مطالعه: ساکنان خانه سالمندان محافظت نشده از داروهای آنتی سایکوتیک تحت تهمت

بزرگنمایی این تصویر یک گزارش جدید پیدا کردم که تقدیر نامه برای بیش از تجویز داروهای ضد روان پریشی بر

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گزارش جدید پیدا کردم که تقدیر نامه برای بیش از تجویز داروهای ضد روان پریشی برای ساکنان خانه سالمندان کاهش یافته است به طور قابل توجهی بین پایان دولت اوباما و نیمه اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. شانون Reiswig/گتی ایماژ/EyeEm پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شانون Reiswig/گتی ایماژ/EyeEm

تقریبا 300000 ساکنان خانه سالمندان داده می شود داروهای آنتی سایکوتیک در هر هفته و حتی بیشتر هیچ روان برای توجیه آن است. اما پس از آغاز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خانه های پرستاری به ندرت به پرداخت قیمت برای حتی جدی ترین سوء استفاده از مواد مخدر.

که با توجه به یک گزارش جدید از روز شنبه از محققان سلامت برای تشکر. ریچارد نیل D-Mass., رئیس خانه راه و وسیله کمیته. راشل Dolan نویسنده سرب از مطالعه در بر داشت که استناد به بیش از تجویز داروهای ضد روان پریشی برای ساکنان خانه سالمندان کاهش یافته است به طور قابل توجهی بین پایان دولت اوباما و نیمه اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"تقدیر نامه برای آنتی سایکوتیک سوء استفاده در پرستاری ماهر امکانات افزایش 200% بین 2015 و 2017 در دولت اوباما. و سپس آن استناد کاهش 22%" تحت مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید Dolan.

این کاهش همزمان با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نورد بازگشت تعدادی از خانه سالمندان مقررات که رفت به اثر نزدیکی پایان از باراک اوباما می گذرد. برای مثال مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ساخته شده آن را سخت تر به شکایت خانه های پرستاری به صورت عام و مراقبت از آنها تغییر راه جریمه شده, باعث مجازات های مالی به کاهش حدود یک سوم آنها پیشنهاد ساخت آن را آسان تر به تجویز داروهای آنتی سایکوتیک.

هنوز دولان مطالعه در بر داشت که جریمه برای تجویز غیر ضروری داروهای آنتی سایکوتیک برای ساکنان خانه سالمندان شد و تکان دهنده کم در طول نیمه اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حتی برای جدی ترین جرائم مدرج "آسیب واقعی" یا "فوری معرض خطر است."

"این شدید ترین استنادهای برداران تا کنون ضبط" دولان می گوید. "و 10% از آن منجر به هیچ جریمه." برای یکی دیگر از سه ماهه از این تقدیر نامه جریمه شد زیر $20,000.

FDA تنها تصویب داروهای ضد روان پریشی برای افرادی که باید جدی بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی. آن را نیز یک بیماری به احتمال زیاد برای حمله به کسی که کمتر از 30 و نه کسی را در 80s معمولی سن در خانه سالمندان ساکن ، و خطر این داروها برای افراد مسن می تواند عمیق. آنها با جعبه سیاه از هشدارهای FDA گفت: آنها می تواند به افزایش خطر مرگ در افراد مسن به ویژه کسانی که مبتلا به زوال عقل.

داروهای آنتی سايکوتيک تجویز می شوند به ساکنان خانه سالمندان نیز هزینه مالیات دهندگان یک بسته نرم افزاری. در سال 2012 هزینه به Medicare Part D $بود 363 میلیون. غیر ضروری و استفاده از داروهای ضد روان پریشی نیز می تواند کمک به می افتد که هزینه های مدیکر بیش از 50 میلیارد دلار در سال است.

برای به حداقل رساندن آسیب به ساکنان خانه سالمندان و دولت خط پایین این مراکز مدیکر و مدیکید خدمات (CMS) آغاز شده و یک برنامه برای تشویق به کاهش آنتی سایکوتیک استفاده از مواد مخدر در خانه های سالمندان. با توجه به سیستم مدیریت محتوا, داده, درصد از ساکنان خانه سالمندان نامناسب دریافت داروهای آنتی سایکوتیک کاهش یافته است و تقریبا از 24 درصد در سال 2012 و زمانی که برنامه شروع به 14.3% در میانه 2019.

اما این کاهش است, علت, برای, جشن, Dolan می گوید.

اول این گزارش نشان می دهد که این تعداد ممکن است گمراه کننده از داده ها نشان می دهد که اسکیزوفرنی تشخیص داده و در خانه های سالمندان افزایش یافته است به عنوان سوء استفاده از داروهای آنتی سایکوتیک به نظر می رسد کاهش یافته است. دولان می گوید که می تواند نشان می دهد که برخی از خانه های سالمندان ممکن است جعل تشخیص برای توجیه استفاده از داروهای ضد روان پریشی.

دوم به دلیل محتاط او می گوید این است که حتی اگر 14.3 درصد از ساکنان خانه سالمندان هستند که نامناسب تجویز داروهای آنتی سایکوتیک است که هنوز هم بسیاری از مردم است.

"واقعا وجود دارد هیچ بهانه ای برای مردم به گرفتن این داروها زمانی که آنها نباید" دولان می گوید. "ما نمی توانیم به عنوان یک ملت پت خودمان را در پشت موفقیت نسبی که موفقیت نسبی در واقع به معنی هیچ چیز به بیماران و خانواده ها اگر آنها رنج می برند چرا که آنها نه حق مراقبت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن