دادگاه عالی تاخیر دهان استدلال اشاره برخی ممکن است تصمیم گرفتم بعد از مدت

بزرگنمایی این تصویر یک افسر پلیس پیاده روی در خارج از دادگاه عالی در مارس 16. پاتریک Semansky/AP پ

توسط MINERALNEWS در 16 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک افسر پلیس پیاده روی در خارج از دادگاه عالی در مارس 16. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

دیوان عالی ایالات متحده بار دیگر به تعویق افتاد شفاهی برای برنامه ریزی در این بهار اما این بار دادگاه به نظر می رسید به اشاره آن را نمی ممکن است شنیدن استدلال در اکثر موارد تا مدت است.

پس از به تعویق افتادن بحث برنامه ریزی برای دو هفته آخر ماه مارس دادگاه روز جمعه اعلام کرد که این امر تاخیر دور دیگری از استدلال--آخرین آن برای مدت-- برنامه ریزی برای نیمه دوم مارس.

در آزادی مطبوعات, دادگاه گفت: "در نظر گرفتن طیف وسیعی از برنامه ریزی گزینه ها و جایگزین های دیگر اگر استدلال نمی توان برگزار شد در دادگاه قبل از پایان دادگاه عبارت" که معمولا برای تمام اهداف عملی در پایان ماه ژوئن زمانی که دادگاه از اتمام کار خود و recesses برای تابستان.

عبارت از آزادی مطبوعات به نظر می رسد نشان می دهد که قضات ممکن است به تعویق انداختن برخی از موارد تا مدت بعدی و گسترش ترم جاری به شنیدن چند به خصوص فشار دادن موارد است.

در میان آنها سه مورد مربوط به احضاریه برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی: دو مربوط به کنگره احضاریه و دیگری مربوط به نیویورک هیئت منصفه حکم برای پرونده مالی مربوط به اتهام hush پرداخت پول به ستاره فیلم Stormy Daniels و زن دیگری در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است.

دو دیگر موارد از واشنگتن و کلرادو می تواند تاثیر مستقیم بر آینده 2020 انتخابات ریاست جمهوری. آنها با ارائه یک تست از قوانین ایالتی است که مجازات یا حذف کالج انتخاباتی نمایندگانی که رأی گیری برای ریاست جمهوری نامزد آنها متعهد به حمایت از.

برخی از قضات ممکن است ترجیح می دهند به تسلیم تهمت موارد در تئوری که اگر تهمت بود به از دست دادن انتخابات ادعای ریاست جمهوری مصونیت خواهد برود اما چنین تعویق خواهد به احتمال زیاد قرعه کشی انتقاد که دادگاه اقدام سیاسی به شیوه ای و در کمک به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

برخی از طرفداران برنامه های زنده تلویزیونی پوشش باید به جای آن شده است هل دادن به قضات شنیدن شفاهی از طریق کنترل از راه دور تلویزیون hook-up. در حالی که برخی از کاهش دادگاه فدرال انجام داده اند که با سه قاضی پانل ترین دادگاه ناظران بر این باورند که خواهد بود بیش از حد سنگین برای یک دادگاه با نه نفر از اعضای هشت نفر از آنها بپرسید به عنوان بسیاری از 75 یا بیشتر سوالات در مجموع در یک ساعت و نیم از استدلال است.

آن را به عنوان قضات اغلب قطع هر یک از دیگر و مشاور به این نکته که رئیس دادگستری گاهی اوقات به آرامی مهار همکاران خود را. تنها عدالت کلارنس توماس ابتكار از پرسیدن سوال; او سوال بپرسید برای ماه در یک زمان. برای بقیه قضات هر چند دهان استدلال است که اغلب چیزی از وقار رایگان برای همه.

علاوه بر این قاضیان خود را شدیدا مخالف پخش زنده خود را رسیدگی و آنها به خوبی می دانیم که اگر آنها اجازه چنین پوشش در حال حاضر آن را سخت خواهد بود برای قرار دادن جن در بطری پس از coronavirus بحران است.

هنوز هم به عنوان SCOTUSblog ناشر تام گلدشتاین پیشنهاد کرده است که از آن خواهد شد بسیار خطرناک وجود دارد به دادگاه باز در همه حداقل برای یک سال یا بیشتر تا زمانی که یک Covid-19 واکسن. آن است که نه تنها یک سوال از ایمنی یا ایمنی از وکلا که باید برای سفر به واشنگتن, به آنها استدلال می کنند موارد اما نیز وجود دارد که ایمنی از قضات خود را در نظر بگیرید.

شش نفر از آنها 65 ساله یا مسن تر قرار دادن آنها در دسته پر خطر. آنها کاملا به یکدیگر نزدیک روی نیمکت نیست و در امن اجتماعی-فاصله محدوده. اما حتی با این فرض که صندلی های خود می تواند به نوعی بخواهند صفحاتی دوباره مرتب به شش فوت از هم جدا است که فرض کاملا عمومی نمی تواند با خیال راحت اعتراف کرد. در واقع تنها حدود 25 دائم معتبر خبرنگاران که پوشش دادگاه می تواند جایگزین نشستن چند صندلی های جدا از هم در دادگاه.

دادگاه بدون شک در جایی باقی ماندن آن زمان در هر گونه تصمیم گیری در مورد نحوه رسیدگی به دهان استدلال سوال درک است که بسیار در خطر است.

اما اگر وضعیت کنونی ادامه یابد به سقوط قضات به احتمال زیاد خواهد شد که به برخی از انتخاب های سخت است. آنها ممکن است انتخاب کردن به سعی کنید دهان استدلال از راه دور تصویری و یا آنها می تواند در تصمیم گیری موارد بر اساس این گزارش به تنهایی و بدون دهان و استدلال.

که این امر می تواند یک حرکت رادیکال از سفارشی برای یک موسسه است که فقط در مورد همه چیز بر اساس سنت و سابقه. در حالی که دادگاه را به تعویق شفاهی در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر نبود و با توزیع آن به جای شنیدن تاخیر شفاهی بعد از آن در سال



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب