دانشجویان و فارغ التحصیلان سر و صدا به مراقبت از دانشگاه گاو

BURLINGTON, Vt. - زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور دانشگاه ورمونت برای بستن و ارسال آن دانش آموزا

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

BURLINGTON, Vt. - زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور دانشگاه ورمونت برای بستن و ارسال آن دانش آموزان خانه زنگ گسترش:

چه اتفاقی می افتد به گاوها?

دانشگاه معشوق گله از حدود 100 گاوهای شیری است به طور معمول تمایل توسط دانش آموزان در نظر گرفتن بخشی در تعاونی برای املاک آموزش و پرورش در کشاورزی مدیریت برنامه و یا کرم. و بدون آن دانش آموزان, سرنوشت گاوها به نظر می رسید به در معرض خطر است.

در هیچ زمان و ده ها تن از فارغ التحصیلان و دانشجویان clamoured به صرف خود را در بهار و تابستان مراقبت از Holsteins.

"من می خواهم و نه هیچ چیز دیگری از این بیش تابستان" گفت: های اخیر فارغ التحصیل کلودیا کیسه از Macungie پنسیلوانیا.

در اخیر داغ روز هفته او رز در تاریکی برای کمک به شیر گاو در 3:30 صبح تا اوایل بعد از ظهر او پارو کردن گوساله' اصطبل. هنگامی که او می بیند او مورد علاقه گاو Lazlo او آغوش خود را در اطراف گردن و به او بوسه.

"من یاد گرفته ام که خیلی از آنها را," او گفت:.

"آنها به من آموخته ام که چگونه می شود یک فرد مهربان و چگونه به عشق مردم دیگر. شما برو به انبار و شما ببینید یکی از گاوها لیس یکی دیگر از گاو و آن را فقط من نمی دانم فقط یک حس خواهری تقریبا بین آنها به طوری که آن را واقعا دوست داشتنی به دیدن خانواده است که آنها شکل گرفته بین خود بلکه خانواده است که ما می توانید فرم با آنها."

دیگر شش تن از دانشجویان پرشور بیش از حد در مورد حیوانات و امید به رفتن مدرسه دامپزشکی. آنها می دانند که گاوها با نام چقدر شیر هر یک ارائه شده است که هر گاو پدري است که او را تربیت و هنگامی که او را با توجه به زایش گفت: استادان مشاور و دامپزشک دکتر استیو Wadsworth.

بسیاری از مشاغل دیگر نیز هست و در حال کار در مزرعه زیرا آنها یک شور و شوق برای حیوانات و کشاورزی, او گفت:.

"این گاو به عنوان به خوبی مراقبت به عنوان هر گونه حیوانات در ورمونت شاید هیچ حیوانات در این کشور است." "این دانش آموزان عاشق این گاو به قطعات."

و این نشان می دهد که آنها به صحبت گاوها در حالی که هدایت آنها را به سالن شیر و یا سعی کنید به حرکت با یک گاو پا در حالی که اتصال لوله خودکار دستگاه به سرشیشه. آنها شیر گاو و دو بار در روز به آنها غذا و گوساله پهن انبارهای و کمک با تولد هر زمان از روز یا شب.

در میان همه گیر برخی از کارگران گفت: آنها در حال خوشحالم که به معنی کارهای و با حیوانات.

گله مدیر مت Bodette, نمی تواند بیشتر سپاسگزار. او هولناک با تماس ها و پیام های متنی از فارغ التحصیلان و دانشجویان که مایل به کمک و یا چک کردن در در مزرعه. احتمالا 70 تا 80 می خواستم به این کار می کنند اما UVM تنها مورد نیاز هفت کارگران است.

"آنها واقعا تابیده در هر راه ممکن است و من هرگز آنها را فراموش کرده ام" Bodette, گفت, خفگی. "آنها بوده است مانند یک خانواده کوچک برای من و من واقعا سپاسگزار است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

در حالی که nonstop اخبار در مورد اثرات coronavirus تبدیل به امری عادی, بنابراین بیش از حد قصه های مهربانی. "یکی از چیز خوب در" یک سری از AP داستان با تمرکز بر glimmers از شادی و خیرخواهی در زمان تاریک است. خواندن این سری در اینجا: https://apnews.com/OneGoodThing



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن