دیوان عالی که در حدود نیمی از ایالت اوکلاهما هندی زمین

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که حدود نیمی از زمین در ایالت اوکلاهما در هند رزرو

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که حدود نیمی از زمین در ایالت اوکلاهما در هند رزرو همانطور که در معاهدات. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

دیوان عالی کشور حکم امروز که حدود نیمی از زمین در ایالت اوکلاهما در هند, رزرو, تصمیم گیری خواهد شد که پیامدهای عمده ای برای هر دو گذشته و آینده کیفری و مدنی می پردازد.

تصمیم دادگاه لولایی در این سوال که آیا نهر رزرو همچنان وجود دارد پس از اوکلاهما به یک دولت تبدیل شد.

"امروز ما پرسید که آیا زمین این معاهدات وعده داده شده باقی می ماند رزرو هند برای مقاصد جنایی فدرال قانون است. زیرا کنگره است گفت: در غیر این صورت ما دولت را به آن کلمه," عدالت نیل Gorsuch نوشت: در نظر اکثریت.

تصمیم 5-4 با قضات Gorsuch, ستمیر, Ginsburg, کاگان و Breyer در اکثر, در حالی که رابرتز Kavanaugh, Alito و توماس عقیده داشت.

حاکم خواهد شد که قابل پیامدهای قانونی برای شرقی اوکلاهما. خیلی از Tulsa, دولت دومین شهر واقع شده است در Muscogee (نهر) زمین. این Muscogee ملت را تشویق می کردند تصمیم دادگاه است.

"دیوان عالی کشور امروز نگه داشته ایالات متحده وعده مقدس به Muscogee (نهر) ملت محافظت رزرو" قبیله در بیانیه ای گفت. "تصمیم امروز اجازه خواهد داد که ملت به افتخار اجداد ما با حفظ ما تاسیس حاکمیت ارضی و مرزهای."

در یک نظر مخالف القضات جان رابرتز نوشت که این تصمیم "را تضعیف متعدد محکومیت های به دست آمده توسط دولت و همچنین دولت توانایی تعقیب جدی ارتکاب جرم در آینده" و "ممکن است بی ثبات کردن حکومت از گسترده swathes of Oklahoma."

کوین Washburn است رئیس دانشکده حقوق در دانشگاه آیووا که در آن او می آموزد که یک دوره فدرال هندی قانون — "این اساسا 15 هفته از چگونه قانون در ایالات متحده شکست خورده است و مردم من," او می گوید.

او به عنوان دستیار وزیر امور هند از 2012-2016 و او را یک شهروند از Chickasaw ملت اوکلاهما. به نام او به حکم دادگاه "یک تصمیم بزرگ."

"برای مردم سرزمین خود را واقعا مهم است و معاهدات واقعا مهم است. آنها مقدس است. و این بر تقدس آن وعده و کسانی که پیمان."

"در حال حاضر و پس از آن وجود دارد یک مورد بزرگ است که کمک می کند تا شما در حفظ ایمان در مورد حکومت قانون" او می گوید. "و این یکی از آن است."

این حکم یک تعداد قابل توجهی عواقب کیفری قانون مربوط به بخشی از اوکلاهما.

برای اولین بار است که رفتن به جلو در برخی جنایات بزرگ متعهد در درون مرزهای رزرو باید تحت پیگرد قانونی در دادگاه فدرال به جای دولت, دادگاه, اگر یک بومی آمریکایی درگیر است. بنابراین اگر یک بومی آمریکایی است که متهم اصلی جنایت در مرکز شهر تولسا, دولت فدرال به جای دولت را تعقیب آن است. کمتر جدی جرائم مربوط به آمریکایی های بومی در هند زمین به کار گرفته خواهد شد در دادگاه قبیله ای. این ترتیب است که در حال حاضر رایج در کشورهای غربی مانند آریزونا و نیومکزیکو و مونتانا می گوید: Washburn.

پس از آن وجود دارد این موضوع از گذشته تصمیم گیری — بسیاری از آنها در حال حاضر در نظر گرفته غیر قانونی و محکومیت به این دلیل که دولت فاقد صلاحیت. تعدادی از متهمان جنایی که به اعدام محکوم شده است در گذشته در حال حاضر باید زمینه را برای به چالش کشیدن اعتقاد خود استدلال که دولت هرگز صلاحیت به آنها را امتحان کنید.

مورد قبل از دادگاه McGirt v. اوکلاهمانگران Jimcy McGirt یک ثبت نام عضو سمینول ملت اوکلاهما که به اعدام محکوم شده از جنایات جنسی علیه کودکان در نهر زمین. در پست-محکومیت رسیدگی McGirt استدلال کرد که دولت فاقد صلاحیت در این مورد و این که او باید دوباره در دادگاه فدرال. دادگاه عالی موافقت کرد.

حاکم را تحت تاثیر قرار اراضی Muscogee و چهار دیگر اوکلاهما قبایل با یکسان معاهدات. دادگاه مدنی مسائل نیز تحت تاثیر قرار.

این مهم است که توجه داشته باشید که این مورد نگران صلاحیت نه مالکیت زمین.

حاکم است که این سرزمین در واقع رزرو "معنا قبیله صاحب تمام زمین در, رزرو فقط مانند شهرستان های خود را نمی کند همه زمین در شهرستان. در واقع آن احتمالا نمی خود بسیار از آن زمین" Washburn توضیح می دهد. "این چیزی است که رزرو شده است این روزها."

Washburn مقایسه رزرو به شهرستان – که توصیف مرزهای اداری و قضایی.

اوکلاهما دادستان کل مایک شکارچی منتشر شد بیانیه مشترک با Muscogee (نهر), Cherokee, Chickasaw, Choctaw و سمینول سازمان ملل در روز پنج شنبه نشان می دهد که آنها "را ساخته اند پیشرفت قابل توجهی نسبت به یک توافق برای ارائه به کنگره و وزارت دادگستری ایالات متحده پرداختن و حل و فصل هر گونه قابل توجهی قضایی مسائل است."

ایان هیت Gershengorn یک وکیل در Jenner & Block استدلال McGirt مورد قبل از دیوان عالی کشور است. او گفت تیم خود را هیجان زده شد با نتیجه بود و احساس خوش بینانه دانستن که عدالت Gorsuch می تواند به اثبات می شود تصمیم گیری رای دادن.

Gorsuch پیوست با دادگاه لیبرال تر اعضا در تصمیم گیری. قبل از انتصاب خود را به دادگاه عالی Gorsuch بود که یک قاضی در 10 مدار که اغلب می بیند موارد مربوط به هند سرزمین.

"عدالت Gorsuch ساخته شده است و بسیار روشن خود را در زمان کوتاه بر روی نیمکت که او طول می کشد متن عمیقا جدی" Gershengorn گفت. "و من فکر می کنم شما را دیدم که هسته اصلی تجزیه و تحلیل خود را امروز یک متنی یکی. ما احساس ما در حال بحث در زمان مناسب برای حق و عدالت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن