه Silverblatt یادداشت او در حال حاضر در کمیته مسئول چیدن شرکت ها در شاخص است.

ورود شاخص S&P 500 است نه فقط معتبر است. آن را دارای عواقب فوری برای بازار است.

"هنگامی که چیزی می رود در صفحه اول بسیاری از وجوه متقابل و مجوز شاخص باید آن را خرید" Silverblatt می گوید. "آیا آنها فکر می کنم آن را به بهترین معامله و یا بدترین معامله آنها باید آن را خرید."

اگر تسلا می شود اضافه شده به شاخص بسیاری از مردم به طور ناگهانی تسلا در پرتفوی سرمایه گذاری خود را. و که خرید ولگردی و قانونی شکنی معمولا هل قیمت سهام تا کمی و به طور موقت.

چند سال پیش اقتصاددانان به بررسی باور گسترده که اضافه شدن به S&P 500 را فراهم می کند دائم افزایش در ارزش سهام. پاسخ?

"وجود دارد هیچ تاثیری بر قیمت سهام فقط موجب اضافه شده به شاخص" Asani سرکار نیویورک فدرال رزرو بانک NPR گفت هفته گذشته است.

بنابراین تجاری تسلا در انتظار یک S&P 500 با افزایش ممکن است یک قدم اشتباه.

البته اکثر زمان تسلا سرمایه گذاران نیست بانکی در S&P برای تصمیم گیری آینده تسلا را ارزش. این Elon Musk آنها اعتقاد دارم.

تحت قرارداد خود را به عنوان مدیر عامل شرکت او می ایستد به کسب یک جایزه اگر سهام این شرکت را نگه می دارد در حال افزایش است. و به خاطر تمام سهام تسلا او صاحب و حتی بدون این که جایزه رو به افزایش سهام آسانسور ثروت خود را.

در اوایل این ماه به عنوان تسلا سهام افزایش یافت, مشک شد غنی تر از بافت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن