خیره کننده پیچ و تاب و پر شور در مورد: قاضی قرار می دهد و تصمیم گیری در Robicheaux تجاوز اتهامات

به عنوان به زودی به عنوان آن را ضربه اخبار در سال 2018 احساسی و عاطفی سریال مورد تجاوز به عنف در برابر نیوپورت

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

به عنوان به زودی به عنوان آن را ضربه اخبار در سال 2018 احساسی و عاطفی سریال مورد تجاوز به عنف در برابر نیوپورت بیچ دست جراح اعطای Robicheaux و دوست دختر خود را Cerissa رایلی شد درهم تلخ سیاسی دشمنی بین اورنج کانتی بالا دادستان و مردی که او موفق شوند.

بلندی بیش آشکار خرابه مورد 16 ماه بعد این سوال که چه نقش سیاسی شکاف بین دیرین آنتاگونیست در نهایت ایفا کرده است. این یک سوال بود که Orange County Superior Court Judge Gregory Jones کشتی با جمعه آشکارا ابراز شک و تردید است که آنچه دادستان در حال حاضر به دنبال اخراج به اتهام تجاوز به عنف — مساوی عدالت است.

"سیاست را آلوده به این مورد" جونز گفت. "مخلوط کردن سیاست با پیگرد قانونی به شما می دهد یک سمی کوکتل."

در نادر خیره کننده حرکت جونز کاهش یافته است به انجام آنچه قضات تقریبا همیشه انجام است که به طور خودکار تایید دادستان' تصمیم به رها کردن یک مورد زمانی که آنها می گویند آنها نمی تواند آن را اثبات کند.

تبلیغات

به جای آن بعد از کباب دادستان برای ساعت ها و گوش دادن به غم انگیز از اظهارات دو نفر از شاکیان صبح روز جمعه جونز گفت که او می خواست کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقایق قبل از تصمیم گیری چه باید بکنید.

اورنج کانتی Dist. Atty. تاد اسپیتزر می خواهد به رها کردن همه اتهامات علیه Robicheaux یک دکتر و سابق reality-TV شخصیتی بود که به اتهام آزار جنسی هفت و در مقابل رایلی سابق یک معلم بود که به اتهام پنج.

قاضی امتناع به عقب نشینی از اتهامات عنوان شده به نظر می رسید تعجب تلخ برای متهمان که شروع روز با یک ظاهر در "صبح به خیر آمریکا" که در آن شخص گفت: "من احساس می کنم در نهایت از خواب بیدار شدم از بد و کابوس و احساس می کنم مثل من می تواند نفس کشیدن دوباره."

صبح تا پایان رایلی بود کاهش یافت گریه برابر Robicheaux شانه در دادگاه و دفاع تا به حال خارج یک پیشنهاد برای اینکه زن و شوهر در دسترس برای بیشتر مصاحبه.

تبلیغات

"این یک چیز وحشتناک که انتخاب دادستان منطقه است به طوری سیاسی یک مورد که قاضی را قبول نمی کند در ارزش اسمی است که شما به دنبال عدالت" گفت: Brian Gurwitz دادستان سابق و دیرین دفاع وکیل است که کارش با این مورد. "من نمی یاد این همیشه اتفاق می افتد در این 25 سال که من تمرین قانون در اورنج کانتی."

اسپیتزر و دو نفر از کارکنان خود را دادستان صبح را صرف اصرار به قاضی که پرونده Robicheaux و رایلی بود و نه قابل اثبات. "ما scoured شواهد در این مورد گفت:" دادستان ریچارد زیمر. "ما از طریق رفت و هر قربانی کرد."

قاضی پرسید زیمر به جزئیات آنچه مواد مخدر شده بود کشف و ضبط از Robicheaux خانه بود که آن را جستجو یک لیست که شامل کوکائین اکستازی و GHB یک آرام بخش و گاهی اوقات به عنوان "تجاوز" مواد مخدر است.

"آیا شما را به در نظر گرفتن همخوانی ارزش مواد مخدر ؟" قاضی پرسید.

بله زیمر پاسخ داد: — اما این کافی نیست برای اثبات این مورد است. دفتر خود را نمی تواند ثابت کند که متهمان اعتقاد شاکیان خود را ناتوان جنسی رضایت او گفت:.

مایکل سقوط یک ارواین وکیل است که نشان دهنده یک مدعی شناخته شده به عنوان Jane Doe #4 گفت که مشتری خود را ویران شد توسط اسپیتزر تصمیم به رها کردن اتهامات و نگهداری می شود که او دارو و حمله در ماه اکتبر 2016.

"من می دانم که در قلب من از قلب که من sexually assaulted که شب است و من هرگز خواهد بود که همان" زن نوشت.

یک قربانی مدافع سپس خواندن طولانی و مفصل تر در بیانیه ای از یک متهم به عنوان Jane Doe #1 که گفت Robicheaux حمله او در سال 2009.

تبلیغات

"یکی از بدترین روزهای زندگی من بود وقتی که من raped by Grant Robicheaux" زن نوشت و گفت که او یک سال اول قانون در زمان و نه در ابتدا گزارش این حادثه به دلیل او می ترسید آن را از خط خارج زندگی حرفه ای او و او صدمه دیده است پدر و مادر است. "من سرکوب این تجربه وحشتناک."

Jane Doe #1 گفت: او تصمیم گرفت به رویکرد دادستان پس از او را دیدم که Robicheaux متهم شده بود در سپتامبر سال 2018 اما احساس گناه به خاطر او گفت: "من او را متوقف کند زمانی که من می توانم."

او گفت: دفاع تیم به هر طریقی بود یک "کمپین آزار و اذیت" در برابر او تماس دفتر او ارسال یک فرایند سرور به خانه پدر و مادرش و ساخت یکی از بهترین دوستان او شهادت در مورد عادات جنسی در مورد مدنی. او گفت: دفاع تیم رفتار در نهایت او را مجبور به گفتن پدر او بود که در اواخر دهه 60 که به او تجاوز شده.

Jane Doe #1 سپس در زمان هدف در اسپیتزر گفت که هرگز ملاقات با او و این که دفتر خود را به او داده بود اندک اطلاع — "کمتر از 10 دقیقه" — قبل از کنفرانس خبری که در آن او "عذرخواهی کرد به مردی که raped me."

زیمر یکی از دادستان در پاسخ به جین سازمان حفاظت محیط زیست #1 بیانیه با گفتن قاضی: "این که ما باور نمی کنیم ،

قاضی شات برگشت: "اما هیئت منصفه ممکن است او اعتقاد دارند."

قاضی دیگر تعیین شنوایی برای مارس 19.

پس از شنیدن اسپیتزر گفت که او خواهد بود "بیش از خوشحال" برای به اشتراک گذاشتن این شواهد با قاضی است که تصمیم به اطلاع رسانی خود در مورد حقایق او به نام "کاملا معقول است."

تبلیغات

Orange County District Attorney Todd Spitzer

اورنج کانتی Dist. Atty. تاد اسپیتزر اعلام کرد او به دنبال اخراج از همه اتهامات علیه اعطای Robicheaux و Cerissa رایلی.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

در سال 2016 دو زن در دو رویداد جداگانه پلیس گفت که آنها گرفته شد به Robicheaux را 44 خیابان خانه در ساحل نیوپورت و حمله. یکی توصیف Robicheaux و رایلی به عنوان یک "بانی و کلاید" تیم.

هنگامی که پس از آن-دا تونی Rackauckas اعلام کرد اتهامات علیه Robicheaux, 38 و رایلی, 31 در سپتامبر 2018, Rackauckas شد در صفحه اصلی کشش از یک acrimonious انتخاب مجدد کمپین مبارزه برای حفظ شغل او برگزار می خواهم برای 20 سال است.

داستان او گفت: — از یک telegenic زن و شوهر که جلب و جذب زنان خود را به نظر می رسد تضعیف مواد مخدر به نوشیدنی های خود را و تجاوز جنسی آنها — تولید گسترده پوشش.

اما Spitzer, Rackauckas' حریف و تحت الحمایه سابق هدر رفته هیچ زمان و در حمله به Rackauckas برای زمان تجاوز اتهامات عنوان شده علیه.

Rackauckas تا به حال به تعویق افتاد اتهامات سیاسی اثر و در نتیجه به طور بالقوه در معرض خطر عمومی اسپیتزر پیشنهاد شده است. او اشاره کرد که آن را به حال شده است بیش از دو سال پس از نیوپورت بیچ پلیس دریافت اتهامات علیه زن و شوهر و هشت ماه پس از جستجو از Robicheaux ،

"چگونه بسیاری از زنان را به معرض اعمال غیر قانونی پس از سال 2016 زمانی که این اتهامات برای اولین بار آمد به نور ؟" گفت: Spitzer که برنده انتخابات دو ماه بعد.

اولیه هزینه های درگیر دو شاکیان هر چند پس از این مورد عمومی شد دیگر زنان جلو آمد و اتهامات مربوط به پنج اضافی زنان ثبت شد. زن و شوهر التماس کرد گناه نیست و محروم داشتن nonconsensual با شاکیان خود را.

ترکیب رسانه ها شور شد و دامنه محض جرائم و Robicheaux مشخصات — او نه تنها یک پزشک بود اما به نظر می رسد در Bravo واقعیت نشان می دهد "دوستیابی آنلاین آیین آمریکا مرد."

محققان به کشف و ضبط ویدئو در حمام Rackauckas گفت. او پیشنهاد کرد ممکن است وجود دارد صدها نفر از قربانیان شاید "بیش از یک هزار نفر" کرد که متهمان وکلای گفت: آلوده پتانسیل داوران ،

اسپیتزر به ارث برده مورد زمانی که او برنده Rackauckas' و خواسته کالیفرنیا دادستانی کل به مرحله به دلیل درک تضاد منافع اما این درخواست رد شد.

در اواخر سال گذشته اسپیتزر اختصاص دو دادستان به بررسی این مورد است. او گفت که آنها در بر داشت در این مورد نمی تواند ثابت فراتر از شک معقول است و هیچ شواهدی از nonconsensual جنسی در کشف و ضبط ویدئوها.

چه نقش مهمی در ارشاد اسپیتزر به بازبینی مورد Rackauckas' بیانات در رسوب در تابستان 2019 — یک سال و نیم پس از او می خواهم به سمت چپ دفتر — تحت سوال از وکیل فیلیپ کوهن.

کوهن نشان دهنده Robicheaux هر دو در پرونده و در یک کت و شلوار مدنی ظ توسط یکی از شاکیان یک اوهایو بود که در اواسط 30s زمانی که او می گوید: او ملاقات Robicheaux و رایلی در نیوپورت بیچ پارتی هالووین در اکتبر 2016.

زن و شوهر تضعیف GHB مواد مخدر به او نوشیدنی که باعث شد او به تصویب و او از خواب بیدار شد در حالی که او در حال sexually assaulted دادستان ادعا کرده بود.

در یک رسوب به عنوان بخشی از کت و شلوار مدنی کوهن پرسید Rackauckas در مورد فیلم های ضبط شده از Robicheaux ، Rackauckas گفت که او تا به حال نه دیده می شود فیلم خود را, اما تا به حال مورد بحث مطالب خود را با یک دادستان و یک محقق که در حال بررسی آنها است.

"آیا شما باور وجود دارد در مورد هزار یا قربانیان تجاوز جنسی/تجاوز جنسی به تصویر کشیده شده در رسانه های الکترونیکی؟" کوهن پرسید.

"من فکر می کنم احتمالا وجود دارد," Rackauckas پاسخ داد.

کوهن به این سوال که تبلیغات در اطراف این مورد در میان Rackauckas' انتخاب مجدد پیشنهاد.

"آیا شما می بینید این مورد از یک هزار نفر از قربانیان یک خوب به دنبال دکتر خوب به دنبال دختر به عنوان یک پتانسیل تبلیغات خودرو برای شما؟" کوهن پرسید.

"من قطعا از آن انتظار می رود برای به دست آوردن بسیاری از تبلیغات بله" Rackauckas گفت.

"و آیا شما فکر می کنم که تبلیغات ممکن است مفید برای مبارزات انتخاباتی خود را?"

"بله."

"و این بود که فکر می کردم — شما می خواستم برای کمک به مبارزات انتخاباتی خود من فرض کنیم. شما می خواستم برای گرفتن رای?"

"البته."

Then Orange County District Attorney Tony Rackauckas

سپس اورنج کانتی دادستان منطقه تونی Rackauckas صحبت می کند پس از دکتر گرانت Robicheaux و دوست دختر خود را Cerissa رایلی شد متهم با drugging و تجاوز پنج زن به عنوان دادستان اضافه شده جرم آدم ربایی شمارش و افزایش قرار وثیقه برای هر یک از آنها را به 1 میلیون دلار در اکتبر. 17, 2018.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

در مصاحبه با تایمز این هفته Rackauckas گفت که او فقط اعتراف به آشکار است.

"وکیل بسیار هوشمندانه سوال نمی کند در مورد انگیزه" Rackauckas گفت. "آیا یک مورد مثل این ایجاد بسیاری از تبلیغات? البته از آن خواهد بود. اما من انگیزه که ؟ هیچ. که هیچ ربطی به با پر کردن است."

Rackauckas گفت: او هنوز هم معتقد است که پرونده جنایی علیه Robicheaux و رایلی یک قوی است.

"آن را در مورد شواهد تصویری و یا سیاست" Rackauckas گفت. "فکر می کنم در مورد آنچه که اخراج اینجا — شهادت هفت قربانیان. به پرتاب که بر اساس این ادعا که این بیانیه در مورد ویدئوها بود اغراق آمیز معنا ندارد."

لوری L. Levenson یک Loyola Law School, استاد و سابق دادستان فدرال کارش با این پرونده گفت: این پرونده ممکن است لولایی در "سوال در مورد شهود اعتبار" و نگرانی است که "آنها در حال رفتن به دریافت پاره در cross-examination."

"این ممکن است اسپیتزر گفت:" Rackauckas آورده این مورد و آن را به یک سگ است و احتمالا یک بازنده و من نمی خواهم به از دست دادن را برای او'" Levenson گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب