کت و شلوار واصل بیش از سندی هوک الهام گرفته از قانون محدود کردن تفنگ دور

HARTFORD, Conn. - تفنگ حامیان حقوق suing کانکتیکات مقامات بیش از بخشی از یک 2013 دولت قانون کنترل اسلحه گذشت پ

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

HARTFORD, Conn. - تفنگ حامیان حقوق suing کانکتیکات مقامات بیش از بخشی از یک 2013 دولت قانون کنترل اسلحه گذشت پس از Sandy Hook Elementary School تیراندازی و گفت: این unconstitutionally ممنوعیت افراد از بارگذاری بیش از 10 دور از مهمات خود را به سلاح گرم.

طرح دعوی در دادگاه واصل یکشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه به نقل از متمم دوم حق حمل سلاح و توانایی مردم برای بهتر دفاع از خود را با چند گلوله در اسلحه های خود را.

"مطیع قانون صاحبان اسلحه در کانکتیکات چپ هستند بیشتر مستعد ابتلا به آسیب یا مرگ با محدود بودن در معنی خود را از خود دفاع" هالی سالیوان, رئیس جمهور, کانکتیکات شهروندان دفاع لیگ گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "جنایتکاران که قصد انجام آسیب نمی خواهد به دنبال این همان قانون است."

دفاع لیگ دوم متمم پایه و دو کانکتیکات صاحبان اسلحه واصل طرح دعوی در دادگاه علیه امنیت عمومی کمیسر جیمز روللا, دولت, پلیس سرهنگ Stavros Mellekas و رئیس دولت را وکیل ریچارد News جونیور هیچ یک از آنها در شغل فعلی خود را هنگامی که قانون کنترل اسلحه تصویب شد.

"این یک فرایند قانونی است که در آن آنها به عنوان یک نتیجه از موقعیت فعلی خود را گفت:" برایان فولی یک دستیار به روللا که نظارت پلیس ایالتی. "ما از طریق این فرایند مهم است متاسفانه ما نمی توانیم اظهار نظر بیشتر است."

دیوان عالی ایالات متحده برگزار کرده است که می تواند تنظیم سلاح گرم برای حفاظت از امنیت عمومی گفت: دولت دادستان کل ویلیام تانگ که کار خواهد کرد از مقامات دولتی و تفنگ قانون است.

"عرف عام تفنگ پیشگیری از خشونت اقدامات به وضوح در قانون اساسی," تانگ گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "معقول محدودیت در ظرفیت بالا مجله زندگی را نجات دهد. اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا حمایت و تقاضا — این پایه عمومی اقدامات ایمنی."

مقامات دولت تصویب برخی از دقیقترین قوانین کنترل اسلحه در این کشور پس از یک فرد مسلح با استفاده از AR-15-سبک تفنگ برای کشتن 20 کودک و شش مربیان در دبستان سندی هوک در نیوتاون در دسامبر. 14, 2012.

این قوانین شامل ممنوعیت مهمات مجلات است که برگزاری بیش از 10 گلوله است. افرادی که متعلق به "ظرفیت" مجلات است که برگزاری بیش از 10 دوره مهمات قبل از قانون اثر در زمان مورد نیاز به اطلاع وزارت امور خارجه از خدمات اورژانس و حفاظت و اجازه داده شد به آنها را نگه دارید اما ممنوع از قرار دادن بیش از 10 دور در آنها است.

کنترل اسلحه حامیان می گویند این قانون می تواند صرفه جویی در زندگی می کند با محدود کردن چگونه بسیاری از گلوله یک تیرانداز می تواند آتش را قبل از نیاز به بازنگری. آن را مورد تایید سابق رژیم صهیونیستی. Dannel مالوی یک دموکرات و دموکرات کنترل قوه مقننه.

اما حقوق تفنگ حامیان می گویند که مجلات است که برگزاری بیش از 10 دوره در نظر گرفته شده و استاندارد است که بسیاری از سلاح گرم در دسترس نیست با مجله هایی که کمتر از 10 دور.

"این قانون چیزی بیش از مجازات شهروندان مطیع قانون در حالی که جرم اجزای اسلحه خود را که قبلا قانونی گفت:" الان Gottlieb موسس و معاون اجرایی رئیس جمهور از متمم دوم بنیاد مستقر در Bellevue, Washington.

دو صاحبان اسلحه تحت پیگرد دولت سوزان راس از ایست حدم و Domenic بسیل از Watertown که هر دو خود را با اسلحه مجله طراحی شده برای نگه داشتن بیش از 10 دور.

"یک فرد با 15 دور از مهمات موجود بهتر خواهد بود قادر به دفاع از خودش را از یک باند جنایتکار و یا از مواد مخدر دیوانه جنایتکار که در ادامه حمله حتی پس از ضربه بودن از کسی است که تنها 10 دور از مهمات موجود قبل از آنها باید بازنگری تفنگ خود را" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

Po موری رئیس نوتون اکشن, داد, گفت طرح دعوی در دادگاه باید اخراج در منافع عمومی ایمنی و بهداشت عمومی. اتحاد تشکیل شد برای جلوگیری از خشونت اسلحه پس از تیراندازی سندی هوک.

"سلاح های حمله و ظرفیت بالا مجلات سلاح انتخابی برای توده بورس," او گفت:. "قانون اساسی ایالات متحده باید حفاظت از جان کودکان معصوم و بزرگسالان در مدارس نه لابی اسلحه را تعقیب سود فروش سلاح های جنگ طراحی شده به طور موثر کشتن حداکثر تعداد از مردم است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب