سوزان Delacourt: چگونه باب Rae آمده از سایه به در نقش یک عمر به کانادا در سازمان ملل

که بلافاصله پس از انتخابات سال گذشته جاستین ترودو گفت که کانادایی ها به او داده بود "تا حد زیادی به فکر کردن د

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

که بلافاصله پس از انتخابات سال گذشته جاستین ترودو گفت که کانادایی ها به او داده بود "تا حد زیادی به فکر کردن در مورد."

باب Rae مرد ترودو نامگذاری این هفته به بعد در سازمان ملل متحد تبدیل شده به یک بخش قابل توجهی از نخست وزیر تفکر است.

برای تمام راه هایی که در آن زندگی خود را باید قطع در طول سال Rae و ترودو شد هرگز به خصوص نزدیک است. آنها هر دو دارای روابط قوی برای انتاریو سیاست — Rae به عنوان یک سابق حزب دموکرات جدید برتر ترودو به عنوان یک سیاستمدار که در احاطه خود با جانبازان پارک ملکه از روز لیبرال قدرت وجود دارد.

نه سال پیش Rae شد برگزاری کمر فدرال حزب لیبرال به طور موقت پس از فاجعه سال 2011 انتخابات که چه شد و او در کانادا "طبیعی حزب حاکم" بود زدم به مقام سوم در عوام. یک dispirited ترودو در خدمت داشتن یک rookie مدت به عنوان یک عضو پارلمان بود که به فکر ترک کار خود را در سیاست است.

تا به حال ترودو پیش رفته بود که با فرار از طرح Rae ممکن است به خوبی به پایان رسید تا تبدیل که به طور موقت کار را به کامل به عنوان رهبر حزب لیبرال.

اما این که چگونه جهان گشوده است.

ترودو در زمان رهبر و آن را رائه سابق انتاریو برتر که رفت پست-زندگی سیاسی: آموزش انجام برخی از کار قانونی برخی از دیپلماسی بین المللی حتی یک پر جنب و جوش پادکست. رائه خواهد شد که تبدیل 72 ماه آینده نیز رو به صرف زمان ماهیگیری, نواختن پیانو و با بهره گیری از نوه او و خانواده اش کلبه در Rideau دریاچه.

چیزی تغییر هر چند پس از پاییز گذشته انتخابات که دیدم ترودو قدرت برش به اندازه و انجام تمام است که تفکر. رائه شروع به کشیده شدن دوباره به مدار ترودو دولت با شروع مودب احترام درخواست برای مشاوره.

اولین موضوع بود که دولت اقلیت — ترودو واقعیت جدید پس از رای شمارش شد در اکتبر. 21. رائه یک تاریخ غنی با آنها. آن را رائه پیشنهاد متمم به بودجه سال 1979 — زمانی که او یک NDP MP در عوام — که آورده پایین جو کلارک اقلیت محافظه کار دولت و راه را برای بازگشت Pierre Trudeau به قدرت در سال 1980. در انتاریو Rae کمک کرده مذاکره و توافق قرار داده است که دیوید پترسون را لیبرال در قدرت در پارک ملکه در سال 1985. خود را از طریق پنج دهه در انتخاب منشی Rae دیده می شود اقلیت ها می آیند و می روند در دولت های فدرال و استانی در سطح.

"نمی دلسرد" Rae این هفته گفت: زمانی که خواست آنچه را که او گفت: در آن اولیه پس از انتخابات در گفتگو با نخست وزیر فعلی. "شما می دانید این است که پایان جهان و وجود دارد یک فرصت برای بازسازی ... این یک فرصت خوب برای گوش دادن و کشف کردن آنچه اتفاق افتاده است."

ترودو بود, در واقع, گوش دادن. "این یک مکالمه خوب" Rae گفت. "او بسیار دوستانه بود و آن را بسیار مستقیم است."

سپس دوباره درست پس از کریسمس شکستن رائه مشاوره به دنبال یک بار دیگر این بار به دلیل خطوط هوایی بین المللی اوکراین تصادف در ایران که به کشته شدن 138 نفر با روابط به کانادا. ترودو و مشاوران او می خواستم به دانستن آنچه که Rae آموخته بود که انجام عمده گزارش خود را به سال 1985 هوایی هند سقوط. آن را در بخشی به دلیل Rae وکیل مقامات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در آن زمان که ترودو صرف زمان زیادی در ماه ژانویه با خانواده های قربانیان.

یک زن و شوهر از هفته بعد Rae عازم وینیپگ به بخشی از ترودو زمستان کابینه عقب نشینی و صحبت با وزرا در مورد کار او انجام شده بود به عنوان مشاور ویژه در Rohingya بحران انسانی در میانمار همچنین به عنوان شناخته شده و برمه و بنگلادش است.

برای یک مرد که تا به حال سمت چپ سیاست Rae بود و هزینه های افتضاح مقدار زیادی از زمان در اطراف ترودو و تیم خود را در نخستین ماه های پس از انتخابات.

پس از آن تماس برای ناهار — یک در یک مکالمه بین رائی و ترودو خود را. آن را فوق العاده اولین بار دو مرد نشسته بود پایین هم بدون افراد دیگر در اتاق و یا در تلفن.

"این اولین ملاقات من با او به تنهایی" Rae گفت. "او با استفاده از تکیه زیادی بر افراد دیگر وجود دارد ، که دیگر حقیقت ندارد."

نخست وزیر خواسته Rae آشکار: آیا او علاقه مند می شود در یک دیپلماتیک قرار ملاقات ؟ "من گفت:" مطمئن ... آنچه شما باید در ذهن داشته باشند؟'" رائه به یاد می آورد. ترودو به او گفت که برخی از مطالب ممکن است در آینده در تابستان به عنوان عرشه مخصوص ماشینها ممنوع شد تغییر در کانادا ماموریت های خارج از کشور. رائه گفت: او می خواهم به در نظر گرفتن اگر آن ارائه شد و سپس ترودو خواسته Rae اگر او نیز خواهد بود که مایل به زمین با کمک برخی در تلاش برای برنده شدن در کانادا یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل.

کانادا برنده نشد که شورای امنیت صندلی — با وجود بهترین تلاش از Rae و ترودو و دیگران — اما Rae انجام یک کار جدید است. چند هفته پیش Rae شد بی سر و صدا پست ارائه شده از سازمان ملل متحد و ترودو رسمی ساخته شده دوشنبه گذشته.

این یک milepost — نه فقط در ارتباط بین این دو سیاستمداران بلکه در کانادا تاریخچه و سیاست خارجی. جهانی و همه گیر است تکان دادن نظم جهانی بود که در حال حاضر در حال کشمکش قدرتهای بزرگ از جمله ایالات متحده آمریکا و چین و انگلیس تبدیل بیشتر با قاطعیت ملی. در برخی از راه همه گیر شتاب این روند به سمت سازمان ملل, قرار دادن خود ، COVID-19 تا ناودان مرزهای بسته از جمله یکی از بین ایالات متحده و کانادا و شهروندان در سراسر جهان تا به حال ماه به ساکن در خطرات بسیار به هم پیوسته جهان است.

کانادا در این میان این است که مشابه رو انتخاب به عنوان دیگر ملل: به نوبه خود به سمت داخل و یا دو برابر کردن بر انترناسیونالیسم. ترودو بسیار به وضوح انتخاب دومی و او را یکی از کانادا ارشد سیاسی دولتمردان به عنوان نماینده خود در جهانی چهارراه ملل متحد ، این یک تغییر قابل توجهی بین ترودو در دوره اول و در دوره دوم خود Rae گفت.

"شماره یک اولویت برای دولت در دوره اول بود و مدیریت ارتباط با ایالات متحده و به طور خاص رایگان-تجارت موضوع" Rae گفت: "اما به طور گسترده تر فقط در تلاش برای مدیریت ارتباط با (دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است."

آن را مانند که ارتباط تبدیل شده است بی اهمیت Rae گفت: اما ترودو مناظر را در مجموعه ای گسترده تر در حال حاضر به مجموعه بزرگتر از اتحاد است که کانادا نیاز به ساخت در جهان است.

"COVID یک رویداد جهانی است. این یک کانادایی رویداد و یا ایالات متحده رویداد" Rae گفت. "من فکر می کنم وجود دارد تمایل به دست کم گرفتن واقعا جهانی طبیعت از این بیماری همه گیر است ... آن را وادار همه به درک که وجود دارد بسیاری از راه های که در آن جهان در حال تغییر است."

این COVID-19 همه گیر شده است که اغلب نسبت به جنگ است. معاون نخست وزیر Chrystia Freeland گفت: در اوایل مستند که او امیدوار است این بحران را در عملکرد دیگر "بزرگترین نسل" نام داده شده به شهروندان کمک به بازسازی پس از جنگ جهانی دوم است.

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رائه یک پسر که نسل که همچنین کمک به ایجاد سازمان ملل متحد و پدرش Saul Rae یکی از کانادا پیشرو دیپلمات ها در این دوران است. در دهه 1970 Rae پدر خدمت در پست که پسر خود را در ماه اوت به کانادا در سازمان ملل متحد.

رائه لمس است البته این شانس را به افتخار پدرش حافظه های زیر را قدم به قدم. در راه او می گوید: فقط به عنوان سن ساخته شده است که او تشخیص دهد که چقدر او مانند پدرش همه گیر ساخته شده است او را تشخیص شباهت بین چالش های آن قرن و این یکی.

"او بسیار بخشی از نسل دیپلمات که متوجه بیرون آمدن از جنگ جهانی دوم آنها تا به حال جهان به تلاش برای ساخت و آنها نیست به تنهایی" Rae گفت. "ما در حال بازسازی پس از COVID."

این نمی تواند فقط یک داخلی ورزش رائه می گوید. "من فکر نمی کنم ما می توانیم لوکس از نادیده گرفتن آنچه که در بقیه جهان" او می گوید. "تعدادی از کشورهایی که در آستانه فروپاشی مالی و که خواهد آمد به توجه همه خیلی سریع" رائه می گوید.

در واقع زمانی که او خواسته شد در این هفته چگونه او گیراندم اصلی خود را در سازمان ملل متحد Rae شد و گفت: "این موضوع یک شماره ... که به ما خیره در چهره. این چیزی است که ما باید به بحث در مورد در نیویورک و دیگری جا ما انجام کسب و کار multilaterally."

فراتر از آن است که سازمان ملل متحد به خوبی می تواند تبدیل به یک مکان مهم برای مذاکره جهانی با اجرای یک واکسن او می گوید: هر زمان که اتفاق می رسند. که همان تنش بین ملت خود را به دنبال و یک هماهنگ جهانی رویکرد را بازی کردن با واکسن رائه می گوید.

"سازمان ملل متحد یکی از مکان هایی که این مکالمات نیاز به اتفاق می افتد و اتفاق می افتد."

ستاره مارتین Regg کوهن نوشت: این هفته چگونه Rae کل حرفه ای آماده کرده بود او را برای نقش او را در سازمان ملل متحد. در حالی که Rae است کمی بیش از حد پایین به زمین به بحث در شرایط سرنوشت او را یک عمر تجربه انباشته شده به کمک به او را بکشید که این کار خواسته است.

او با حضور در یک مدرسه سازمان ملل در ژنو به عنوان یک کودک هنگامی که پدر او نوشته شده وجود دارد و برخی از دوستی او جعلی در آن روزها هنوز هم تحمل. به عنوان برتر از سال 1990 تا 1995, Rae بود به شدت درگیر با قانون اساسی مذاکرات در کانادا و کار مذاکرات در انتاریو; مهارت های او را باید در سازمان ملل متحد. قانونی و سیاسی به کار گرفته شده او را از جوامع بومی در خانه برای پناهندگان پایگاه در سراسر جهان است. رائه در متخصص در موقعیت های پیچیده و سازمان ملل متحد است برای رفتن به یک مکان پیچیده در یک بیماری همه گیر معروف جهان است.

وقتی پرسیده شد که برای پیش بینی آنچه که او می خواهم لذت بردن بیشتر در مورد کار جدید رائه می گوید: "دامنه و تنوع آن .... منظورم این است که تعداد بسیار کمی وجود دارد شغل که در آن شما باید به عنوان بسیاری از نیروهای مختلف و کشورها و مردم در بازی است."

او به دنبال به جلو به زندگی در نیویورک بیش از حد به عنوان Arlene Perly Rae; دو خود را جشن گرفتند 40th anniversary در اوایل این سال است. "من هرگز در زندگی وجود دارد قبل از," او می گوید. "شهر نیویورک به خودی خود محل جالب است."

اما این به آن معنا ترک و نه خوشایند زندگی است که Rae ایجاد شده برای خود را پس از خروج از سیاست — به گمان او خوب است. او می خندد هنگامی که پرسیده شد که آیا او می خواهم به انجام یک تن تغییر اجتماعی-رسانه, پست, است که اغلب به لحاظ سیاسی اشاره کرد; نیز خنده دار است. رائه می گوید او خواهید بود دیپلماتیک, اما او نمی خواهد متوقف بودن خود را.

یکی از دوستان او به شوخی به او در این هفته بود که او به طور داوطلبانه قرار دادن "مهار" وظیفه پشت در. "من می دانم آنچه در آن است مانند: برنامه دیگر خود را, شما باید به نوبه خود و شما رو به اینجا شما رو به وجود .... من در گزارش به مردم و مردم گزارش به من و شما بخشی از یک بزرگتر سیستم" رائه می گوید.

او طول می کشد که در میل و مشتاقانه -- از آن است که در حال حاضر در نگاه به گذشته که در آن چیزهایی که عنوان شد از لحظه ای که ترودو شروع به انجام تمام است که تفکر پس از انتخابات و کشیدن Rae به این روند. گفت: هیچ بود واقعا یک گزینه است.

"من می دانم که وجود دارد افرادی که در حال رفتن به می گویند:" شما در حال گرفتن بسیار طولانی در دندان,'," او می گوید. "در واقع من فکر می کنم زمانی که من به سلامت من و من تیله من فکر می کنم آن را به ارزش تلاش. این واقعا قابل توجه است بحران جهانی و نه درگیر در آن خواهد بود اشتباه است."

Susan Delacourt


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن