سوپر باول LIV: چه انتظار می رود که سران و 49ers مربع خاموش

بزرگنمایی این تصویر

سان فرانسیسکو 49ers و Kansas City Chiefs در حال بازی در 54 سوپر باول یکشنبه, فوریه 2nd. صخره هاوکینز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

صخره هاوکینز/گتی ایماژ

سان فرانسیسکو 49ers و Kansas City Chiefs رو خاموش امشب در سوپر باول LIV.

اشراف رهبری 24 ساله کارفرمایی پاتریک Mahomes ورود به بازی به عنوان یک حمله نیروی عظیم منهدم کننده. در 49ers, آنها خواهید بود رو یکی از NFL ترین غالب دفاعی تیم در طول فصل گذشته.

برای روسای بازی امشب را علامت سوم تا کنون سفر به سوپر باول. خود را تنها قهرمانی در آمد نیم قرن پیش زمانی که آنها را ضرب و شتم مینه سوتا وایکینگ ها در سوپر باول IV. این تیم سپس صاحب Lamar شکار اعتبار در آینده با نام “سوپر باول” پس از تماشای یکی از بازی کودکان با اسباب بازی جدید توپ.

“من فکر می کنم احتمالا چون فرزندان من داده شده بود یک توپ لاستیکی که به نام فوق العاده توپ. و آن را بسیار شبیه به یک توپ گلف به جز آن لاستیک” شکار گفت: در مصاحبه ای در سال 1998 است. “و شما می توانید گزاف گویی آن را در بتن و آن را گزاف گویی بیش از یک خانه. و آن را به نام سوپر توپ.”

یکی از این کودکان تندرست سوپر توپ, Clark, شکار در حال حاضر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این تیم است.

The 49ers را نیز وارد این بازی با یک پدر و پسر داستان از انواع. این تیم سر مربی کایل Shanahan پسر مایک Shanahan بود که سرمربی تیم سوپر باول برنده Denver Broncos در سال 1998 و 1999. اگر 49ers پیروزی امشب Shanahan این خواهد بود که برای اولین بار پدر و پسر جفت به سر مربیان قهرمان سوپر باول تیم است.

سان فرانسیسکو در پشت این بازی از 28 سال کارفرمایی جیمی Garoppolo در حال ظاهر شدن در هفتم سوپر باول برنده این بازی پنج بار. اما این اولین سفر خود به قهرمانی از سال 2013 زمانی که کارفرمایی بود khezri.

تخمین زده می شود که حدود 100 میلیون نفر خواهد لحن در برای تماشای بازی های تبلیغات و حاصل کار دو تیم نشان می دهد.

در سال گذشته سوپر باول بینندگان پایین بود حدود 98.2 میلیون بیننده. این بازی کوچکترین مخاطبان از سال 2008 لس آنجلس تایمز گزارش داد.

بسیاری از آنها نسبت به کاهش مخاطبان به پایین به ثمر رساند بازی بین میهن پرستان جدید انگلستان و لس آنجلس قوچ.

به عنوان در سال های گذشته, آگهی های بازرگانی به شمار می رود قرعه کشی بزرگ برای طرفداران و گاه به گاه بیشتر بینندگان به طور یکسان. تبلیغات برای این بازی فروخته شده قبل از پایان ماه نوامبر ایسنا گزارش شده است. هزینه متوسط برای 30 ثانیه آگهی 5.6 میلیون رکورد بالا با توجه به فوربس.

آگهی تقاضا آنقدر زیاد بود در این سال که فاکس اضافه شده 2.5 دقیقه تجاری زمان بازی با توجه به انتخاب.

تبلیغات سیاسی خواهد بود بخشی از خط تجاری تا با هم مایکل بلومبرگ است انتخابات ریاست جمهوری و رئیس جمهور تهمت مجدد انتخابات در حال اجرا در 60 ثانیه تبلیغات است که برآورد هزینه حدود 10 میلیون دلار در هر, به گزارش نیویورک تایمز.

ستاره پاپ Demi Lovato مجموعه به خواندن سرود ملی قبل از بازی. شکیرا و جنیفر لوپز در حال headlining اول این سال حاصل کار دو تیم نشان می دهد.

برای اولین بار در سوپر جام, تاریخچه اولیه رنگ برای هر دو تیم بازی قرمز است. بنابراین برای جلوگیری از سردرگمی اشراف را می پوشند قرمز خود کشباف و 49ers لباس سفید خود را دور کشباف.

چگونه به سازمان دیده بان

Kick off است که در 6:30 p. m. E. T. چهار شنبه, فوریه 2nd, در Hard Rock ورزشگاه در میامی گاردنز فلوریدا. این بازی خواهد بود aired on Fox و Fox Deportes و در دسترس برای جریان سیستم عامل های مختلف مانند NFL.com همجنس باز Fubo, Fox Sports و روباه در حال حاضر.

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de