مشکوک قاتل قاضی در نیوجرسی مربوط به مرگ دیگری در کالیفرنیا

بزرگنمایی این تصویر رسانه های خبری راه اندازی در مقابل صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Sal

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رسانه های خبری راه اندازی در مقابل صفحه اصلی ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas در روز دوشنبه در شمال نیوبرانزویک, N. J. A مسلح نما به عنوان یک تحویل فرد کشته Salas' 20 ساله پسر جمعه شب. اف بی آی می گوید وجود دارد می تواند یک ارتباط بین این حمله و یکی در کالیفرنیا در اوایل این ماه. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

ادعا قاتل پسر نیوجرسی قاضی فدرال نیز ممکن است درگیر شده اند در اثر تیراندازی مردان حقوق وکیل در کالیفرنیا در اوایل این ماه, مقامات گفت.

وکیل مارک Angelucci کشته شد 11 جولای در سن برناردینو کانتی. فقط بیش از یک هفته بعد از فدرال اکسپرس راننده نشان داد تا در خانه قاضی استر Salas, شات پسر خود را از طریق قلب هنگامی که او در را باز کرد و زخمی Salas را که جان سالم به در برد.

مقامات می گوید که آنها شواهد ارتباط مجرم ادعا در نیوجرسی تیراندازی روی دن Hollander با Angelucci کشتن به عنوان به خوبی. اجرای قانون رسمی به اسوشیتد پرس گفت که این مظنون در Angelucci را قتل نیز به عنوان یک راننده تحویل.

ABC اخبار و گزارش منابع اجرای قانون گفت: همان تفنگ استفاده شد و در هر دو قتل.

Hollander, 72, یک خود اعلام کرد "ضد فمینیستی" وکیل شناخته شده بود برای پر کردن پرونده های حقوقی به چالش کشیدن قانون اساسی از خانمها در شب در میله های زندان. او همچنین شکایت دانشگاه کلمبیا برای ارائه مطالعات زنان طبقات است.

Angelucci یک وکیل نیز مردان فعال حقوق. مانند Hollander, Angelucci تا به حال در زمینه موارد چالش برانگیز مرد-تنها نظامی پیش نویس است. Angelucci دوستان می گویند Hollander دیدم کالیفرنیا وکیل به عنوان یک رقیب.

Hollander شد "فراتر از کلمات خشمگین کاملا خشمگین" که Angelucci شد درگیر شدن در انتخابی خدمات مورد دوست خود پل ایلام گفت: در Facebook live تصویری دوشنبه سی ان ان گزارش داد. "او را دیدم مارک کار در این رابطه به عنوان یک نفوذ به فضای خود را. او بیش از عصبانی در مورد آن; او کبود است."

مانند Angelucci, Hollander تا به حال شده است یک عضو ائتلاف ملی مردان مردان حقوق بشر. اما Hollander لگد شد این گروه پس از او در معرض تهدید این گروه را رهبری ائتلاف رئیس جمهور هری دولا سی ان ان گفت.

Hollander مرده پیدا شد دوشنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب