کرون بیماری کارشناس می گوید که COVID-19 هشدار دهنده است 'در مجموع اشتباه'

بزرگنمایی این تصویر سوئد بالا بیماری متخصص می گوید یک سنبله در coronavirus موارد است که با توجه به ت

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سوئد بالا بیماری متخصص می گوید یک سنبله در coronavirus موارد است که با توجه به تست بیشتر. اینجا مردم لذت بردن از آفتاب و آب در حمام اسکله در مالمو سوئد, شنبه کنار نشانه ای آموزش عمومی برای حفظ فاصله اجتماعی با توجه به همه گیر. Johan نیلسون/TT News Agency/خبرگزاری گتی ایما پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Johan نیلسون/TT News Agency/خبرگزاری گتی ایما

سوئد دولت اپیدمیولوژی آندرس Tegnell می گوید: سازمان بهداشت جهانی ساخته شده "در مجموع اشتباه" هنگامی که آن را شامل سوئد در یک لیست از کشورها شاهد تجدید حیات coronavirus. که اشتباه سوئد اطلاعات Tegnell گفت.

"آن است که در مجموع اشتباه" Tegnell گفت: با توجه به سوئد پخش عمومی Sveriges Radio.

سوئد شده است از نزدیک به تماشای آن بحث رویکرد به COVID-19 بیماری همه گیر. در حالی که این کشور به خواست مردم به دنبال فیزیکی فاصله و سایر اقدامات احتیاطی آن است نه دستور اکید shutdown. در حالی که بسیاری از همسایگان اروپایی خود را تحمل سه ماه تلخ, شرایط, سوئد اجازه بیشتر از آن میله, رستوران ها, مدارس و فروشگاه های خرده فروشی را باز باقی می ماند.

Tegnell سخنان بودند تلافی به یک هشدار از دکتر هانس هانری F. Kluge که با مدیر منطقه ای اروپا که در روز پنج شنبه گفت که در سوئد و 10 سایر کشورها "تسریع انتقال رهبری را بسیار مهم و تجدید حیات است که اگر سمت چپ بدون کنترل را فشار سیستم های سلامت به آستانه یک بار دیگر در اروپا است."

همراه با سوئد هشدار شامل کشورهایی مانند ارمنستان و آذربایجان قزاقستان و اوکراین است.

روز قبل از این که صادر شده هشدار خود را در سوئد گزارش 1,699 جدید کروناویروس موارد — بزرگترین آن سنبله و در عین حال با توجه به داده ها از سوئد وزارت بهداشت و امور اجتماعی. تا کنون در این ماه در کشور سوئد دارای یک رکورد جدید به صورت روزانه مورد اعداد در هر هفته.

اما Tegnell اعتراض به Kluge " هشدار داده و گفت او برداشت غلطی سوئد اپیدمیولوژیک داده است. در Tegnell را مشاهده افزایش موارد جدید است که با توجه به های اخیر دست انداز در تست. و او اضافه کرد که سوئد دیدن تعداد کم پذیرش در بخش مراقبت های ويژه همراه با کاهش در COVID-19 مرگ و میر.

همراه با محدودیت های اجتماعی سوئد مقامات امیدوار بود برای به دست آوردن کنترل از coronavirus با رسیدن به گله ایمنی. تاریخ هدف راه اندازی شد برای پایان مارس – اما در ماه گذشته مقامات اذعان کرد این کشور نمی خواهد دیدار هدف خود را.

"گله ایمنی رخ می دهد زمانی که مردم به اندازه کافی از جمعیت هستند که سیستم ایمنی بدن به یک بیماری عفونی یا به این دلیل آنها آلوده شده است و بهبود و یا آنها واکسینه شده در برابر آن" به عنوان NPR H. J. مای گزارش کرده است. "برخی از محققان قرار داده اند در آستانه coronavirus گله ایمنی در 60٪."

به طور کلی, سوئد گزارش شده بیش از 65,000 coronavirus موارد از جمله بیش از 5,200 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن