باشگاه تحت فشار به کروناویروس انطباق تعطیل

لس آنجلس باشگاه در مرکز اخبار تلویزیون نیش به خاطر آن حاضر به پیروی coronavirus دستورالعمل بود تعطیل جمعه است.

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

لس آنجلس باشگاه در مرکز اخبار تلویزیون نیش به خاطر آن حاضر به پیروی coronavirus دستورالعمل بود تعطیل جمعه است.

سعادت Showgirls باشگاه در آووکادو ارتفاعات خاموش دره بلوار آویزان نشانه روی آن قفل دروازه و درب که خواندن "ببخشید ما بسته است. چرخ سقوط کرد." آن را خاص اگر استقرار بسته به طور داوطلبانه.

تماس به یک شماره تلفن ذکر شده در سعادت' Instagram صفحه بازگردانده نشدند.

سعادت را ارسال اوایل جمعه در همان حساب رسانه های اجتماعی است که "سعادت Showgirls باز خواهد بود."

تبلیغات

آن افزود: "می خواهم به دور ماندن از تاج آمده به سعادت است. ما رو 10 دقیقه ای و 15 دقیقه و 25 دقیقه قرنطینه ویژه مورد علاقه خود را با showgirls."

تبلیغات آمد و با وجود سفارشات در مارس 16 و 19 از لس آنجلس عمومی وزارت بهداشت به نزدیک غیرضروری کسب و کار.

ضروری کسب و کار شد و طبقه بندی شده در مارس 19 "امن تر در خانه" سفارش به عنوان اشخاص مانند فروشگاه های مواد غذایی, گواهی بازارهای کشاورزان, بانک ها, ایستگاه های گاز و سخت افزار ،

منظور این است که قرار است به آخرین تا مارس 19.

تبلیغات

فاکس 11 اخبار ارسال یک دوربین مخفی خدمه بیرون در هفته گذشته و ثبت مشتریان "هجوم آوردند به کسب و کار" که به "بسته بندی شده پارکینگ."

FOX 11 تیم در تصاویر گرفته شده از باشگاه های عامل با یک دربان چک کردن کاربران' درجه حرارت.

در حالی که روباه گفت: کسب و کار عامل بود آخر هفته گذشته بود وجود دارد هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا آن باز شده بود در این هفته.

Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا گفت که او آگاه از شکایت است که باشگاه به کار ادامه داد با وجود این که غیر ضروری کسب و کار. او اضافه کرد که معاونان او بودند نظارت بر محل است.

بیانوبا گفت که پس از اقامت در خانه سفارش صادر شد, اداره خود دریافت کرده بود تعدادی از شکایات در مورد موسسات نقض قانون است.

معاونان او, او گفت:, و بازدید از برخی از کسانی که کسب و کار و روشن ساخته است که آنها خواهد بود اشاره کرد و خود را از دست بدهد مجوز کسب و کار اگر آنها را نقض سفارش.

برخی از نوار باشگاه در شهر لس آنجلس نقل مکان کرد و به سرعت به بستن درهای خود را.

از نعناع کرگدن با صدور اطلاعیه خود Instagram صفحه که آن را بسته در مارس 16, یک روز پس از شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti به نام میله ورزشگاه و امکانات سرگرمی ،

تبلیغات

این باشگاه در پست گفت: این برنامه ریزی برای بازگشایی پس از Garcetti منظور تمام شده در مارس 31. یک تماس به استقرار پاسخ داده شد.

یک باشگاه است که آیا در صورت کمی قرنطینه شرمندگی بود سام Hofbrau که بسته دو روز پس از سفارش در روز سه شنبه.

"نگه داشتن کارمندان و مشتریان خود را امن به دلیل باز بودن شب گذشته به طور کامل خارج از خط و ناامن ... نه به ذکر است غیر قانونی" یکی Instragram پیرو اشاره کرد بر سام پست اعلام فوری آن بسته شدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب