دانشجویان در اعتراض به تعلیق معلم که موجب آمریکایی 'خاک' واکنش

یک گروه از دانش آموزان اعتراض دوشنبه در لانگ بیچ پلی تکنیک در حمایت از, معلم, Myriam Gurba بود که به تازگی قرا

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

یک گروه از دانش آموزان اعتراض دوشنبه در لانگ بیچ پلی تکنیک در حمایت از, معلم, Myriam Gurba بود که به تازگی قرار داده شده در مرخصی اداری و همراهی از مدرسه.

در ماه های اخیر Gurba نویسنده "به معنی" خاطرات خود را از جوانان به عنوان عجیب و غریب, مخلوط نژاد Chicana برانگیخته و واکنش بیش از پرفروشترین رمان "خاک آمریکا" هنگامی که او فاش کرد که یک مجله را رد کرده بود او را داغدار بررسی جانین کامینز' هیجان انگیز-عاشقانه رمان یکی که او و دیگران را به شدت مورد انتقاد به تصویر می کشد مضر تصاویر از مکزیک زندگی است.

هفته گذشته Gurba فاش کرد که او قرار داده شده بود در مرخصی اداری پس از او ابراز پشتیبانی برای دانش آموزان در توییتر که به اتهام کلامی و فیزیکی در دست دیگر ، که معلم لیبی قهر کردن است بر ترک از منطقه است. ساحل طولانی پلیس در حال بررسی اتهامات.

Gurba که گفت او یک AP psychology, معلم علاوه بر مطرح تایید نشده اتهامات تخلف در برابر یکی دیگر از معلم در یک مدرسه متفاوت.

با توجه به Gurba او گفته شد به ترک مدرسه جمعه چون او را در رسانه های اجتماعی شد "مخل به مدرسه."

تبلیغات

مدرسه منطقه قبلا تایید او تعلیق.

"مدرسه ما در منطقه قرار داده شده پلی بالا, معلم مدرسه, Myriam Gurba در پرداخت مرخصی اداری," کریس Eftychiou سخنگوی ساحل طولانی Unified School District گفت: در یک ایمیل. "مدرسه منطقه است نه در آزادی به ارائه اطلاعات بیشتر را به دلیل محرمانه بودن قوانین مؤثر بر پرسنل مهم است."

در توییتر Gurba گفت: دولت مدرسه بود "سانسور" دانش آموز اعتراض با غرق شدن جمعیت با موسیقی است.

مدرسه منطقه با اشاره به تظاهرات به عنوان یک 15 دقیقه ای رالی در طول تغذیه دوره زمانی که دانش آموزان در حال حاضر در خارج از کلاس.

تبلیغات

"حدود 60 نفر و یا در نزدیکی تجمع در حمایت از, معلم, Myriam Gurba که قرار داده شده در پرداخت مرخصی اداری در جمعه" لانگ بیچ Unified School District اطلاعات عمومی مدیر کریس Eftychiou گفت.

یک ویدیو ارسال شده توسط یک دانش آموز نشان داد دیگران برگزاری نشانه هایی است که خواندن "Gurba" "ما باور شما" و "من با او هستم."

"یک گروه از دانشجویان همکار و شروع کردم به اعتراض در مدرسه از آنجا که ما نیاز به صدای ما شنیده شود. ما نمی خواهد در سکوت دیگر هیچ!" دانش آموز شناسایی شده در توییتر به عنوان Jazzy Jukes ارسال شده است.

فعال شان شاه توصیف تظاهرات به عنوان یک دانش آموز پیاده روی کردن و ارسال جداگانه تصویری در توییتر از جمعیت دانش آموزان جمع خارج است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن