دیوان عالی ایالتی "بی وفا انتخاب کننده' قوانین اساسی

بزرگنمایی این تصویر دادگاه عالی تصمیم می گیرد کالج انتخاباتی رای دهندگان ملزم به حمایت از نامزد ریاس

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادگاه عالی تصمیم می گیرد کالج انتخاباتی رای دهندگان ملزم به حمایت از نامزد ریاست جمهوری که برنده دولت است. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

دیوان عالی ایالات متحده را تایید کرد دوشنبه قوانین ایالتی است که حذف و یا جریمه کالج انتخاباتی نمایندگان که حاضر به رای خود را برای ریاست جمهوری نامزد آنها متعهد به حمایت از. رای به اتفاق آرا بود.

دادگاه اکثریت گفت که به انجام در غیر این صورت خطر هرج و مرج بالقوه قرار دادن نتیجه 2020 انتخابات در شک و باز کردن فرصت های جدید برای دستکاری و فساد است.

اگر چه بسیاری از آمریکایی ها فکر می کنم که آنها انتخاب رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در واقعیت آن است که کالج انتخاباتی یک محرمانه واسطه مکانیسم خواب توسط موسسان که به طور رسمی تعیین می کند که چه کسی برنده انتخابات است.

این سیستم در نظر گرفته شده است تشریفات چون معمولا برنده رای مردمی نیز برنده رای کالج انتخاباتی است.

اما دو بار در دو دهه گذشته غیر منتظره صورت گرفت: برنده رای مردمی نیست و تبدیل به رئیس جمهور; به جای برنده در کالج انتخاباتی غالب شد. بنابراین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که تقریبا نزدیک به 3 میلیون کمتر رای کلی از هیلاری کلینتون برنده دولت توسط دولت تخصیص رای کالج انتخاباتی در سال 2016 و رئیس جمهور شد. و در سال 2000 جورج دبلیو بوش رئیس جمهور شد, برنده پنج کالج انتخاباتی رای از ال گور هر چند گور برنده تقریبا نیم میلیون محبوب تر رای.

ناقص به عنوان کالج انتخاباتی سیستم ممکن است در دهان استدلال ممکن است به قضات ابراز نگرانی در مورد سرهم بند با قوانین که اتصال به نمایندگان برای رای دادن به رای مردم برنده در کشورهای خود را.

عدالت ساموئل Alito مشاهده شده است که اگر رای مردم است امکان "تغییر فقط چند رای" [در کالج انتخاباتی] خواهد عقلانی "سریع حزب از دست دادن ... برای راه اندازی یک کمپین گسترده به تلاش برای نفوذ کرده و وجود دارد خواهد بود یک دوره طولانی از عدم اطمینان در مورد چه کسی رئیس جمهور بعدی خواهد بود."

به طور مشابه, عدالت برت Kavanaugh اشاره به آنچه که او به نام "هرج و مرج اصل قضاوت است که نشان می دهد که اگر آن را به یک تماس نزدیک...ما نباید تسهیل و یا ایجاد هرج و مرج است."

سی و دو کشور باید برخی از مرتب کردن بر اساس نوع "faithless انتخاب کننده" قانون اما تنها 16 از آن حذف مجازات و یا به سادگی لغو آرای سیار کرده بود. 16 عبارتند از: Michigan, مین, کلرادو, یوتا, آریزونا, ایندیانا, مینه سوتا, مونتانا, نبراسکا, نوادا, واشنگتن, California, New Mexico, کارولینای جنوبی, اوکلاهما و کارولینای شمالی است.

در حالی که نویسندگان قانون اساسی در اصل تصور کالج انتخاباتی به عنوان یک مشورتی بدن از نمایندگان با تشخیص به عنوان به که آنها را برای رای دادن به که مفهوم سرعت تبخیر به عنوان احزاب سیاسی شروع به ظهور و 1796 انتخاب کرده بودند متعهد به رأی گیری برای برنده رای مردمی.

کالج انتخاباتی سیستم اما به سختی وشکست. در همه وجود داشته است چهار بار در تاریخ ایالات متحده است که برنده رای مردمی از دست رفته در کالج انتخاباتی است. این دو برای اولین بار در 1800s.

اما واقعیت این است که این دو رخ داده است فقط در 20 سال گذشته باعث شده است پیشنهادات مختلف برای اصلاحات از جمله خلاص شدن از کالج در دسترس نباشد. با این کشور به عنوان قطبی به عنوان آن است که هر چند هیچ یک از این پیشنهادات نیاز به اصلاح قانون اساسی هر گونه کشش.

چیزی که یکی از دو حزب سیاسی اصلی توافق بر این است که تمایل خود را برای برگزاری این نمایندگان به تعهدات خود. و هر دو طرف حمایت دولت قوانین در مسئله قبل از دیوان عالی کشور یکی از کلرادو و دیگر از واشنگتن است.

به چالش کشیدن کسانی که قوانین یک تعداد انگشت شماری از 2016 دموکراتیک نمایندگان متعهد به حمایت از کلینتون در میان آنها Michael باکا در کلرادو و برت Chiafalo در واشنگتن است.

به عنوان باکا قرار داده و آن را در یک NPR مصاحبه ایده این بود که برای "رسیدن به سراسر راهرو" به حزب جمهوری خواه انتخاب کنندگان در سال 2016 و سعی کنید برای پیدا کردن یک نامزد است که برخی از نمایندگان جمهوری خواه خواهد بود مایل به حمایت از دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن. به این منظور Chiafalo و دو دیگر دموکراتیک نمایندگان در واشنگتن رای برای کالین پاول در حالی که باکا سعی رای و پس از آن -- اوهایو رژیم صهیونیستی است. جان Kasich.

باکا برداشته شد در نقطه ای تحت کلرادو "faithless انتخاب کننده" قانون و واشنگتن نمایندگان جریمه شد 1000 $در هر.

سوال قبل از دیوان عالی کشور بود که آیا ایالات متحده باید از این قدرت برای حذف, خوب, یا, که برای ماده در یک زن و شوهر از کشورهای دیگر زندانی کرده که برای رای دادن ریاست جمهوری و معاون ریاست جمهوری نامزد آنها متعهد به حمایت از.

باکا و Chiafalo ارائه شده توسط دانشگاه هاروارد قانون پروفسور لارنس لسینگ گفت: قضات که آنها "بی وفا" در همه. بلکه آنها نگهداری می شود که آنها به سادگی انجام آنچه پدران موسس پیش بینی, ورزش مستقل خود را قضاوت و وجدان خود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب