گزیدگی توسط توییتر تهمت نشانه های اجرایی به منظور تضعیف رسانه های اجتماعی شرکت های

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت آخرین رویارویی با توییتر راه اندازی شد پس از شرکت فن آوری قرار م

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت آخرین رویارویی با توییتر راه اندازی شد پس از شرکت فن آوری قرار می گیرد واقعیت-چک کردن هشدارها در دو توییت خود. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 7:55 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا شنبه با هدف محدود کردن گسترده حمایت های حقوقی لذت می برد توسط شرکت رسانه های اجتماعی دو روز پس از او پاره به توییتر برای واقعیت-چک کردن دو تا از توییت خود.

"ما امروز در اینجا برای دفاع از آزادی بیان از یکی از بدترین خطرات ناشی از آن مواجه شده است و در تاریخ آمریکا رک و پوست کنده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از دفتر بیضی. "یک تعداد انگشت شماری از رسانه های اجتماعی قدرتمند انحصارات کنترل گسترده بخش دولتی و خصوصی ارتباطات در ایالات متحده است."

رئیس جمهور گفت: شرکت های فن آوری باید "قدرت بدون کنترل به سانسور, محدود, ویرایش, شکل, پنهان کردن تغییر" بزرگ حوزه تعامل انسان. "آنها نقاط, نمایش," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت امیدوار منظور خواهد شد و در نهایت در مرحله تنظیم مقررات جدید در تکنولوژی سیستم عامل مانند Twitter و Facebook.

اما کارشناسان حقوقی گفت: آنها تردید این حرکت را هر اثر عملی در تکنولوژی غول. حقوقی ناظران در توصیف این اقدام به عنوان "سیاسی تئاتر" با این استدلال که منظور تغییر نمی کند موجود قانون فدرال و هیچ تحمل در دادگاه فدرال.

رئيس جمهور در آخرین رویارویی با توییتر راه اندازی شد پس از شرکت فن آوری قرار می گیرد واقعیت-چک کردن هشدارها در دو توییت خود که ادعا بدون شواهد که مصاحبه برگه های رای توسط ایمیل اجازه می دهد تا برای تقلب انتخابات. هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه ایالات متحده با استفاده از رای گیری از طریق پست برای سال بدون گزارش گسترده تقلب.

مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد در توییتر, مقایسه واقعیت-چک کردن برچسب به سانسور متهم رسانه های اجتماعی غول خفقان محافظه کار صدای هر چند رئیس جمهور نمی ارائه هر گونه نمونه به عقب خود را ادعا.

رئیس جمهور که اغلب با استفاده از توییتر به عنوان یک بلند گو حرف زدن به مشتری جلب کردن پیروزی های خود را و انفجار منتقدان خود را به بیش از 80 میلیون پیروان میگوید که اگر او تا به حال قدرت قانونی برای انجام این کار او را به طور کامل تعطیل و توییتر.

"من فکر می کنم من می خواهم به صدمه زدن به آن را بسیار بد اگر ما از آن استفاده نمی کند دیگر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از کاخ سفید است. "ما دیگر در سایت ما می توانید استفاده کنید, من حدس می زنم, و یا ما می خواهم به منظور توسعه سایت های دیگر."

توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی گفت: این پلت فرم را ادامه خواهد داد برای هشدار دادن به کاربران در مورد واقعی تحریف در آن است.

"این را نمی کند ما یک داور از حقیقت' " دورسی در توییتر نوشت. "قصد ما این است که برای اتصال نقطه از اظهارات متناقض و نمایش اطلاعات در اختلاف بنابراین مردم می توانند قضاوت خود را دارند. شفافیت بیشتر از ما حیاتی است بنابراین مردمی به وضوح می توانید ببینید که چرا ما اقدامات است."

دورسی نظر آشکار بود پاسخ به Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل گفت که فاکس نیوز در اوایل روز چهارشنبه که رسانه های اجتماعی شرکت ها باید اقامت در خارج از کسب و کار وزن در بر آنچه درست است یا نه.

"شرکت های خصوصی احتمالا نباید به خصوص پلت فرم این شرکت نباید در این موقعیت انجام آن است،"

یک Facebook سخنگو اضافه کرد که پایان دادن به این مسئولیت shield برای رسانه های اجتماعی شرکت ها را در سایت های مسئول آنچه که میلیاردها کاربر در سراسر جهان می گویند.

"این امر مجازات شرکت های را انتخاب کنید که اجازه می دهد تا بحث سخنرانی و تشويق سیستم عامل به سانسور هر چیزی که ممکن است توهین به هر کسی" سخنگوی اندی سنگ گفت: پنج شنبه.

تنظیم کننده: تبدیل FCC به "سخنرانی رئیس جمهور پلیس است که پاسخ ندارد"

کاخ سفید سفارش طول می کشد هدف در سال 1996 قانون توسط کنگره تصویب شده است که در مرکز سیاسی و دعوا بر سر تنظیم سخنرانی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی: بخش 230 قانون ارتباطات نجابت.

قانون شرکت های اینترنتی از شکایت بیش از محتوا که به نظر می رسد بر روی سیستم عامل خود را و اجازه می دهد تا محتوای اعتدال. حذف یک پست در سمت چپ به قوانین داخلی شرکت مانند Twitter و Facebook به شرطی این تصمیمات "در ایمان خوب است."

دادگاه بارها و بارها تایید قانون حمایت از شرکت های فن آوری حتی زمانی که اساسنامه مورد استفاده قرار گرفت به دفاع از وب سایت های تبلیغات کودکانی که مجبور شدند به قاچاق جنسی. (در سال 2018 کنگره اصلاح بخش 230 برای نگه داشتن وب سایت از نظر قانونی مسئول ترویج فحشا و یا قربانیان قاچاق جنسی.)

مغلوب ساختن پیشی جستن را به دنبال دور تراشه در گسترده حمایت قانونی دره سیلیکون به مدت طولانی مبارزه برای حفظ با ارائه یک تفسیر جدید از قانون است. منظور استدلال می کند در اصل که اگر رسانه های اجتماعی شرکت محدود خاص صدای خود سیستم عامل این شرکت ها باید از قانونی خود ایمنی, باز کردن درب به یک موج از پرونده های حقوقی بیش از محتوا دیده می شود به عنوان توهین آمیز.

کارشناسان حقوقی استقبال سفارش با شک و تردید گفت: نبود یک قانون جدید تصویب شده توسط کنگره را نمی توان از نظر قانونی الزام آور است.

"این مگس در مواجهه با 25 سال سابقه قضایی است که فدرال سابقه در تقریبا در هر مدار دادگاه گفت:" کیت Klonick یک استاد در دانشگاه دانشکده حقوق در نیویورک است. "این نقش رئیس جمهور به تفسیر قانون فدرال است."

سفارش بود "بسیار روشن قطعه سیاسی تئاتر" Klonick NPR گفت و اضافه کرد که این اقدام "بعید است به هر نوع وزن و یا قدرت."

به منظور هدایت کمیسیون ارتباطات فدرال برای شروع یک قاعده فرایند را برای روشن کردن زمانی که رسانه های اجتماعی شرکت ها باید تحت حمایت قانون است.

ارتفاع تحلیلگران بازار سرمایه تعقیب سفید و کلیتون آلن توصیف فرمان اجرایی که "بیشتر سر و صدا و بدون هر دندان."

در یادداشتی به سرمایه گذاران آنها نوشت که FCC تنها اعمال کنترل محدودی بر رسانه های اجتماعی شرکت ها که تنظیم نیست و مانند رسانههای سنتی. و از لحاظ تاریخی FCC بوده و مخالف به رسانه های اجتماعی و مقررات سفید و آلن اشاره کرد.

در حال حاضر برخی از پنج عضو FCC هستند ابراز نگرانی کاخ سفید ،

"وجود دارد این زاغه از متمم اول قانون اساسی مسائل است که آن را میکشد آژانس به" دموکراتیک کمیسر جسیکا Rosenworcel NPR گفت. "رئیس در میان آنها است که دولت در تنظیم بیان دیکته آنچه که می توانید و نمی توان گفت حاضر." او هشدار داد که به منظور به دنبال به نوبه خود این سازمان را به "سخنرانی رئیس جمهور پلیس."

دادستان کل ویلیام Barr گفت که کاخ سفید قصد دارد به فشار قانون به کنگره که به دنبال تفسیر مجدد بخش 230 برای مقابله با جارو حمایت اعطا شده به شرکت های فن آوری.

"آن کشیده شده است" گفت: بر ایستاده در کنار مغلوب ساختن پیشی جستن در دفتر بیضی. "و من نمی دانم از هر کسی در کاپیتول هیل که با این نظر موافق نیست که آن کشیده شده است فراتر از قصد اصلی آن."

طرفداران بخش 230 می گویند هر دو سیستم عامل رسانه های اجتماعی و سایت هایی مانند ویکی پدیا و اینترنت بایگانی قادر نخواهد بود به وجود داشته باشد در همان راه بدون قانون. اگر سایت های مسئول برای همه کاربران ارسال شده هزینه دفاع در برابر سیل از دعاوی می تواند به اثبات فلج طرفداران این قانون استدلال می کنند.

کیت Ruane ارشد قانونی مشاور برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا به منظور تلاش برای مجازات رسانه های اجتماعی شرکت پست که دلگیر رئیس جمهور.

"جالب اینجاست که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که ذینفع از بخش 230," Ruane گفت. "اگر سیستم عامل بودند و نه ایمنی بدن را تحت قانون و سپس آنها را در معرض خطر مسئولیت حقوقی است که می تواند با میزبانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دروغ و افترا و تهدید."

روحانی در هاولی: شرکت هایی که در عمل مانند ناشران باید درمان شود به عنوان آنهایی که

حامیان تهمت را مانند بهداشت ، جاش هاولی R-Mo. گفت: اضافه کردن برچسب های هشدار دهنده به رئیس جمهور توييتها است سرمقاله تصمیم نشان می دهد که رسانه های اجتماعی پلت فرم اقدام بیشتر شبیه به یک ناشر است و این شرکت باید خود را از دست بدهند ویژه حمایت می کند.

"آن را حس می کند کمی برای درمان شرکت هایی که خود را منتشر سرمقاله نظرات در مورد دیگران مطالب را به عنوان اگر آنها در حال صرف توزیع کنندگان. شرکت هایی که در عمل مانند ناشران باید درمان شود مانند ناشران" هالی نوشت: در نامه ای به توییتر دورسی.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا پشتیبانی از توییتر ابتکار به پرچم توییتهایی که حاوی دروغ. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن منظور هدایت دولت فدرال به "از بین بردن تلاش برای کمک به کاربران در تشخیص واقعیت از داستان است."

او گفت: سفارش می کند نشانی از گسترش دروغ در رسانه های اجتماعی یک موضوع مرکزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و یکی که انتظار می رود با نفوذ در نوامبر است.

"دوباره و دوباره سیستم عامل رسانه های اجتماعی را به فروش می رسد منافع عمومی به پد خود را در سود شرکت. مدل کسب و کار خود را در پول در هزینه حقیقت" پلوسی گفت.

NPR شانون باند کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن