صحبت از بازگشایی رشد می کند در لوس آنجلس و اورنج کانتی با وجود افزایش coronavirus تلفات

لس آنجلس در گذشت یکی دیگر از گریم coronavirus نقطه عطف شنبه با بیش از 1 ، 000 مرگ و میر حتی به عنوان مقامات شر

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

لس آنجلس در گذشت یکی دیگر از گریم coronavirus نقطه عطف شنبه با بیش از 1 ، 000 مرگ و میر حتی به عنوان مقامات شروع به آماده شدن برای زمانی که اقامت در خانه قوانین می تواند سهولت و اقتصاد می تواند راه اندازی مجدد.

این شهرستان همچنان به کروناویروس کانون کالیفرنیا حسابداری برای یک outsized تعداد مرگ و میر و کل موارد. که باعث شده است تا مقامات می گویند این محدودیت در حرکات باید برای ادامه در حال حاضر. شهرستان نشان دهنده حدود یک چهارم از جمعیت کالیفرنیا اما در حدود نیمی از تمام COVID-19 بستری شدن در بیمارستان.

از شنبه تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته 21,000. ساکنان در نهادی تنظیمات حساب برای 46 درصد از تمام مرگ و میر شهرستان.

هنوز مقامات در حال توسعه یک طرح برای سهولت امن تر در خانه سفارش است که به پایان می رسد ممکن است 15. بهداشت عمومی مدیر گروه باربارا فرر روز سه شنبه گفت که هیچ برنامه ای برای تمدید این زمان را که به عنوان رهبر انقلاب و مقامات خواهد داد آنچه که بهترین است برای این شهرستان است.

تبلیغات

بیش از 20 ، 000 در شهرستان 10 میلیون باید آزمایش مثبت برای رمان ویروس و بیش از 1000 فوت کرده اند. شهرستان مقامات هشدار داده اند که اگر چه اجتماعی فاصله شیوه های کار کرده اند و به سرعت گسترش ویروس تعدادی از کسانی که آلوده شده اند که به احتمال زیاد به مراتب بالاتر از رسمی شمارش.

لس آنجلس هیئت ناظران گذشت یک حرکت سه شنبه به ایجاد یک طرح عمل برای کار با کسب و کار همکاران و رهبران جامعه به لغو محدودیت.

سرپرست جانیس هان انعکاس یک بیانیه های قبلی توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: به تدریج لغو محدودیت نخواهد بود مانند کوه در می رم سوئیچ: "این بیشتر شبیه به یک دیمر."

"من می خواهم احتیاط هر کس از فکر کردن است که ما در پایان در چشم و یا ما در حال نزدیک شدن به پایان این بی سابقه تراژدی" هان گفت. "این است و نه فقط از بین برود. کروناویروس در حال رفتن به اطراف برای همیشه و بدون واکسن به ما جلوگیری از گرفتن ویروس و یا یک دارو درمانی برای درمان شما ما واقعا نیاز به دقت و توجه در چگونه ما بازگشایی جامعه ما است."

تبلیغات

نارنجی شهرستان هیئت ناظران نیز در زمان بازگشایی دستورالعمل در روز سه شنبه.

هیئت مدیره به اتفاق آرا تصویب مجموعه ای از دستورالعمل های کسب و کار به دنبال به "اعتصاب تعادل بین نیاز به ادامه حفاظت از این بیماری و نیاز به اقتصاد به تابع دوباره" سرپرست همین واگنر گفت.

"این دستورالعمل در نظر گرفته شده به وضوح دولت حداقل است که صاحبان کسب و کار و اپراتورها باید انجام دهید, در علاوه بر این به زیر همه قوانین قضایی سفارشات," او گفت:.

کارفرمایان باید نیاز مشتری رو کارگران به پوشیدن دستکش یکبار مصرف و یا شستن دست های خود و یا استفاده از ضد عفونی کننده دست هر 30 دقیقه طبق دستورالعمل.

تبلیغات

"پوشش صورت باید به همه کارکنان" دستورالعمل دولت است. "همه کارکنان قبل از شروع یک تغییر باید خود را به درجه حرارت گرفته شده و اجازه داده نمی شود به کار بر خواندن دمای بالای 100.4 درجه است."

کاربران "همچنین باید از پوشیدن مناسب چهره و پوشش" دستورالعمل اضافه کنید.

کسب و کار باید "هر گونه تلاش برای محدود کردن نقاط تماس" با توجه به دستورالعمل و "به طور قابل توجهی افزایش می دهد [که] فرکانس مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های کاری و تجهیزات."

این دستورالعمل همچنین شامل جمله بندی مربوط به فاصله فیزیکی در محل کار — "حداقل شش پا باید حفظ شود بین مشتری رو به کارکنان و عموم مردم و به حدی عملی بین کارکنان ایستگاه های کاری. که در آن شش پا ... بین ایستگاه های کاری غیر عملی است, پوشش صورت باید پوشیده شود."

تبلیغات

هنگامی که عملی کسب و کار نیز باید اجازه می دهد از راه دور با توجه به دستورالعمل.

صرف نظر از آنچه در دستورالعمل شهرستان تصویب هر چند نهایی می گویند در هنگامی که و چگونه کسب و کار می توانید به بالا و در حال اجرا است تا به Newsom که تحمیل این کشور اولین ایالتی اقامت در خانه سفارش در ماه گذشته.

L. A. شهردار اریک Garcetti اعلام کرد: به منظور مقابله با ماسک تولید کننده Honeywell برای تهیه 24 میلیون N95 ماسک — هزینه — توزیع به اولین پاسخ دهندگان و بیمارستان نیاز دارند.

این شهرستان خواهد شد 100,000 ماسک در 500,000 بیشتر در ماه های ژوئیه و 1.2 میلیون نفر در هر ماه تا ماه نوامبر Garcetti گفت.

تبلیغات

"این خواهد بود اثر ورزش کاملا به معنای واقعی کلمه" Garcetti گفت.

اعلام می آید به عنوان بیمارستان دست و پنجه نرم کردن با سراسر کشور کمبود دنده محافظ و افزایش قیمت-درآوردن و تقلبی ماسک. مقامات گفت: L. A. شهرستان به تنهایی می سوزد از طریق 5 میلیون ماسک در ماه است.

در جای دیگر در جنوب کالیفرنیا وجود دارد بیشتر گریم اخبار.

Riverside County مقامات بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد 23 کروناویروس جدید-مرگ و میر ناشی از — ترین گزارش یک روز پس از همه گیر آغاز شد — هل دادن county مرگ و میر به 141.

تبلیغات

افزایش چشمگیر در تعداد مرگ و میر ناشی از شهرستان ساری در پرونده از پزشکی قانونی مقامات. 23 مرگ و میر رخ داده بین مارس 21 و دوشنبه گفت جان ویلز یک Riverside County سخنگوی.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب