نوجوان surfer کشته شدن توسط کوسه 2 در استرالیا در یک هفته

سیدنی استرالیا - A 17-year-old surfer درگذشت شنبه هنگامی که او mauled توسط یک کوسه دوم کشنده حمله در یک هفته و

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

سیدنی استرالیا - A 17-year-old surfer درگذشت شنبه هنگامی که او mauled توسط یک کوسه دوم کشنده حمله در یک هفته و حداقل پنجم در استرالیا این سال است.

پلیس گفت که نوجوان بود و گشت و گذار در Wooli, ساحل, نزدیک, Grafton حدود 600 کیلومتر (370 مایل) در شمال سیدنی ولز جنوبی جدید دولت فقط قبل از 2:30 بعد از ظهر زمانی که او مورد حمله قرار گرفت. این حمله کوسه چپ او را با صدمات شدید به پاهای خود را.

چندین خوانندگان آمد به کمک پسر و کمک به او را به ساحل برای توجه پزشکی است. با وجود CPR تلاش برای احیای او درگذشت و در صحنه است.

شنبه گذشته, a 20-year-old غواص غواصی بود که نیزه ماهیگیری درگذشت پس از اینکه مورد حمله یک کوسه در سواحل استرالیا کوئینزلند دولت است. مرد مورد حمله قرار گرفت در نزدیکی هند سر در سمت شرقی جزیره فریزر.

حمله اتفاق افتاده نه چندان دور از جایی که 23 ساله حیات وحش کوئینزلند رنجر Zachary Robba بود به ضرب mauled توسط یک کوسه بزرگ سفید در ماه آوریل است.

یک زن 57 ساله غواص کشته شد, خاموش, Western Australia دولت در ماه ژانویه و 60 سال surfer کشته شد خاموش Kingscliff در ولز جنوبی جدید دولت در ماه ژوئن.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن