اتحادیه معلمان OKs اعتصاب اگر بازگشایی مدارس بدون اقدامات ایمنی در محل

بزرگنمایی این تصویر Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا می گوید: این اتحادیه به حمایت از "ای

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا می گوید: این اتحادیه به حمایت از "ایمنی حملات" توسط معلمان اگر اقدامات ایمنی هستند ملاقات کرد زمانی که مدارس برای بازگشایی در پاییز. صخره اوون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
صخره اوون/AP

رئیس قدرتمند ملی صنفی معلمان گفت: اعضای شنبه که رهبری آن را پشتیبانی "ایمنی حملات" اگر اقدامات احتیاطی سلامت برآورده نمی شود در میان تماس های مدارس برای بازگشایی به عنوان coronavirus موارد افزایش است.

Randi واینگارتن که منجر فدراسیون معلمان آمریکا, است, ترک, تصمیم نهایی به محلی اتحادیه های کارگری در مورد اینکه آیا به اعتصاب. این AFT — ملت دوم-بزرگترین اتحادیه معلمان با 1.7 میلیون عضو — همچنین پرده برداری از چندین معیار که در آن گفت: باید قبل از ملاقات مدارس به طور کامل می تواند خوش آمدید دانش آموزان و کارکنان.

"ما مبارزه خواهد کرد در همه جبهه ها برای ایمنی از ما دانش آموزان و مربیان" Weingarten گفت: در اظهارات تحویل در اتحادیه دوسالانه کنوانسیون آنلاین انجام شده با توجه به همه گیر.

"اما اگر مقامات نمی حفاظت از ایمنی و سلامت کسانی که ما نمایندگی و کسانی که ما در خدمت ... هیچ چیز را از روی میز" او هشدار داد. "نه حمایت و یا تظاهرات مذاکرات شکایات یا دعاوی و یا اگر لازم و مجاز محلی اتحادیه به عنوان آخرین چاره ایمنی اعتصاب است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منجر شده است فشار برای مدارس به طور کامل بازگشایی در یک زن و شوهر از هفته حتی اگر معلمان و مدارس در سراسر کشور هشدار داده اند, در میان چیزهای دیگر است که بیشتر بودجه مورد نیاز برای اطمینان از ایمنی پروتکل را می توان ملاقات کرد قبل از انجام این کار.

این اتحادیه قطعنامه ای که خواستار مدارس فیزیکی reopenings را تنها در مناطقی که روزانه جامعه عفونت رای در میان کسانی که تست شده زیر 5 درصد و نرخ انتقال کمتر از 1% است.

به عقبی دستورالعمل خواست که زمینه بازگشایی باید "موثر" COVID-19 ردیابی و جداسازی پروتکل در محل. این اصرار که مقامات در دولت شهرستان و سطح جامعه بود با توجه به اختیارات تعطیل مدارس دوباره اگر وجود دارد افزایش در میزان عفونت و یا اگر استانداردهای تعیین شده توسط مقامات بهداشت عمومی رعایت شوند.

واینگارتن اشاره کرد که اگر صنعت کروز و هیپ هاپ هنرمند و مغول Kanye West دریافت می تواند ویروس های مربوط به محرک بودجه از دولت فدرال و سپس "آنها مطمئن شوید که به عنوان جهنم می تواند کمک به خانواده های شاغل و می تواند کمک به مربیان اطمینان حاصل شود بچه های ما آموزش آنها نیاز دارند."

او قاب استدلال او در این زمینه از سه بحران مواجه ایالات متحده: COVID-19 تضعیف اقتصاد ملی و تظاهرات خواستار عدالت اجتماعی است.

"یکی از عوامل" او گفت: "یک فرد است که ساخت آنها همه بدتر: Donald J. Trump."

دور جدیدی از کروناویروس امداد بودجه معرفی شده در این هفته توسط جمهوری خواهان مجلس سنا خواستار دو سوم از 70 میلیارد دلار را کنار بگذارند برای K-12 مدارس عمومی و خصوصی برای رفتن به مدارس و برنامه ریزی برای بازگشایی در برخی از ظرفیت و ارائه نوعی از فرد در یادگیری با توجه به آموزش و پرورش در هفته است.

اتحادیه اذعان کرد که هیچ one-size-fits-all رویکرد و با اشاره به مدارس در مونتانا که می توانید با خیال راحت بازگشایی و عمل اجتماعی فاصله.

در مقابل واینگارتن اشاره کرد که چنین شیوه خواهد بود به طور قابل توجهی سخت تر در منطقه از جمله آتلانتا و شیکاگو و لس آنجلس که در آن مقامات "مجبور به تصمیم گیری دشوار برای شروع سال تحصیلی از راه دور."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب