Teargas تظاهرات در بیروت پیش از کابینه رای اعتماد

بیروت - درگیری آغاز شد و روز شنبه بین لبنان معترضان و نیروهای امنیتی در نزدیکی ساختمان پارلمان در مرکز بیروت ک

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

بیروت - درگیری آغاز شد و روز شنبه بین لبنان معترضان و نیروهای امنیتی در نزدیکی ساختمان پارلمان در مرکز بیروت که در آن کابینه جدید برنامه ریزی شده است برای ارائه آن بیانیه سیاست پیش از رأی اعتماد به نفس.

این جلسه برگزار شد در میان فلج کننده اقتصادی و مالی بحران لبنان را بدترین در دهه. پلیس انداخت امنیتی یا دام در اطراف منطقه و نیروهای ویژه و پلیس ضد شورش به سرعت باز جاده ها که بسته شد با معترضان در تلاش برای جلوگیری از وزرای کابینه و قانون گذاران از رسیدن به مجلس است.

"بدون اعتماد به نفس" شعار برخی از معترضان. جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع قبل از ظهر و تا آخرین یکشنبه.

لبنان شده است گریبانگیر توسط تظاهرات ضد دولتی پس از اکتبر. تظاهرکنندگان خواستار اصلاحات فراگیر و پایان دادن به یک کلاس سیاسی آنها خیال به عنوان فاسد و بی کفایت سرزنش آن به سرعت در حال وخیم تر شدن بحران مالی است. تظاهرات مجبور به استعفا از نخست وزیر سعد حریری.

نخست وزیر جدید حسن Diab است که انتظار می رود به جزئیات سیاست دولت در بیانیه ای که شامل یک طرح نجات به تلاش لبنان برای خروج از آن بحران اقتصادی و مالی بدترین پس از پایان این کشور 1975-90 جنگ داخلی.

گروهی از معترضان احاطه شده ماشین از یک وزیر کابینه Demianos Kattar به عنوان او در راه خود را به نزدیکی مقر دولت, pelting آن را با تخم مرغ تپش آن را با مشت خود را قبل از یک ارتش و نیروی پلیس تحت فشار قرار دادند و آنها را دور.

نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور در یکی دیگر از خیابان های منتهی به پارلمان اروپا که در آن معترضان قادر به حذف بخشی از یک لوله بتنی دیوار. در دیگر خیابان های نیروهای مجبور معترضان از وسط خیابان اجازه می دهد تا ترافیک به جریان.

با توجه به یک کپی از سیاست های دولت در بیانیه منتشر شده توسط رسانه های محلی آن شامل اورژانس "طرح نجات" و اصلاحات در نهادهای عدلی و قضایی و مالی و اداری زمینه و همچنین به عنوان مبارزه با فساد و رفع این کشور در امور مالی.

لبنان یکی از بالاترین بدهی نسبت در جهان ایستاده در بیش از 150 از تولید ناخالص داخلی و بدتر شدن بیش از سال های گذشته با هیچ رشد اقتصادی و نرخ بیکاری بالا.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن