سورینام در نهایت مسائل نتیجه رای نشان دادن مخالفت برنده

پاراماریبو سورینام - سورینام انتخابات مقامات در نهایت با اعلام نتایج اولیه از مارس 25 برنده انتخابات توسط احزا

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399

پاراماریبو سورینام - سورینام انتخابات مقامات در نهایت با اعلام نتایج اولیه از مارس 25 برنده انتخابات توسط احزاب مخالف که روز جمعه دولت را متهم به طراحی Bouterse از مانع تلاش ها برای صندلی جدید قوه مقننه در آمریکای جنوبی.

نتایج — که در سال های گذشته اعلام شد و تقریبا بلافاصله — منتشر شد پنج شنبه شب فقط یک ساعت قبل از دولت تحمیل جارو محدودیت در فعالیت عمومی برای مبارزه با flareup از COVID-19.

چهار احزاب مخالف باید با تشکیل یک ائتلاف برای انتخاب رئیس جمهور بعدی در ماه اوت هر چند آنها باقی می ماند یک رای از 34 مورد نیاز برای دو سوم اکثریت در مجلس ملی است که نیاز به انتخاب رئيس جمهور.

احزاب با صدور بیانیه ای متهم دولت obstructionism اشاره کرد که تاخیر در رای گیری شمارش آرا در حال هل دادن آن به سمت ژوئن 24 مهلت تعیین شده توسط قانون برای صندلی های جدید مقننه.

ایالات اصلاحات حزب leapfrogged گذشته Bouterse ملی حزب دموکرات برنده 20 کرسی از نه در حالی که دولت حزب کاهش یافت و از 26 به 16.

اصلاحات حزب رئیس سابق افسر پلیس Chandrikapersad 'چان' Santokhi انتظار می رود برای تبدیل شدن به رئیس جمهور است.

Bouterse که برنده انتخابات دموکراتیک یک دهه پیش دچار یک بحران اقتصادی و از یک 2019 محکومیت قتل شامل مخالفان سیاسی دولت نظامی او از 1980 تا 1987. یک هلندی در دادگاه نیز محکوم او را به صورت غیابی از قاچاق مواد مخدر که او را انکار می کند.

او باقی مانده است در بخشی به دلیل او دارای ریاست جمهوری و او جذاب قتل اعتقاد.

Bouterse شده است تا حد زیادی نامرئی از دوشنبه, اگر رهبر یکی از مخالفان ائتلاف احزاب اشاره کرد و گفت: تا به حال با او تماس در تلاش برای به دست آوردن او را به سوئیچ طرف.

Bouterse حزب همچنین خواستار بازشماری در برخی از مناطق.

انتخابات اعلام شد که این کشور در حدود 600000 نفر suddently اعلام نمرات فعال موارد COVID-19 تا از هیچ یک هفته پیش. مقامات تحمیل 6 بعد از ظهر تا 6 صبح حکومت نظامی به دستور غیر ضروری کسب و کار بسته و گفت: مردم تنها می تواند سفر دو به یک و تنها برای به دست آوردن غذا یا دارو. Facemasks در حال حاضر اجباری در مغازه ها و جلسات بیش از پنج نفر ممنوع است.

تعداد موارد فعال افزایش یافت و به 80 روز جمعه.

"با COVID-19 وضعیت, وضعیت اقتصادی بدتر شده است. دولت جدید باید در نتیجه به سرعت کار می کنند," ائتلاف احزاب گفت: در بیانیه خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب