SXSW حوادث لغو بیش از Coronavirus نگرانی

South by Southwest — عظیم هنر و موسیقی و فن آوری جشنواره لغو شده است بیش از ترس است که بازدید کنندگان ممکن اس

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

South by Southwest — عظیم هنر و موسیقی و فن آوری جشنواره لغو شده است بیش از ترس است که بازدید کنندگان ممکن است کمک به گسترش این کروناویروس در Austin, Texas.

اسکات سایمون میزبان:

نگرانی از گسترش COVID-19 را ناشی از رویدادهای مهم ردیابی جمعیت زیادی به تعویق و یا لغو شود. Wildly محبوب South by Southwest جشنواره در آستین است که در حال حاضر یکی از این حوادث است. بیش از 100 ، 000 نفر از سراسر جهان انتظار می رود برای حضور در هفته آینده. اما شب گذشته Austin شهردار استیو آدلر اعلام محلی فاجعه در این شهرستان و صدور دستور به لغو این جشنواره اولین بار در این رویداد 34 سال است که لغو شده است. شهردار آدلر ما می پیوندد. با تشکر بسیار برای بودن با ما.

استیو آدلر: خوب بود با شما.

سیمون: چقدر این است رفتن به هزینه Austin ؟

آدلر: شما می دانید سود اقتصادی به شهرستان - کمی بیش از $350 میلیون. این است برای رفتن به صدمه دیده است.

سیمون: آیا کسی امتحان کنید و شما را متقاعد کند در غیر این صورت بحث شما خارج از آن ؟

آدلر: نه واقعا. من واقعا تشویق - اساسا این اتفاق در جامعه واقعا تمرکز بر نگهداری افراد بی خطر است. و که شامل سازمان از جنوب شرق جشنواره است.

سیمون: در حال حاضر مقامات بهداشتی من جمع آوری کرده اند وجود دارد گفت: هیچ تایید موارد COVID-19 در آستین. و مقامات بهداشت همچنین گفت: به نقل از "هیچ مدرکی وجود ندارد که بسته جنوب با غرب و یا دیگر تجمعات را به جامعه امن تر است." اما آنچه در میان به تصمیم خود را در صورتی که در این مورد ؟

آدلر: خوب, این چیزی است که سلامت یکی از ما هیچ موارد گزارش شده در آستین. اما قطعا دیگر ما باقی می ماند که راه بهتر کردن هستیم. آن را اجتناب ناپذیر است که آن را در آینده در اینجا به عنوان به تمام شهرستانها. اما تاخیر بهتر است. تعادل - هنگامی که شما را به حساب تمام عواملی که را لغو, را شهر امن تر و راه هایی که لغو این شهرستان کمتر امن تعادل در روز سه شنبه بود که شما گزارش شده است که آن را نمی خواهد را لغو نمی را شهر امن تر است. اما تغییر شرایط گذشته بیش از دو یا سه روز به حال ما کارشناسان بهداشت تغییر و تجدید نظر در توصیه های خود را. و پیشنهاد خود را روز گذشته به لغو این مراسم به دلیل آن را شهر امن تر است. آنها به دنبال افزایش فرد-به-فرد گسترش این بیماری شد که اتفاق می افتد در شهرستانها بودند که هر دو نزدیک و شهرستانها که ارسال شد بسیاری از مردم به این جشنواره است.

سایمون: شما یک مرد از هنرهای آقای شهردار و شهردار یک شهر مشهور آن هنر و موسیقی است. این است برای رفتن به یک شکست برای بسیاری از خوانندگان و ترانه سرایان. Rod Lurie فیلم "پایگاه مرزی" بود مجموعه به برتر وجود دارد. این باید سختی است.

آدلر: بسیار دشوار و واقعا دلخراش بود. شما می دانید, تاثیر واقعی در مجموع به شما نشان داد - اما داستان فردی نیز دلخراش. ما در حال رفتن به مجبور به کاهش است که به عنوان بهترین ما می تواند به عنوان یک جامعه به عنوان انعطاف پذیر به عنوان ما می توانیم. شما می دانید که وجود دارد تلاش های شروع در حال حاضر مانند ایستاده جنوب به تلاش برای کاهش آن چیزهایی است. من در تلاش برای تشویق همه در این شهر به بیرون رفتن چند بار در هفته آینده و شام و دیدار با برخی از باشگاه ها و - اما این است که رفتن به صدمه دیده است. ما فقط در نهایت ندارد زیرا تمرکز نیاز به انجام آنچه لازم بود به بهترین شهر را امن نگه دارید.

سیمون: شهردار استیو آدلر از Austin, Texas. با تشکر بسیار برای بودن با ما, آقای شهردار.

آدلر: با تشکر از شما.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن