دانش آموزان برای دریافت فارغ التحصیلی پمپ در رانندگی-در تئاتر با وجود شرایط

بزرگنمایی این تصویر مشاوران در شمال Salem دبیرستان در نیویورک انجام skit به عنوان بخشی از این ویدئو

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مشاوران در شمال Salem دبیرستان در نیویورک انجام skit به عنوان بخشی از این ویدئو اعلام کرد که در سال 2020 مراسم فارغ التحصیلی را در چهار برادر رانندگی در تئاتر ماه آینده. حسن نیت ارائه میدهد از جینا Kappes پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از جینا Kappes

در میان تمام نا امیدی ها و لغو برای سالمندان دبیرستان در این سال به دلیل COVID-19 بسیاری از مدارس در سراسر کشور در حال تقلا برای نجات حداقل برخی از مرتب کردن بر اساس از فارغ التحصیلی برای کلاس 2020. بسیاری از آنها با توجه به برگزاری مراسم های آنلاین و یا برگزاری برخی از مرتب کردن بر اساس از درایو های جشن.

"به [فارغ التحصیلی] فقط درست به نظر نمی رسد به ما می گوید:" کن Freeston مدارس سرپرست در شمال Salem, n. y.

شمال Salem مدیر دبیرستان وینس DiGrandi موافق است.

"Abolutely آنها به دست آورده ام," او می گوید.

همراه با کلاس ارشد مشاوران آنها شروع طوفان مغزی ماه گذشته برای راه برای دریافت خود را سالمندان برخی از پمپ با وجود این شرایط. اما ایده ایستاده 6-پا از هم جدا در یک زمین فوتبال یا راهپیمایی فارغ التحصیلان در گذشته مدرسه برای اجتماعی-مانع از ادای احترام نمی آن را قطع. در نهایت آنها آمد تا با یکی دیگر از رمان ایده برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی در یک محل و حدود یک ساعت در شمال مدرسه.

در عرض یک روز آنها را به بازدید از سقوط در عشق با محل آغاز مذاکره قرارداد با مالک و چکش از تدارکات. مدرسه را ماموران امنیتی و یک نگهبان برای پاک کردن دستشویی و حمام. محل توافق شده برای بازپرداخت کامل اگر دولت به تغییر مقررات دوباره و جمع آوری غیر قانونی است. و مدرسه اصرار تمام آن را نگه داشته top secret به خاطر ترس است که مدارس دیگر ممکن است خود را سرقت ایده و سایت خود را. آنها نمی خواهند به جرقه یک جنگ مناقصه برای یکی از تنها چند دوجین از نوع خود در تمام ایالت نیویورک است.

"نه که ما رقابتی" Freeston گفت: با خندیدن.

به عنوان به زودی به عنوان آنها امضا قرارداد این مدرسه با انتشار ویدیویی اعلام کرد این طرح است.

بر روی صفحه نمایش DiGrandi خواستار موزیک توضیح این خبر به عنوان بزرگتر از "آرمسترانگ فرود بر روی ماه" و کاهش به دو کلاس ارشد مشاوران آواز به همراه "رشته در درایو" از فیلم گریس.

YouTube

تماشای آن را از صفحه اصلی ارشد, Kayley Decina سرگرم شد اما هنوز هم اشتباه گرفته تا مشاوران جینا Kappes و کریستین Doherty املای آن را: North سالم فارغ التحصیلی دبیرستان سال 2020 برگزار خواهد شد را در یک درایو در تئاتر در 22 ژوئن.

"Oh my God" Decina squealed. "عالی!" و بلافاصله اعلام کرد که این طرح حتی بیشتر سرگرم کننده تر از به طور منظم فارغ التحصیلی.

"این یکی به معنای واقعی کلمه برای کتاب های تاریخ" به توافق رسیدند ارشد مورچه Halton. به واقع قرار دادن بر روی کلاه و لباس شب به کلاه این ماه بزرگ است, او گفت:. "با توجه به آن شده است تاری ماه گذشته یا دو من فکر می کنم آن را برای رفتن به واقعا خوب است که ما به آن حس از بسته شدن.

Decina شده است ولع مصرف آن است.

"من به معنای واقعی کلمه شده گریه هر روز در مورد داشتن یک فارغ التحصیلی و دیدن نیست دوستان من," او گفت:. "بنابراین من فکر می کنم با داشتن این آخرین هورا واقعا قصد کمک کند. و آن به معنی یک تن."

بچه ها در حال حاضر برنامه ریزی برای تزئین اتومبیل های خود را. آنها محدود به یک در هر خانواده و در صورتی که یک sunroof آنها می توانند از طریق پاپ به تشویق و پرتاب کلاه خود را.

این valedictorian سخنرانی خواهد کرد صدا کردن از درایو را 56-پا-صفحه نمایش گسترده ای در کیفیت بالا.

و در حالی که شمال سالم 103 فارغ التحصیلان ممکن است رسیدن به راه رفتن DiGrandi قصد دارد تا مارس از یک ماشین به ماشین در حال عبور از دیپلم از مناسب اجتماعی فاصله. او استخدام یک هنر صنعتی معلم به ساخت او جمع شدن بازو برای تمدید حداقل 6 فوت است.

"من فکر کردم یکی از این تمساح تسمه مانند مادربزرگم را," او گفت:. "و من فقط شیب به ماشین با دیپلم. شما می دانید که آنها می توانند یک تصویر. آن را بزرگ خواهد بود."

و پس از مراسم آنها نمی خوای اجازه سفر به درایو در هدر برود.

آن را نمیگیرد طولانی برای حل و فصل در چه فیلم مناسب خواهد بود برای نشان دادن: Groundhog Dayبا خوشحالی گفت: DiGrandi. "از آنجا که این نوع احساس می کند که راه را برای این کودکان است."

اما اگر همه می رود با توجه به برنامه ریزی حداقل فارغ التحصیلی بعد احساس خواهد شد متفاوت است. و شمال سالم نیز ممکن ارسال کردن دانش آموزان خود را با به یاد ماندنی تر درس از هر شروع آدرس احتمالا می تواند ارائه دهد: چگونه به رول با زندگی curveballs.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب