سه شنبه نتایج لازم نیست همیشه بازی مقدماتی' طراحی

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - پس از دموکرات ها دیدم Walter Mondale از دست دادن 49 متحده به رئیس جمهور رونالد ریگان د

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - پس از دموکرات ها دیدم Walter Mondale از دست دادن 49 متحده به رئیس جمهور رونالد ریگان در سال 1984 رهبران حزب آمد تا با یک طرح: ایجاد یک روز "سه شنبه" های اولیه که در آن ایالت های جنوبی می تواند رای یکهو به تولید بیشتر در حد متوسط — و "electable" — نامزد ترجیحا از منطقه است.

آن کار نمی کند به عنوان برنامه ریزی شده.

در سال 1988 مقدماتی حزب دموکرات ماساچوست رژیم صهیونیستی است. مایکل Dukakis و کشیش جسی جکسون دو مسابقه بیشتر لیبرال مدعی پدید آمده به عنوان روز بزرگ برندگان. Dukakis در ادامه برای تبدیل شدن به نامزد دست به George H. W. Bush.

"آن نتیجه معکوس" گفت: جک گوش یک سیاست استاد در Claremont McKenna کالج نوشت که یک کتاب در سال 1988 انتخابات. "آنها قضاوت نادرست چه در جنوب بود."

این سال را به مجموعه از سه شنبه متحده شامل کالیفرنیا و تگزاس همراه با چند نوسان متحده از تمام مناطق کشور نشان می دهد یک آزمون ملی تجدید نظر شود. اما لیبرال ترین نامزد در رقابت دیابت برنی ساندرز غالب خواهد شد و یا قوی تر وزش رقبای ظهور?

یک چیز قطعی است: در سه شنبه کمپین شیفت از خرده فروشی و عمده فروشی. رفته صمیمی حوادث و تمرکز در یک دولت واحد در زمان به جای ملی, اخبار بازدید و تلویزیون آگهی خرید طراحی شده برای برقراری ارتباط با برش از رای دهندگان همه در یک بار. آن روز هنگامی که آن را می شود بسیار دشوار است برای رقابت بدون پول نقد است. و آن را به طور معمول نقش عمده ای در تنظیم یک نامزد در مسیر نامزدی.

"اگر کسی می تواند یک پیروزی روشن, رفت و برگشت, سه شنبه, آنها احتمالا قصد نامزد" گفت: لایحه کریک که زد 1988 کمپین میسوری Rep., کیر Gephardt یکی از متوسط بیشتر گزینه های که انجام ضعیف در سه شنبه. "اگر آنها از دست داده ایم سه شنبه آن را بسیار سخت به بهبود است."

در این سال وجود دارد پژواک از سال 1988 با یک خوشه متوسط نامزدها تلاش برای بلانت ظهور ساندرز که برنده نیوهمپشایر و نوادا به پایان رسید و در یک مجازی کراوات برای اولین بار در آیووا. جو بایدن قاطع کارولینای جنوبی اولیه پیروزی را تغییر دینامیک اما ساندرز هنوز وارد روز سه شنبه مسابقه به عنوان بهترین موقعیت نامزد شده است.

بیش از یک سوم از کل نمایندگان خواهد بود در معرض خطر به عنوان زیر متحده نگهداری مقدماتی: آلاباما, آرکانزاس, Oklahoma, تنسی, تگزاس, North Carolina, ویرجینیا, کالیفرنیا, مینه سوتا, مین, ماساچوست, ورمونت, یوتا و کلرادو است.

اما در این سال فوق العاده روز شنبه همراه با 500 میلیون دلار و تاب است. مایک بلومبرگ میلیاردر شهردار سابق نیویورک صرف حداقل که خیلی تبلیغات در سه شنبه متحده و فراتر از آن اغلب داشتن امواج رادیو و تلویزیون به خود است. او دو بدون زرق و برق بحث اجرای برنامه ممکن است صدمه دیده است شانس خود را, اما او در تلاش برای بازنویسی ارتدکسی از فرایند اولیه با صرف بیشترین زمانی که اکثر نمایندگان در معرض خطر هستند به امید توقف Sanders. او قلم چهار رای گیری متحده به طور کامل.

ساندرز در اجرا تلویزیون تبلیغات در هر سه شنبه ایالت ها به جز ایالت یوتا است. اما بلومبرگ است outspending او بیش از 10 به 1 در کالیفرنیا و تگزاس. ساندرز مبارزات انتخاباتی است به شدت در کالیفرنیا خواستار آن یکی از "5" آمده است و به امید پیروزی و یک بار از نمایندگان با آن است. تنها نامزد دیگر به صرف بیش از token مقدار در هر دو دولت است تام Steyer که صرف بیش از $25.8 میلیون نفر در ایالت کالیفرنیا و در حدود 3 میلیون دلار در تگزاس قبل از انداختن از نژاد پس از یک فقیر در کارولینای جنوبی است.

با سوپر شنبه در حال سقوط فقط سه روز پس از کارولینای جنوبی اولیه این سال مبارزات است که امیدواریم به رقابتی باقی می ماند در حال تلاش برای استفاده از وقت خود را به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. ویرجینیا و کارولینای شمالی و تنسی نیز ارائه بزرگتر نماینده hauls و نامزدهای مختلف سفر کرده اند به امید کسب درآمد رایگان و پوشش رسانه ای و یا خریداری شده اند و تلویزیون دیجیتال خرید.

دیرین ناظران فوق العاده سه شنبه گفت: این مسابقه سال است به عنوان غیر قابل پیش بینی به عنوان هر یک قبل از آن است.

"در برخی انتخابات سال آن را بسیار تعیین کننده نتیجه گفت:" باربارا Norrander استاد در دانشکده دولت و سیاست عمومی در دانشگاه آریزونا که نوشته است یک کتاب فوق العاده در روز سه شنبه. "بار دیگر فوق العاده سهشنبه نوع باریک آن را به دو یا جلو سه."

در واقع سال 1988 سه شنبه ثابت بد نشان دادن برای Gephardt که تا به حال برنده اولیه رای گیری در ایالت های آیووا و داکوتای جنوبی. او تقسیم متوسط با رای تنسی سناتور. گور. جکسون برنده پنج متحده در عمده نمایش در میان رای دهندگان سیاه و در جنوب, در حالی که Dukakis برداشت نماینده غنی از فلوریدا و تگزاس.

چهار سال بعد قوی نشان در سه شنبه قرار داده و بینالملل بیل کلینتون در مسیر تبدیل شدن به نامزد. در سال 2000 ال گور برنده هر حالت فوق العاده در پنج شنبه, وضعیت خود را به عنوان معاون رئیس جمهور کمک به او را ضرب و شتم به عقب نیوجرسی بهداشت ، بیل برادلی به نفع نامزدی به راحتی.

آن را "اثبات این که گور عملیات و مبارزات انتخاباتی خود را به حال رزونانس در میان گسترده نوار دموکراتیک نامزدی رای دهندگان گفت:" مایکل فلدمن سابق گور aide. "آیووا یک چیز خاص, New Hampshire است که یک چیز خاص است اما سه شنبه شد اولین آزمون واقعی (کمپین) در مقیاس ملی در میان swaths گسترده ای از رای دهندگان که در آن پیام و نامزد و ایده این کمپین چیزی است که حمل روز است."

بزرگترین شنبه بود در سال 2008. که در سال اخیر نیز مانورهای رندانه برای نفوذ بیشتر در حال حرکت خود را در مقدماتی زودتر و زودتر باعث شنبه به تورم به بیش از 20 متحده و برگزار می شود, در اوایل فوریه. هیلاری کلینتون و باراک اوباما از روز تقریبا حتی نمایندگان اما اوباما تا به حال ساخته شده است یک کمپین قوی تر برای ایالات متحده است که به دنبال Norrander گفت: اوباما در نهایت موفق به کسب نامزدی.

در سال 2016 زمانی که مجموعه ای از ایالات جنوبی دوباره برگزار مقدماتی که روز کلینتون تسلط با رای دهندگان به او کمک کرد تا بهترین ساندرز توسط بیش از 150 نفر از نمایندگان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

اگر چه سه شنبه منتقل شده و در طول سال ها تغییر کریک گفت: یکی وجود دارد پایدار پیام از آن در اوایل شکست: "دستکاری سیاسی تقویم برای برخی از سیاسی نتیجه مطلوب شما دنبال آن هستید — آن را فقط کار نکرده."

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن