رئیس جمهور سوریه مسائل عفو کاهش جملات

دمشق سوریه - رئیس جمهور سوریه بشار اسد عفو نموده و کاهش احکام برای همه جنایات قبل از یکشنبه در حالی که همچنین

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

دمشق سوریه - رئیس جمهور سوریه بشار اسد عفو نموده و کاهش احکام برای همه جنایات قبل از یکشنبه در حالی که همچنین ارائه عفو به فراریان نظامی که به نوبه خود خود را در عرض چند ماه آینده.

مشابه عفو صادر شده است در موارد متعدد اخیرا در ماه سپتامبر سال گذشته است.

فرمان نمی گویند که آیا آزادی زندانیان بخشی از تلاش برای متوقف کردن گسترش جدید کروناویروس در داخل سوریه برگزار شود. سوریه تنها کشور در خاورمیانه است که گزارش صفر coronavirus موارد تا کنون چه اقدامات سختگیرانه خود گرفته اند و در سراسر این کشور جنگ زده برای جلوگیری از گسترش این ویروس از جمله بسته شدن رستوران ها و کافه ها.

ایران یکی از سخت ترین-آمار کشور در جهان با این ویروس جدید منتشر شده 85,000 زندانیان در هفته گذشته در موقت را ترک کنند. این حرکت ظاهرا تلاش برای نگه داشتن این ویروس از طریق زندان های ایران. ایران شده است یک متحد قوی بشار اسد در سوریه نه سال جنگ داخلی.

درگیری در سوریه از کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر و آواره نیمی از جمعیت کشور. مخالفت فعالان می گویند ده ها هزار نفر از مخالفان دولت با فعالان برگزار می شود در زندان های سراسر کشور است.

پنج شنبه فرمان عفو نموده به چند جرم که نیست گنجانده شده در قبلی عفو.اما این حکم نه نام است که جرایم خاص تحت پوشش قرار گرفتند به جای اشاره به آنها را با تعداد آنها در سوریه حقوق کیفری است. یک مشاور دولت, Abdul-Qader Azouz بعد گفت: عفو تحت پوشش جنایات پس از آغاز جنگ در سال 2011 از جمله به عنوان ضد دولت فعالیت های آنلاین و برخی از اعمال تروریسم.

مرگ مجازات خواهد بود جایگزین حبس ابد با کار اجباری در حالی که کسانی که در خدمت احکام زندگی خدمت می کنند 20 سال با کار سخت با توجه به فرمان. نوجوانان زندانی را ببینید جملات خود را به نصف کاهش دهد. زندانیان مبتلا به بیماری های علاج ناپذیر و کسانی که بیش از 70 سال سن به عنوان روز یکشنبه بودند به زودی آزاد شوند.

ارتش فراریان در داخل کشور را دریافت عفو اگر آنها تسلیم ظرف مدت سه ماه در حالی که کسانی که در خارج از کشور را شش ماه به تسلیم فرمان گفت.

عفو نمی عبارتند از زندانیان محکوم به قاچاق سلاح و یا خرید و فروش مواد مخدر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن