نوجوان پوشیدن روسری سر پانچ بارها و بارها در اتهام جنایت نفرت در ونکوور, اتوبوس, پلیس می گویند

ونکوور—حمل و نقل پلیس در مترو ونکوور در حال درخواست برای کمک به شناسایی یک مظنون که گفته پانچ a 17-year-old gi

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

ونکوور—حمل و نقل پلیس در مترو ونکوور در حال درخواست برای کمک به شناسایی یک مظنون که گفته پانچ a 17-year-old girl با پوشیدن یک روسری سر در یک اتوبوس پس از تمسخر نوجوان قومیت.

نوجوان و مادر او را سوار یک اتوبوس در نزدیکی اقیانوس آرام مرکز مرکز خرید در مرکز شهر ونکوور در حدود 3:45 p. m. در 21 مه سال 2020 است. به گفته پلیس یک زن در اتوبوس و سپس هدفمند نوجوان بود که با پوشیدن یک روسری سر درخواست که در آن او بود و اگر او در کانادا.

"زن به طور فزاینده تهاجمی نسبت به نوجوانان بیان کلمات به اثر" لبخند شما این است که من می خواهم به پانچ شما در صورت' " جزئیات آزادی از مترو ونکوور حمل و نقل پلیس گفت که آنها در حال بررسی این حادثه به عنوان یک "آشکار جنایت نفرت."

مظنون سپس گفته پانچ دختر در سر چندین بار به پلیس گفت: بخشی از ضربه زدن او روسری سر کردن قبل از مادر او و یکی دیگر از مسافر قادر به جدا کردن مشکوک از نوجوانان.

با توجه به انتشار پلیس پس از مشکوک شدم از اتوبوس در هیستینگز سنت و جکسون Ave. در ونکوور خوب سامری به دنبال او و به نام 911. اما زمانی که مظنون متوجه او بود که پس از او در زمان خاموش و استفاده از آنها برای ضربه زدن به سامری و سپس چاقوی خود را بیرون کشید.

سامری خوب حمایت کردن و مشکوک و فرار کرد, پلیس گفت:.

پلیس توصیف مشکوک که احتمالا بومی زن حدود 40 سال, 5'8" و با وزن حدود 140 پوند است. او با پوشیدن یک کلاه سیاه و سفید, تیره, عینک آفتابی, عینک تیره بالا با کلمه "صورتی" نوشته شده در بازگشت با شورت جین آبی و چکمه های سیاه و سفید. او حامل یک نقره بازتاب کوله پشتی که به نظر می رسد برای تغییر رنگ در چراغ های مختلف.

"وجود دارد هیچ جایی برای نفرت و نژاد پرستی و یا تعصبات در سیستم حمل و نقل. همه مسافران با استفاده از سیستم حمل و نقل حق سفر بدون ترس از آزار و اذیت و یا حمله" پلیس در بیانیه ای گفت:.

پلیس گفت که آنها می خواست به صحبت می کنند به هر کسی با اطلاعات در مورد هویت مظنون یا کسانی که شاهد این حادثه است.

Joanna Chiu
جوانا چیو ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش هر دو کانادا-چین روابط و امور جاری در سواحل غرب برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @joannachiu


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن