مطالعه در معرض روسیه کمپین دروغ است که عمل در سایه برای 6 سال

بزرگنمایی این تصویر شرکت تحقیقات Graphika می گوید سایه گروه تروریستی در روسیه تولید بیش از 2500 قطعه

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شرکت تحقیقات Graphika می گوید سایه گروه تروریستی در روسیه تولید بیش از 2500 قطعه از اطلاعات نادرست در سراسر هفت زبان در 300 مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی. در یکی از نمونه های ساخته tweet به نظر می رسد به عنوان اگر سن. مارکو روبیو است که مقامات اروپایی از جاسوسی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. Graphika پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Graphika

برای شش سال گذشته مبهم کمپین دروغ با عملیات آب گرفتگی اینترنت با داستان های نادرست در هفت زبان و سراسر 300 سیستم عامل رسانه های اجتماعی تقریبا غیر قابل تشخیص با توجه به گزارش جدید منتشر شده در سه شنبه توسط رسانه های اجتماعی محققان.

این عملیات با نام "ثانویه Infektion" توسط محققان به دنبال گسترش طرفدار روسیه در سراسر جهان توسط های جعلی توییتهایی از ایالات متحده و مقامات منتخب و تئوری های توطئه در مورد کوروناویروس. و آن را تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. محققان می گویند این احتمال وجود دارد سعی کنید به گسترش دروغ بستن به انتخابات ماه نوامبر بیش از حد.

Klymenko مدیر تحقیقات در Graphika این شرکت تحقیقاتی که انجام این مطالعه گفت: در مصاحبه ای که خاص مقصر در روسیه باقی مانده است دشوار است.

"ما نمی دانیم که آیا آن اجرا شده توسط دولت و یا مرتبط با دولت یا یک گروه که می خواست برای حمایت از دولت" Nimmo گفت. "اما به طور کلی تن و زمینه روشن می سازد که این عملیات بود که در تلاش برای حمایت از دولت روسیه و حمله و تضعیف منتقدان آن است."

مقامات امنیتی در Facebook اول شناسایی این کمپین در ماه مه گذشته و پس از غول تکنولوژی و سیستم عامل های دیگر کار کرده اند برای جلوگیری از مبارزات انتخاباتی. اما آن است که بسیار غیر متمرکز آن است که هنوز هم عامل هر چند محققان می گویند پس از آن در معرض این گروه فعالیت کند.

این آخرین سهم در رشد پژوهش در مورد چگونه دروغ است که با ایجاد و گسترش آنلاین به عنوان سیستم عامل رسانه های اجتماعی بحث چگونه به بهترین کنترل به طور بالقوه مخرب و مضر و غلط محتوا با هدف بهره برداری از اختلافات و باعث هرج و مرج در اطراف بحران ملی و یا انتخابات.

Nimmo گفت: یک چیز می ایستد در مورد ثانویه Infektion کمپین: این تقریبا هرگز کار کرده است.

محققان و به کار تیم های امنیتی در Facebook, Twitter و دیگر شرکت های فن آوری, شناسایی بیش از 2500 قطعه از دروغ بستن به روسیه همان بازیگران است. فقط در مورد هر داستان جعلی آن را تلاش برای گسترش fizzled سریع نشان می دهد که این گروه به احتمال زیاد هدایت می شود بیشتر توسط یک سهمیه از آنلاین تاثیر است.

"است که یک تذکر مهم: بله وجود دارد این است که دروغ در اینترنت, اما فقط به این دلیل آن را غلط معنا نیست که آن را برای رفتن ویروسی" Nimmo گفت.

است یک استثنا وجود دارد اما.

به نحوی در اکتبر 2019 هکرها کردم ahold به بیرون درز تجارت اسناد بین ایالات متحده و بریتانیا و افشای تحت سلطه انگلستان, اخبار چرخه روز و در عین حال Nimmo می گوید که تنها یک نمونه از دروغ های انتخاباتی تا کنون به دست آوردن هر گونه کشش.

"هر چیز دیگری آنها ارسال شده به خوبی شکست مواجه," او گفت:. "اما آن را نشان می دهد که تمام طول می کشد برای یک چیز آمده است و آنها در واقع می تواند یک تاثیر بزرگ."

این تحقیق همچنین ویترین تاکتیک های جدید برای دروغ, Nimmo گفت. به جای تمرکز بر روی تعدادی از سیستم عامل های محبوب و ساختن یک زیر بزرگ ثانویه Infektion در زمان مخالف رویه: ایجاد به اصطلاح سوز, حساب, پخش كردن, یک قطعه از اطلاعات نادرست در Twitter Facebook Reddit و یا برخی دیگر از شبکه های رسانه های اجتماعی و پس از آن به طور کامل رها کردن حساب و هرگز بازگشت به آنها را.

"ما هرگز دیده می شود یک عملیات استفاده می شود که سوز حساب پس همواره" Nimmo گفت. "این بدان معناست که برای این عملیات آن بود که همیشه می تواند سخت برای ساخت یک مخاطب."

محتوا با تمرکز بیشتر روی وقایع اوکراین و تقویت روسیه است. برخی از پست ها اقدام به لینک هیلاری کلینتون به قتل و یا سعی در بی اعتبار کردن آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به عنوان یک الکلی. این کمپین همچنین به گسترش شایعات بی اساس بود که ایالات متحده در تلاش برای استوک سیتی یک انقلاب در آذربایجان است. حساب نیز ایجاد اسناد جعلی مسئله به نوشته شده توسط کمیته های کنگره و جعلی پیام های توییتر از جمله ساخته جیر که به نظر می رسد اگر به عنوان وزیر بهداشت ، مارکو روبیو است که مقامات اروپایی از جاسوسی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"گاهی اوقات آنها حتی نمی طلسم سیاستمدار نام حق" Nimmo گفت. "آنها به نظر نمی رسد بسیار خوب در ایجاد محتوای ویروسی."

محققان لقب عملیات "ثانویه Infektion" یک اشاره به دوران شوروی "عملیات Infektion" که متهم کرد آمریکا از ایجاد ویروس عامل ایدز است.

Nimmo گفت ثانویه Infektion به نظر می رسد به پرداخت ادای احترام به گذشته به دروغ متهم ایالات متحده در ایجاد یک طیف گسترده ای از بیماری های کشنده از جمله ساختگی نظریه که رمان coronavirus تولید شد در قزاقستان آزمایشگاه توسط مقامات آمریکایی.

در حالی که توجه اغلب با تمرکز بر تاکتیک های عمده دروغ مبارزات توسط کرملین حمایت اینترنتی تحقیقات آژانس و روسیه اطلاعات نظامی آژانس Nimmo گفت: مطالعه نشان می دهد که در آن است اما یک تکه از غلط و تحریف محتوای بیرون آمدن از روسیه است.

"کسانی که دو بخش از پازل اما دیگر تمام قطعه از پازل است که فقط به عنوان یک بزرگ و فقط به پیچیده و ثانویه است Infektion," Nimmo گفت.

"همانطور که ما نگاه به آینده به انتخابات ما گزارش نشان می دهد وجود دارد تمام انواع فعالیت های مخرب ما نیاز به نگاه کردن از جمله سوز حسابها و اسناد جعلی است که تلاش می کند تا با دخالت مردم فکر," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن