دانش آموزان معلول محروم از خدمات مهم به دلیل coronavirus تعطیلی

نه ساله Trevor de la Torre بود با میگرن زمانی که پدر و مادر خود را کردم کلمه ای که در مدرسه به او بسته شد در پاسخ به کروناویروس اضطراری و بحرانی مورد نیاز دست در درمان به طور موثر جلوگیری از بیش از حد.

او یک متخصص خواندن رفته. سخنرانی خود درمانی از بین رفته اند. خود درمانگر است که او را آموزش چگونه به نوشتن نامه رفته است. خود را در یک کلاس درس دستیار دیگر در کنار او برای کمک به او را درک تکالیف و شکستن درس به بخش مدیریت.

ترور متولد شد و با نادر مغز ناهنجاری به نام hemimegalencephaly — نیمی از مغز او برداشته شد زمانی که او بود 6 ماه برای جلوگیری از تشنج تهدید کننده زندگی. او تنها نیمی از دیدگاه خود و تحرک خود را به عنوان به خوبی به عنوان بصری و شنوایی, گفتار و تأخیر رشد مادرش کلی de la Torre گفت.

در حال حاضر تیم پشتیبانی متخصص ارائه شده توسط پووی Unified School District تنها مجاز منطقه به موج مجازی با سلام و بررسی کنید در چت تصویری — و کلی de la Torre است که همه چیز را به پسرش.

تبلیغات

“این یک تن به متعادل. من احساس بسیار مضطرب این هفته و من معمولا در مبارزه با اضطراب گفت:” de la Torre, که همچنین کودکانی که 2 و 10 ساله است.

دانش آموزان با ناتوانی و پدر و مادر خود را مانند de la Torre خانواده پرداخته شد به خصوص سخت ضربه هنگامی که coronavirus اضطراری تعطیل مدارس کالیفرنیا. یک شبه شدید دست در کمک های مورد نیاز برای آموزش و پرورش فرزندان خود و نیازهای فیزیکی بود و دیگر در دسترس نیست و در بسیاری از موارد مناسب برای یادگیری آنلاین.

تحت آموزش و پرورش فدرال و حقوق مدنی قانون مدارس دولتی ملزم به ارائه مساوی منابع آموزشی برای دانش آموزان معلول. مدارس است که به دیدار با نیازهای فردی وعده داده شده در شخصی برنامه های آموزش و پرورش می تواند در معرض خطر از دست دادن بودجه فدرال.

در سطح ایالت 767,560 کالیفرنیا دانش آموزان حدود 12 درصد از کل دریافت آموزش های ویژه خدمات در 2017-18 با توجه به مرکز ملی خدمات آموزش و پرورش. در لس آنجلس. مدارس دولتی به تنهایی وجود دارد در مورد 70,000 آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان با توجه به سرپرست.

تبلیغات

دولت مربیان پیشنهاد جدی ارزیابی هفته گذشته پس از منطقه در سطح مدیران در خواست راهنمایی در مورد چگونه برای رفتن در مورد به همان اندازه در خدمت دانش آموزان معلول.

“ما به احتمال زیاد قادر به جسمی ارائه آن پشتیبانی و خدمات است که همه ما پس از استفاده به همان درجه که ما قبلا” گفت: کریستین رایت مدیر CDE ویژه آموزش و پرورش را بدست آورد. “بنابراین اولین احساسات من می خواهم به تقویت است — آنچه که شما می توانید.”

فشار بر پدر و مادر بسیاری از تلاش برای حقه بازی شغل خود را از خانه بزرگ است.

“همه ناگهان من هستم و من دستیار” گفت: El Segundo پدر و مادر مه Bucknell ویژه آموزش و پرورش وکیل است که دو پسر با نیازهای ویژه تنها یکی از آنها دریافت تمام خدمات وعده داده شده.

او 11 سال ششم کلاس قرار است به یک تدریس خصوصی هر روز صبح برای خواندن مهارت نیم ساعت جلسات هفتگی با یک روانشناس مدرسه و گفتار درمانی. او خواندن و نوشتن ADHD و دوقطبی است, او گفت:.

“این بسیار مایوس کننده است که این کودک است که نیاز به کمک بسیاری است که گرفتن آن را,” او گفت: پس از یک هفته از مدرسه است.

اما بر خلاف بسیاری دیگر از مدارس سه شنبه در این منطقه تا به حال ارائه شده آنلاین جایگزینی برای یکی از کسانی که خدمات و تا به حال برنامه های در محل برای بقیه ارائه می شود تقریبا هفته آینده, او گفت:.

برخی از مناطق مانند پووی متحد تصمیم به توقف ارائه دستورالعمل های جدید را به همه دانش آموزان در طول هفته از تعطیلی مدارس و, در بخشی به دلیل آنها نمی تواند تضمین کند که دانش آموزان معلول را دریافت عادلانه خدمات است. آنها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آموزش از راه دور برای همه در آینده است.

تبلیغات

ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش گفت: در آن coronavirus راهنمایی برای آموزش و پرورش ویژه است که اوایل اقدامات صورت گرفته توسط منطقه مانند پووی رفتن بیش از حد.

“ما نیاز مدارس به آموزش همه دانش آموزان از اصل به جای آموزش بدون هیچ دانش آموزان از ترس. این بار به چالش کشیدن اما ما انتظار داریم مدارس را به مناسبت افزایش یابد و این اداره آمادگی خود را برای کمک به شما در تلاش خود را” وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos گفت: روز شنبه در بیانیه ای همراه با یک برگه در خدمت دانش آموزان معلول.

در حالی که وزارت آموزش و پرورش گفت: وجود برخی از انعطاف پذیری, دانش آموز معلول هنوز هم نیاز به خدمات.

Jeeva جان اوکلند دبیرستان معلم آموزش و پرورش ویژه گفت که برای درس جدید, بسیاری از دانش آموزان خود را نیاز به یک متخصص جوی استیک موس را به حرکت خصوص برنامه ریزی کامپیوتر است که حرکت مکان نما در سرعت کندتر. چند دانش آموزان در کلاس نیاز به یک معلم یا مشاور در کنار آنها ارائه حمایت در طول روز است.

با مدرسه تعطیل دانش آموزان نه. در عوض جان و دیگر معلم آموزش و پرورش ویژه Carmen Mandic فرستاده دانش آموزان خود را’ خانواده یک “منوی پیشنهادی را فعالیت” را بر اساس آنچه آنها را در کلاس درس با راهنمایی برای مراقبان.

“ما بسیار ارتباطات-سنگین کلاس های درس است که به شدت وابسته به بزرگسالان پشتیبانی” Mandic گفت. او دارای 10 دانش آموزان و دو para-مربیان که تمایل به نیازهای کلی از کلاس که شامل چهار دانش آموزانی که نیاز به یک حمایت از ثبت رفتار تکنسین.

“این فوق العاده تقاضا است که ما در حال درخواست پدر و مادر برای شرکت در” Mandic گفت.

Mandic گفت که او تا به حال نه دریافت راهنمایی های جدید از منطقه از دوشنبه. اما نه او و نه جان سرزنش مقامات منطقه; استاندارد آموزش از راه دور برای دانش آموزان با ناتوانی است بسیار دشوار است, به خصوص از آنجا که هر دانش آموز با نیازهای متفاوت هستند اغلب بسیار.

تبلیغات

“ما چگونه دست و پنجه نرم کردن با پیچیدگی های وضعیت و ارائه راه حل در یک مقدار کوتاه از زمان است؟” جان پرسید. او مجبور نیست جواب.

اما نگران است که پدر و مادر و معلمان جان و Mandic گنجانده اند در مورد نیازهای دانش آموزان.

“وجود استرس در مورد آنها از دست دادن مهارت” Mandic گفت: “بسیاری از دانش آموزان ما واقعا رشد با سطح بالایی از ساختار و روال به خصوص دانش آموزان ما در طیف اوتیسم.” اختلالات در یادگیری و روزانه الگوی ممکن است دانش آموزان عقب بیشتر از کل دانش آموزان آموزش و پرورش, او گفت:.

کلی de la Torre نگرانی که ترور را عقب حتی به عنوان او می خواهد تیم خود را به زمان آنها نیاز به آماده شدن برای برخی از آموزش از راه دور.

دوستان سعی کنید به او اطمینان با گفتن چیزهایی مانند “نگران نباشید بچه ها انعطاف پذیر هستند و آنها در حال رفتن به گرفتن” اما که ممکن است درست نباشد برای ترور. “این سخت تر برای او را به … بگیر تا فاصله فقط بزرگتر می شود,” او گفت:.

کاتلین Mortier, استادیار ویژه آموزش و پرورش در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو است به خصوص نگران خانواده هایی که دانش آموزان با ناتوانی و نیز کم درآمد و یا زبان آموزان و یا پدر و مادری که فرزند نمی انگلیسی صحبت می کنند.

“بزرگترین نگرانی من است همچنین برای دانش آموزانی که اصلا دسترسی به تکنولوژی که زندگی در محله های تنگ که به زبان انگلیسی صحبت کنید — چگونه آنها می رویم به پشتیبانی می کند؟” Mortier گفت.

در L. A. متحد, دانش آموزان ناشنوا و پدر و مادر تا به حال مشکلات زیر همراه با Supt. Austin Beutner این آدرس به دلیل وجود دارد هیچ نشانه ای مترجم زبان و نه هر کس می تواند خواندن آنلاین متن گفت ساناز پنا جنوبی L. A. پدر و مادر و رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی ناشنوا Latinos y Familias.

او را نیز ناراضی تسهیلات تا کنون برای دانش آموزان معلول. پسر خردسال او عزیزم پنا دارای فلج مغزی و حضور Banneker حرفه ای و انتقال مرکز در ویلووبروک ارائه می دهد که در کلاس برای دانش آموزان با ناتوانی های بعد از سن آنها از دبیرستان.

عزیزم, 19 فرستاده شد در خانه با یک کاغذ بسته با خواندن در مورد موضوعات شخصی مانند بانکی و چگونه برای به دست آوردن یک شغل که نمی اتصال مستقیم به افراد مانند e-commerce و پخت و پز است که او در یادگیری است.

او نمی تواند با پر کردن بسته چرا که او می کند به اندازه کافی کنترل موتور برای نوشتن خوب, او گفت:. مدرسه نیست ارسال بسته عملا و یا آپلود آن بر روی منطقه خود را اداره دستگاه, او گفت:. سه شنبه بود اولین بار اولین شنیده ها از یک معلم در این هفته و نیم است که او را از مدرسه پس از ساناز رسیده است.

“من می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر, اما آنها لازم نیست که هر چیزی را برای من انجام دهید” عزیزم گفت.

هر دو L. A. شهرستان و کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش گفته اند که آنها در حال تشکیل گروه های کاری و یا دوره ای جلسات مجازی از آموزش و پرورش ویژه کارشناسان به بحث در مورد این مسائل و بهترین شیوه.

Beutner منتقل شده به سرعت به ارائه وعده های غذایی و برای ایمن کردن رایانه ها و اتصالات WiFi برای دانش آموزانی که به آنها نیاز دارید. اما کارکنان خود را هنوز نمیفهمد که چگونه به اندازه کافی به دانش آموزان معلول.

“شما باید برای شروع با کودک و کشف کردن آنچه که بهترین کار و راه خود را به عقب,” او گفت:. “و برای انجام این کار یک به یک توسط یک, آن را برای رفتن به یک کمی از زمان ما افراد مشغول به کار در سراسر ساعت در آن است.”

Adalia Vidarte یک معلم آموزش و پرورش ویژه در توماس استار پادشاه مدرسه در لس فلیز گفت: او هنوز معرفی هر گونه مفاهیم جدید به دانش آموزان خانه نشین.

“من نمی تواند انتظار می رود برای یادگیری اتفاق می افتد” Vidarte گفت: با وجود تلاش های او “به ارائه تمام آنچه که من می تواند به آنها کمک کند … من فکر نمی کنم من می توانم انتظار می رود دانش آموزان به طور کامل درگیر با این محتوا که همه چیز را در اطراف آنها تنظیم است در آتش است.”

بار نویسنده کارکنان Howard Blume کمک به این داستان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de