نظارت دارو تزریق در سایت ما تقریبا آماده برای باز کردن

فیلادلفیا - یک فیلادلفیا گروه غیر انتفاعی جزئیات برنامه جمعه به باز کردن در هفته آینده چه خواهد بود ملت را اول

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

فیلادلفیا - یک فیلادلفیا گروه غیر انتفاعی جزئیات برنامه جمعه به باز کردن در هفته آینده چه خواهد بود ملت را اول پزشکی تحت نظارت محل تزریق برای مبارزه با مصرف بیش از حد مرگ و با وجود خشم از همسایگان و مخالفت از محلی دادستان فدرال.

اعلام این خبر پس از یک قاضی فدرال که نظارت ماه دادخواهی از حکومت شنبه که Safehouse طرح نمی فدرال را نقض قوانین مواد مخدر به دلیل آن را با هدف کاهش استفاده از مواد مخدر را تشویق آن است.

تصمیم به باز کردن سایت های مسکونی در جنوب فیلادلفیا و نه کنزینگتون محله در شمال مرکز شهر تبدیل شده است که مرکز این شهرستان مواد مخدر مشکل در زمان بسیاری از تعجب. در یک گرم در کنفرانس خبری روز شنبه, همسایه شکایت کرده است که این سایت انتخاب شده است یک روز مرکز مراقبت در ساختمان مدارس و فروشگاه ها و رستوران ها در این نزدیکی هست.

"ما نظارت خواهد شد گفت:" سابق پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی. اد Rendell یک Safehouse عضو هیئت مدیره. "اگر مشکلات بوجود می آیند, ما همیشه می تواند به توقف و رفتن به مکان های مختلف."

عضو هیئت مدیره رندا Goldfein گفت: این سازمان می خواستم برای شروع با یک کوچکتر تسهیلات داده شده و منابع مالی خود را قبل از در حال گسترش خدمات خود را به منطقه کنزینگتون. این شهر 1,100 مصرف بیش از حد مرگ و میر در هر سال شامل یک مرگ در هر هفته در جنوب فیلادلفیا, او گفت:. حامیان امیدوارم که این مرگ و میر می تواند اجتناب شود اگر مردم کمک های پزشکی و مشاوره و درمان هنگامی که آنها آماده هستند — در این نزدیکی هست.

جنوب فیلادلفیا ساکنان در کنفرانس خبری ترسید افزایش دور انداخته سوزن, سطل زباله, و جرم و جنایت. آنها همچنین گفت: Safehouse دهندگان تا به حال درگیر نیست آنها را در تصمیم گیری.

"آنها حتی نمی دانم در مورد آن, و شما در حال باز کردن در هفته آینده پرسید:" عضو شورای شهر خوانده شده را علامت Squilla.

آمریکا وکیل ویلیام McSwain که به چالش کشیده بود این طرح در دادگاه قول داد به درخواست تجدید نظر به 3 متحده مدار دادگاه تجدید نظر.

"چه Safehouse پیشنهاد یک رادیکال آزمایش که دعوت هزاران نفر از مردم بر روی اموال خود را به منظور تزریق مواد مخدر" McSwain روز سه شنبه گفت. او گفت: وزارت دادگستری ایالات متحده جراح عمومی نیز مخالف این ایده است.

تحت Safehouse طرح, مردم, می تواند مواد مخدر را به درمانگاه مانند تنظیم استفاده از آنها را در یک تقسیم خلیج و کمک پزشکی دریافت کنید اگر آنها بیش از حد. آنها همچنین دسترسی به مشاوره و درمان و دیگر خدمات بهداشتی و درمانی.

باز شده است در انتظار برای بسیاری از سال گذشته در حالی که McSwain دفتر استدلال کرد که این طرح نقض 1980s-عصر قانون مواد مخدر شناخته شده به عنوان "crackhouse اساسنامه." Safehouse وکلا گفت: آن را به وضوح غیر قانونی و در زیر آن بخش از مواد کنترل شده عمل می کنند — که تنظیم اختیار استفاده و توزیع داروهای خاص — ایستاده در این نزدیکی هست با صرفه جویی در زندگی به کمک پزشکی. ایالات متحده منطقه قاضی جرالد McHugh به توافق رسیدند.

"هدف نهایی از Safehouse پیشنهاد عملیات به منظور کاهش استفاده از مواد مخدر نه تسهیل آن و بر این اساس (قانون) ممنوع نیست Safehouse پیشنهاد رفتار" McHugh نوشت: در مقدماتی حاکم در پاییز گذشته که او در تأیید این هفته است.

شهردار جیم کنی یک دموکرات و دادستان منطقه لری Krasner همچنین پشتیبانی از نظارت سایت های تزریق به عنوان بخشی از یک استراتژی کاهش آسیب.

امکانات به مدت طولانی عمل در کانادا و اروپا و در نظر گرفته شده است توسط چندین شهرستانها ایالات متحده آمریکا از جمله سیاتل و نیویورک و سان فرانسیسکو. کوچکتر و سایت های غیر رسمی نیز ظهور در برخی از مکان ها در سراسر ایالات متحده

"این NIMBY (نه در پشت حیاط) ذهنیت است که کشتن همسایگان ما گفت:" بریتنی Salerno 30 که آیا داوطلب کمک رسانی در جنوب فیلادلفیا. "فقط به خاطر مردم نمی بینیم و این به این معنا نیست که این اتفاق نمی افتد."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

___

این داستان به روز شده است که درست است که سالرنو آیا داوطلب کمک رسانی در جنوب فیلادلفیا اما زندگی نمی کنند وجود دارد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن