Super Bowl Ads 2020: عجیب و غریب, جدی, Smaaht و بسیار گران قیمت

YouTube این سال را به Super Bowl commercials بسته بندی شده بودند با سوپراستار cameos و در-شما-صورت –

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398
YouTube

این سال را به Super Bowl commercials بسته بندی شده بودند با سوپراستار cameos و در-شما-صورت – پیام های از Ellen DeGeneres سخن گفتن از آمازون الکسا به یک آگهی در مورد زمین های کشاورزی ارگانیک. اما آنها نیز تا به حال چند ناخواسته و پیام های بیش از حد.

این بود داستان امریکا بزرگترین شرکت های توسعه یافته برای سرگرم کردن اطلاع رسانی و فروش محصولات در بزرگترین مرحله در تلویزیون – هزینه تا آنجا که 5.6 میلیون در هر 30 ثانیه این سال است. گاهی این داستان گفت: خیلی بیشتر از حامیان مالی خود را ممکن است در نظر گرفته شده.

نظر کیا را نقطه شامل اظهارات در حال اجرا به عقب جاش Jacobs رانندگی SUV تصور چه توصیه او را به خود جوان تر خود را. Jacobs رشد بی خانمان در خیابان های Tulsa, Okla.; در تبلیغ او را به تماشای یک جوان سیاه پسر بچه با حداکثر سرعت دویدن در سراسر شکسته خیابان تولسا مبارزه محله. "فشار خود را به کسی" جیکوبز می گوید: "و من قول می دهم روزی شما خواهد شد."

این پیام خوبی برای یک روز در مرکز لنجرنج تنقلات و تماشای فوتبال. اما برای هر کسی که می داند که چگونه بعید است برای یک بچه به واقع تبدیل به یک طرفدار بازیکن فوتبال, آن را نیز یک یادآوری جدی از چقدر افراد جوان که نیست با برکت NFL-سطح مهارت های ورزشی را برای رسیدن به, برای فرار از شرایط مشابه است.

در اینجا نگاهی به برخی دیگر از تبلیغات است که با ارسال دو پیام به همراه برخی از سرگرم کننده تحریک آمیز و فقط ساده عجیب و غریب, آگهی های بازرگانی پخش شده در بزرگترین ویترین جهانی برای تبلیغات تلویزیونی:

عجیـب استفاده از مبهم ناسیونالیستی زبان به فروش آبجو: Budweiser را "معمولی آمریکایی"

خودخوانده "پادشاه آبجو" ارائه می دهد برخی از مسابقات قهرمانی در سطح pandering در این آگهی که ویژگی های یک ریگ-ابراز گوینده sarcastically اشاره کرد که چگونه "معمولی آمریکایی" همیشه نشان دادن قدرت خود را — به عنوان تصاویر قهرمانانه آتش نشان در عمل بازی در سراسر صفحه نمایش. آگهی خواستار بینندگان به جشن اشراف از "معمولی آمریکایی است." اما من نمی تواند کمک کند تعجب می کنم که راوی ارجاع شد زمانی که او گفت: "آنها با ما تماس بگیرید 'معمولی آمریکایی است.' "که دقیقا "آنها؟" و به همین دلیل است Budweiser توسعه وفاداری به برند با اصرار "معمولی آمریکایی" به برخاستن در برابر این منبع که نامش ذکر نشده از توهین? مبهم ناسیونالیستی مهربان و نگران همه در یک بار — به سختی شاهوار ترکیب.

YouTube

بهترین واهی: Little Caesars' "بهترین چیزی که از نان ورقه"

یک مشتری گرفتن Little Caesars, پیتزا, تحویل, تماس, آن را "بهترین چیزی که از نان ورقه." این را می فرستد یک شرکت به نام "نان" — به رهبری به طور فزاینده ای grizzled Rainn Wilson — به وحشت که شامل گریه jags و هرج و مرج در اتاق جلسات با یک کارمند سوار شتر در اطراف (واقعا....) اما هر کسی که دارای طعم کمی سزار takeout پیتزا می داند قطعه قطعه نان احتمالا خیلی زیادی ندارد به نگرانی در مورد.

YouTube

Savviest استفاده از یک میلیاردر پیتزا پول: مایکل بلومبرگ مبارزات انتخاباتی آگهی

یک واشنگتن پست تجزیه و تحلیل نشان داد که اگر بلومبرگ صرف 11 میلیون دلار در Super Bowl ad این امر تاثیر خود را خالص ارزش مانند آمریکا به طور متوسط خرید یک پیتزا. که برای پول جیب بلومبرگ گردد یک نقطه متمرکز بر تلاش های خود را برای امن تر قوانین اسلحه شامل مادر جرج کمپ جونیور — یک جوان سیاه مردی که رویای بازی در NFL, شات مرده پس از یک درگیری در سال 2013. تبلیغ نیست ذکر مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هر دموکراتیک رقیب و به سختی امکانات بلومبرگ که با آن مواجه شدید سوال چگونه خود را متوقف و frisk سیاست های نامتناسب مردم آسیب دیده از رنگ در حالی که او شهردار نیویورک. جسورانه مثال از خرید راه خود را در گذشته اختلاف نژادی و سیاسی گفتگو.

YouTube

نگاه در سمت روشن جایزه: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی آگهی

رئیس جمهور پخش دو تبلیغات در سوپر باول; یکی از برجسته Alice Johnson, یک زن که زندگی حکم تهمت تبدیل پس از لابی های از کیم کارداشیان. از سوی دیگر یک سنتی مبارزات انتخاباتی آگهی با عکس های از ارتش و مغلوب ساختن پیشی جستن در معشوق خود تظاهرات به عنوان تعریف اقتصادی آمار نمایش داده شده در صفحه نمایش شامل شعار "قوی تر و امن تر و مرفه است." یک آگهی به نظر می رسید با هدف حق را در پایگاه هواداران در حالی که دیگر نادر بود زمین به کسانی که ممکن است در میان هسته رای دهندگان. استیضاح? چه استیضاح?

YouTube

عجیب ترین استفاده از افراد مشهور, بخش اول: پست مالون برای جوانه نور

وجود دارد در واقع دو تبلیغات ایجاد شده بازیگران زن و خواننده رپ/ترانه سرا: طرفداران برداشت و آن را که خواهد در زمین بازی. هر دو در زمان بینندگان داخل مالون ذهن به عنوان شخصیت های مختلف مورد بحث خود را در واکنش به نوشیدن جوانه نور سخت seltzer. Fave من که نمی هوا در طول بازی نشان می دهد مالون که تات در اطراف ابرو و چشم decked سفید ژاکت فریاد در طحال در یک بار مانند یک حسابدار در mescaline.

YouTube

عجیب ترین استفاده از افراد مشهور, بخش دو: MC Hammer برای Cheetos

سر چکش میآید از یک نورد فرش و یک حلقه شلنگ آب به عنوان امضای خود را ضربه "U can't Touch This" بازی می کند. شوخی: یک پسر جوان خوردن جدید Cheetos پاپ کورن نمی توانید هر چیزی را لمس — کاهش برای کمک به کسی حرکت مبلمان به عنوان مثال — از آنجا که انگشتان خود را پوشش داده شده با رنگ زرد در گرد و غبار. چرا Cheetos خواهد ما را به یاد یکی از آزار دهنده ترین عناصر آن از محصول در یک مگا-گران قیمت سوپر باول تجاری فراتر از من است. اما من خوشحالم برای دیدن چکش هنوز هم می توانید فشار به کسانی که جن شلوار.

YouTube

بهترین استفاده از '90s در فیلم به فروش یک محصول مدرن: جیپ را "روز موش خرمای کوهی امریکا"

بیل موری را فراهم می کند یکی از بهترین افراد مشهور Super Bowl ad ظاهر این سال دوباره خود را در سال 1993 فیلم Groundhog Day با یک پیچ و تاب. در این زمان او دزد موش خرمای کوهی امریکا در یک جیپ گلادیاتور کامیون, زندگی یک ماجراجویی جدید هر روز به لطف بزرگ خود را ، صحنه ای که موری بازی ضربت سخت زدن یک بازی مول اطمینان از انجام آن هیچ چیز شخصی بود به سادگی بی بها.

YouTube

بهترین استفاده از یک بوستون لهجه پس از ترک: هیوندای Smaaht Paahk

ماشین ساز برنده قبل از سوپر جام رقابت برای جلب توجه با این آگهی های ویژه در بارهای از پیش نمایش داستان در مورد بازی در آگهی های بازرگانی – با Chris Evans, Rachel Dratch and John Krasinski استقرار خود را به بهترین بوستون پتیس. آنها شعار هیوندای "کنترل از راه دور هوشمند پارک" از ویژگی های است که راهنماهای ماشین به فضاهای تنگ خود را در آن در حالی که lampooning تمام cartoonishly ضخیم لهجه بازیگران را برای نقش در مجموعه Beantown. (بهترین از همه این آگهی تا زیرنویس با کلماتی مانند "caah," "paahk" "smahtypants" و "clickah.")

YouTube


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب