آموزش کودکان برای پنهان کردن از تیراندازی: ایمنی مته در مراقبت روز و در خانه

بزرگنمایی این تصویر عدالت Buress, 4, پنهان در زیر یک جدول در حالی که نشان دادن یک تمرین در کمی کاشفا

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

عدالت Buress, 4, پنهان در زیر یک جدول در حالی که نشان دادن یک تمرین در کمی کاشفان مرکز آموزش مجازی در سنت لوئیس. تس به لحظه از روز برنامه مراقبت از انجام ماهانه دریل برای آموزش کودکان به روی زمین هنگام شنیدن صدای تیراندازی. کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

Champale گرین-Anderson نگه می دارد و با حجم بالا در تلویزیون او را هنگامی که او ساعت 5 ساله نوه Amor رابینسون در حالی که دختر مادر در محل کار است.

"بنابراین ما نمی شنیدن صدای شلیک گلوله می گوید:" گرین-Anderson. "من کوچک bitty grandbabies و من نمی خواهم آنها را به ترس بود ،

به عنوان یک کودک پیش دبستانی, Amor در حال حاضر می داند و ترس برای تلفن های موبایل رخ داده است که با نظم و قاعده در سنت لوئیس محله قبل از همه گیر — و در ادامه حتی در حال حاضر به عنوان بقیه جهان است آهسته.

"من نمی خواهم به, پاپ, پاپ صدا," Amor, توضیح می دهد, حرکت مهره در مو خود را. "من می توانم شنیدن تبلت من زمانی که من به تماشای چیزی است."

و زمانی که تلویزیون و یا او hot-pink هدفون و مطابق با تبلت نمی توانید سر و صدا ماسک از یک تیراندازی ؟ "او معمولا متوقف می شود همه چیز را می گوید:" مادر ساتن سفید. "گاهی اوقات او گریه می کند و گاهی او را پوشش می دهد گوش خود را."

مادر بزرگ او حتی تماشا Amor پنهان در داخل یک شکاف باریک بین نیمکت و تاشو.

پنج سال Amor رابینسون نشان می دهد که در آن او رفت و هنگامی که او شنیده تیراندازی در خارج از مادر بزرگ او در سنت لوئیس. شکاف باریک بین نیمکت و صندلی تاشو شد او مخفی گاه. کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

در جوامع در سراسر ایالات متحده در این بهار, خانواده ها در برخورد با بیش از فقط تهدید coronavirus خارج از خانه های خود. در میان خشونت را متوقف کند و حتی در طول یک بیماری همه گیر کودکان مانند امور به طور مستمر جستجو برای ایمنی صلح و آرام گیرد. "امن تر در خانه" شعارهای نمی تضمین ایمنی برای آنها.

بیش از دو دوجین پدر و مادر و مراقبان ما با صحبت گواه است که بچه ها پنهان در زیر تخت در زیرزمین و خشک وان حمام در حال انتظار برای تیراندازی به توقف در حالی که پدر و مادر خود را دعا کنید که یک گلوله هرگز آنها را می یابد.

در سنت لوئیس است که این کشور بالاترین نرخ قتل در میان شهرستانها با حداقل 100000 نفر دلایل به خصوص استارک. بیش از 20 کودک در منطقه سنت لوئیس کشته شدند تیراندازی در سال گذشته و سال جاری حداقل 10 کودکان کشته شده در حال حاضر.

در حالی که برخی از کودکان مرگ و میر ناشی شد اتفاقی تیراندازی در داخل یک خانه به طور منظم تیراندازی خارج است مضر یادآوری است که بزرگسالان باید برای پیدا کردن راه برای ایمن نگه داشتن کودکان. و در حالی که پدر و مادر امیدوارم که بچه های خود را رشد به افراد سالم شواهد نشان می دهد که کودکان رشد می کنند تا در سراسر خشونت و یا شاهد آن اغلب بیشتر احتمال دارد به مشکلات بهداشت و درمان در مراحل بعدی زندگی.

اگر چه سلامت روحی و روانی از کودکان در سراسر جهان شده است مشمول مالیات این چند ماه گذشته برای برخی از کودکان استرس در جریان بوده است به مراتب طولانی تر است. به طور منظم شنوایی تیراندازی یک مثال از آنچه به نام "نامطلوب دوران کودکی را تجربه کنند." آمریکایی که عوارض جانبی تجارب دوران کودکی که باقی می ماند unaddressed به احتمال زیاد به رنج می برند بیماری های قلبی و سرطان های مزمن بیماری های تنفسی و سکته مغزی با توجه به 2019 مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش.

St. Louis مشاور سلامت روان Lekesha دیویس می گوید: کودکان و پدر و مادر خود را می تواند تبدیل به حساسیت به خشونت در اطراف آنها — که در آن حتی یک خانه احساس امنیت نمی کرد. و تحقیقات نشان می دهد سیاه والدین و کودکان در ایالات متحده به خصوص اغلب می تواند سلامت روانی و درمان آنها ممکن است نیاز به دلیل تعصب و یا عدم درک فرهنگی از ارائه دهندگان.

"شما می توانید تصور کنید به عنوان یک کودک شما خواب شما می دانید بدون مراقبت در جهان به عنوان شما خواب و jarred از خواب خود را به زیر تخت پنهان؟" دیویس می پرسد.

"ما باید در این نگاه نه فقط شما می دانید, احساسی, اما آنچه که به ما بدن ؟" او می افزاید. "مغز ما نهفته این مبارزه یا پرواز پاسخ. که قرار است به اتفاق می افتد در موارد نادر اما زمانی که شما با داشتن آنها اتفاق می افتد هر روز شما با داشتن این مواد شیمیایی در مغز منتشر شد به صورت روزانه. چگونه است که شما را تحت تاثیر قرار به عنوان شما بزرگتر است؟"

هنوز آینده مشکلات سلامتی هستند سخت به فکر می کنم در مورد زمانی که شما در حال تلاش برای زنده ماندن.

برنامه دستیار مدیر Tawanda تجاری با این نسخهها کار با دانش آموزان در کمی کاشفان مرکز آموزش مجازی در سنت لوئیس در Jan. 29. پس از بسته شدن به طور موقت به دلیل coronavirus مرکز دوباره باز ممکن است برای کودکان ضروری کارگران است. همه کارکنان در حال حاضر پوشیدن ماسک. کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

در این روز مرکز مراقبت از 'دورا' به معنی رها کردن

کودکان در کمی کاشفان مرکز آموزش مجازی در حال گرفتن reacquainted با زندگی روزمره خود را در حال حاضر که روز مرکز مراقبت است بازگشایی برای خانواده های کارگران ضروری به عنوان COVID همه گیر stay-at-home سفارشات شل. مقدار زیادی وجود دارد به یاد داشته باشید.

معلمان در مرکز یاد کودکان شستن دست غذا زمان و دانشگاهی روال. آنها همچنین مطمئن شوید که بچه ها به یاد داشته باشید چه باید بکنید هنگامی که تیراندازی فوران در این نزدیکی هست. دستیار کارگردان Tawanda نام تجاری اجرا می شود یک گلوله ایمنی مته یک بار در ماه. او می گوید این کودکان به آماده شدن. سپس او فریاد: "دورا اکسپلورر!"

عدالت Buress, 4, نشان می دهد او چگونه قطره به طبقه زمانی که او می شنود معلم او تماس "دورا اکسپلورر" در طول ماهانه دریل در کمی کاشفان مرکز آموزش مجازی. کارولینای هیدلگو/کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

"دورا" یک کلمه کد نام تجاری توضیح می دهد که نشان می دهد بچه ها را به طبقه رها — امن ترین محل — در مورد تیراندازی فوران در این نزدیکی هست.

در طول یک تمرین یک روز صبح قبل از همه گیر بسیاری از کودکان است ، دیگران راه می رفت در سراسر, ارسال با نام تجاری در یک تعقیب و گریز او به عنوان تلاش برای کررل گروه از 3 تا 5 ساله.

مته ممکن است صدای بازیگوش, اما گاهی اوقات خطر واقعی است.

کمی کاشفان پروتکل نیست مانند "فعال تیرانداز" دریل که در مدارس سراسر کشور در این فرصت نادر کسی را به ساقه — به عنوان در Columbine, پارک یا سندی هوک. روز برنامه مراقبت از انجام این تمرین به دلیل نزدیکی تیراندازی در حال انجام را انتخاب کنید.

مراقبت از مدیر تس Trice می گوید یک گلوله سوراخ پنجره در ماه نوامبر در حالی که کودکان در داخل بودند. سپس روز بعد گلوله دوباره پرواز کرد.

"ما شنیده اثر شلیک گلوله ما در طبقه" Trice می گوید. "در نهایت زمانی که ما رو به بالا و نگاه از پنجره به بیرون ما شاهد یک بدن وجود دارد."

تس Trice صاحب و اجرا می شود کمی کاشفان مرکز آموزش مجازی. یک گلوله سوراخ روز مرکز مراقبت پنجره در ماه نوامبر در حالی که کودکان در داخل بودند او می گوید: سپس گلوله پرواز دوباره روز بعد. لحظه عکس گرفته شده در Jan. 29 قبل از این مرکز به طور موقت بسته شد; آن را دوباره باز در اوایل مارس برای کودکان ضروری کارگران و کارکنان شرکت پوشیدن ماسک. کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

Trice به نام پدر و مادر آن روز برای دیدن اگر آنها می خواستند به انتخاب کنید تا فرزندان خود را در اوایل. Nicollette مایو یکی از پدر و مادر که دریافت یک تماس از معلمان است. او می داند محله چالش مواجه است اما نمی توانید او را ببینید 4-year-old daughter عدالت و نوزاد پسر مارکی رفتن در هر نقطه دیگری است.

"من به آنها اعتماد" مایو می گوید. "و من می دانم که خدای ناکرده اگر حادثه ای است که من قصد دارم به تماس بلافاصله. آنها در حال رفتن به انجام آنچه آنها نیاز به انجام به نگه داشتن کودکان امن است."

Trice در نظر گرفته شیشه های ضد گلوله برای روز مرکز مراقبت اما می تواند آن را ندارند. یک شرکت محلی تخمین زده می شود آن را هزینه $8000 تا 10000 $در هر پنجره. بنابراین او متکی به "دورا" دریل و تازگی نصب شده دوربین.

'شما زندگی می کنند بهتر است اگر شما نشستن در کف'

در یک شهر با چنین هشدار دهنده نرخ قتل از جمله دریل نیست اتفاق می افتد تنها در چند روز مراقبت از امکانات است که باید بازگشایی شد. آنها نیز اتفاق می افتد در خانه.

مدتها قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس تحت فشار قرار دادند جهان برای منزوی کردن در خانه هیکس خانواده خود را به حال نسخه پناه در محل. اما آن را از خشونت اسلحه. زمانی که آنها شنیدن صدای شلیک گلوله در خارج از خانه خود در شرق St. Louis, Ill., هر کس پنهان در تاریکی.

بزرگنمایی این تصویر

Anajah هیکس, 13, نشان می دهد که موقعیت او آموزش داده شده است را به زمانی که او می شنود صدای شلیک گلوله. مادر او و مادر بزرگ مطمئن شوید که نوجوان و خواهر و برادر او عمل گرفتن در کف به سرعت به ایمن ماندن. کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

هدف این است که به نگه داشتن خانواده از دید چرا که شهادت به تیراندازی می تواند قرار داده و آنها را در یک نوع متفاوت از خطر مامان Kianna هیکس می گوید.

تا زمانی که مشکل فوران آنها انجام بهترین خود را به باقی می ماند نهان و بی سابقه.

"ما به نوبه خود در تلویزیون را پایین می گوید:" 13 ساله Anajah هیکس, قدیمی ترین چهار. "ما چراغ خاموش و ما عجله بالا و پایین بر روی زمین."

چند بار در هر ماه به خانواده شیوه چه زمانی که آنها شنیدن صدای شلیک گلوله. هیکس می گوید بچه ها برای دریافت آماده است. سپس مادر بزرگ خود را گلوریا هیکس claps دست به شبیه سازی صدای تیراندازی.

"من به آنها نیاز به دانستن دقیقا چه باید بکنید چرا که در بسیاری از موارد که در آن ما شده است در اطراف نشسته و تیر اندازی, شما می دانید, مردم شروع به تیراندازی و آنها فقط راه رفتن در اطراف و یا تلاش برای اجرای" Kianna هیکس می گوید. "من tell 'em 'نو که نه آنچه شما انجام دهد. شما از شنیدن صدای شلیک گلوله شما از شنیدن صدای شلیک گلوله. بدون توجه به جایی که شما در, شما را متوقف — شما می توانید بر روی زمین و شما صبر کنید تا زمانی که آن را بیش از و پس از آن شما حرکت در اطراف.' "

و این تابستان هیکس می خواهد به مطمئن شوید که بچه ها آماده هستند. حداقل دو بار در هفته در سال های گذشته هنگامی که آب و هوا گرم تا خانواده رو در طبقه در پاسخ به تیراندازی. خشونت های در ماه های تابستان با توجه به Giffords مرکز قانون برای جلوگیری از خشونت اسلحه. و او می داند که آنها می تواند به صرف زمان بیشتری را در خانه اگر فوتبال کمپ برای او پسران لغو شد زیرا از coronavirus نگرانی.

خانواده های دیگر در سختی محله نشستن روی زمین در اغلب موارد حتی در میان لحظه های نسبی آرام است. اولین بار گلوریا هیکس دیدم یک خانواده نشسته بر روی زمین, او از دیدن او پسر تعمیدی در شیکاگو دهه پیش. آن است که در تابستان هیکس به یاد می آورد بنابراین خانواده ها نگهداری می شود خود را درب آپارتمان باز به خنک ماندن.

"آنها نشسته بودند در طبقه تماشای تلویزیون و چرا از آن است که می خواهم؟" هیکس به یاد می آورد. "سپس به من آموخته که شما زندگی می کنند بهتر است اگر شما نشستن بر روی زمین از روی نیمکت زیرا شما نمی دانید که هنگامی که گلوله gon' پرواز."

"من بلافاصله کاهش یافته و به کف'

اگر چه 16 ساله ماریا می داند چه باید بکنید هنگامی که گلوله ها پرواز را از او می گوید: او هنوز هم مشکل پردازش صدا از خشونت است. افتخار دانشجویی بود که نگهداری از کودکان کوچک او عموزاده در سنت لوئیس خانه در زمستان سال گذشته زمانی که او شنیده ام صدای شلیک گلوله.

"آن را نمی توانست بیشتر از هیچ, مانند, آستان من می گوید:" ماریا که مادر خواسته است که نوجوانان و نام خانوادگی نمی تواند چاپ بنابراین بحث از تروما را دنبال نمی کند او را به بزرگسالی است. "من بلافاصله کاهش یافته است به زمین و سپس در یک دوم تقسیم نکته دوم که فرار را از طریق سر من است مانند" آه خدای من بچه ها.'"

زمانی که ماریا راه می رفت به اتاق بعدی او را دیدم دو جوان عموزاده در زمین انجام دقیقا چه مادر خود آموخته بود آنها را به انجام زمانی که تیراندازی فوران.

و حرکت نمی کند.

"من خیلی نگران" ماریا را به یاد می آورد. "آنها 6 و 3. تصور کنید که."

سه تا از بچه ها راه می رفت دور از نظر جسمی خوب است که بعد. اما بعد از آن شب ماریا می گوید: او از جیبش رشته از موهای خود را یک رفتار همراه با استرس است.

"کشیدن موهای من رو واقعا بد است," او می گوید. "من تا به حال به نفت موهای من دوباره, چون هنگامی که من روغن آن باعث می شود آن را سخت به بیرون بکشد."

ماریا و مادر Eisha تیلور در خانه خود و در سنت لوئیس در اوایل فوریه. نوجوان بود که نگهداری از کودکان خود را جوان عموزاده در زمستان سال گذشته زمانی که آنها شنیده ام صدای شلیک گلوله در خیابان. "من خیلی نگران" ماریا را به یاد می آورد. "آنها 6 و 3. تصور کنید که." کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولینای هیدلگو/سنت لوئیس رادیو عمومی

دیویس مشاور سلامت روان است که کار را برای 20 سال با کودکان دچار تروما را تشویق می کند تا پدر و مادر به راحتی بچه های خود را پس از یک رویداد آسیب زا و برای کودکان و نوجوانان به طور کامل کشف و بحث در مورد احساسات خود حتی ماه ها پس از این واقعیت است.

او می گوید گرفتن در طبقه توضیح می دهد که تنها چگونه خانواده خود را حفظ ایمنی فیزیکی.

"اما هیچ یک از پرداختن عاطفی و روانی عوارض است که این طول می کشد در افراد می گوید:" Davis, معاون رئیس جمهور از Hopewell مرکز یکی از معدود روان سازمان بهداشت و درمان برای کودکان و نوجوانان در شهر St. Louis.

"ما کودکان که در حال بازی در حیاط خلوت خود و آنها شاهد کسی که شات درست در مقابل آنها" دیویس می گوید. "این تجربیات روزانه از فرزندان ما. و این طبیعی نیست."

این داستان می آید به NPR به عنوان بخشی از یک همکاری با قیصر سلامت نیوز. کارولینای هیدلگو کمک به این گزارش به عنوان یک روزنامه نگار در سنت لوئیس عمومی رادیو. Wright's است در توییتر @CaraRAnthony



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب