ازدحام بیش از 40000 زنبورها در پاسادنا می فرستد 5 نفر به بیمارستان با نیش

هزاران نفر از زنبور عسل, swarming در نزدیکی شهر پاسادنا کالج فرستاده پنج نفر به بیمارستان با نیش و تعطیل کلراد

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

هزاران نفر از زنبور عسل, swarming در نزدیکی شهر پاسادنا کالج فرستاده پنج نفر به بیمارستان با نیش و تعطیل کلرادو بلوار روز پنج شنبه بعد از ظهر.

حدود 4 بعد از ظهر آتش نشانان در پاسخ به یک تماس از یک فرد که توسط یک زنبور نیش زده در نزدیکی کلرادو و بلوار شمالی سیرا بنیتا خیابان.

پاسادنا آتش سخنگوی وزارت لیزا Derderian گفت: اولین پاسخ دهندگان دیدم "بزرگ هجوم زنبورها" در مورد یک بلوک بلند وزوز در اطراف هر دو طرف خیابان.

یک apiarist به نام به صحنه تخمین زده بودند به 40,000 30,000 زنبورها و گفت: مقامات مستعمره ساخته شده بود Africanized زنبورها Derderian گفت.

تبلیغات

"ما آتش نشانان که مشغول به کار در اینجا برای بسیاری از سال و به آنها گفت این است که تا بحال ترین زنبورها آنها را دیده ام در یک محل" Derderian گفت.

مستعمره بود زندگی بین پیش امدگی لبه بام و سقف Howard Johnson هتل در کلرادو بلوار.

زنبورها زخمی شدن حداقل شش نفر از جمله یک آتش نشان نیش زده بیش از 15 بار. دو آتش نشان, یک افسر پلیس و دو غیر نظامی گرفته شد به یک بیمارستان و یک غیر نظامی کاهش یافته و حمل و نقل.

مقامات تعطیل کلرادو بلوار نزدیکی پاسادنا کالج شهر برای چند ساعت و خواست دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشگاه به ماندن در خانه.

تبلیغات

این apiarist کار می کرد با آتش به حذف زنبور عسل با استفاده از یک نردبان کامیون برای رسیدن به مستعمره قبل از اسپری دی اکسید کربن و فوم به لانه.

این apiarist خواهد شد بازگشت به هتل پنج شنبه به اطمینان حاصل شود که هیچ یک از زنبورها زندگی می کنند در دیوارهای هتل.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن