Tavis Smiley دستور به پرداخت PBS 1.5 میلیون دلار برای نقض شبکه 'اخلاق' بند

بزرگنمایی این تصویر PBS اخراج شکلک تصویر در سال 2016 پس از اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی ظاهر در ب

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

PBS اخراج شکلک تصویر در سال 2016 پس از اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی ظاهر در برابر میزبان بحث نشان می دهد. در طول مدنی دادگاه منصفه شنیده از شش زنانی که گفته بودند در معرض پیشرفت های جنسی ناخواسته از او. غنی خشم/غنی خشم/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی خشم/غنی خشم/تالار گفتگو/AP

Tavis Smiley پرداخت کرده است.

واشنگتن هیئت منصفه تصمیم گرفت در روز چهارشنبه که سابق تلویزیون عمومی, میزبان, نقض اخلاق بند از قرارداد خود را با انجام روابط جنسی با چند زیردستان. در حال حاضر آنها موافقت او مدیون پخش حدود 1.5 میلیون.

لبخند که اخراج شد در سال 2017 دلیل سوء رفتار جنسی اتهامات شکایت کرد PBS رقیب او کاهش یافته و از این شبکه به عنوان یک نتیجه از تعصب نژادی و او بود که به اشتباه خاتمه یافته است. لبخند تنها, انفرادی, سیاه و سفید میزبان یک نمایش در رادیو و تلویزیون سازمان امواج رادیو و تلویزیون.

هر چند او اعتراف کرد که او تا به حال درگیر در روابط جنسی با کارکنان او اصرار آنها مبنی بر رضایت طرفین. او شکایت کرد برای 1 میلیون دلار است.

اما این شبکه ضد شکایت کرد و خواستار آن است که لبخند پرداخت گذشته درآمد.

PBS استدلال کرد که لبخند تا به حال نقض کلیدی اما به ندرت آزمایش "اخلاق" بند در قرارداد خود را. پس از دریافت شکایت در برابر کهنه میزبان بحث نشان می دهد در ماه نوامبر سال 2017 شبکه راه اندازی یک تحقیق که یک سخنگو گفت: "کشف متعدد و معتبر اتهامات اخلاقی که مغایر با ارزش ها و استانداردهای PBS."

بر اساس این حکم روز چهارشنبه PBS با صدور بیانیه ای گفت: "ما خوشحالیم که با تصمیم هیئت داوران است. ...PBS انتظار ما تولید همکاران به ارائه یک محل که در آن مردم احساس امن و با عزت و احترام رفتار. آن را برای ما مهم است برای اطمینان حاصل شود که زنان شجاع که جلو آمد قادر به اشتراک گذاشتن داستان خود را و است که ما همچنان به حمایت از ارزش ها و استانداردهای سازمان ما است."

لبخند وکیل پاسخ نمی دهند به NPR درخواست برای نظر. لبخند قرارداد با NPR به میزبان این Tavis Smiley نشان می دهد از سال 2002 تا 2004.

در طول سه هفته مدنی دادگاه منصفه شنیده از شش زنانی که شهادت دادند که لبخند معرض زیردستان به پیشرفت های جنسی ناخواسته. "یک زن که متهم لبخند از آزار و اذیت جنسی در سمت چپ نشان می دهد و دریافت $325,000 حل و فصل" انواع گزارش شده است.

پیروزی برای PBS ممکن است به عنوان قابل توجهی را برای شرکت های دیگر رو به محل مناسب ناشی از جنسی-سوء اتهامات که به دنبال شکستن روابط با متهم کردن افراد است.

"در میان #MeToo جنبش او نقض ما اخلاق بند... شما نمی توانید به یک رابطه رضایت بین یک مدیر و یک تابع به دلیل قدرت پویا. آن را هرگز رضایت طرفین به دلیل این که مدیر دارای قدرت بیش از همه جنبه های آن شخص را استخدام" شبکه منجر وکیل فضل Speights گفت: در دادگاه.

لبخند اخراج شد یکی از بسیاری در پی #MeToo جنبش که برای اولین بار به دست آورد توجه جهانی در سال 2017, بعد از ده ها تن از زنان متهم به تولید فیلم Harvey Weinstein از سوء رفتار جنسی. سال بعد یک هیئت منصفه به اعدام محکوم Weinstein تجاوز جنسی بیل کازبی پشت میله های زندان برای تجاوز جنسی و محبوب میزبان از جمله Matt Lauer و چارلی رز که از کار اخراج شده توسط PBS در سال 2017 — حذف شده از امواج رادیو و تلویزیون در میان اتهامات سوء رفتار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب