رشته at LAX پس از شب کریسمس. بی خانمان. سپس coronavirus آمار

ست تام دیویس متوجه شدم چقدر جدی شیوع کروناویروس بود که او رفت و برای خرید ناهار در ارل ساندویچ در تام برادلی ت

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399

ست تام دیویس متوجه شدم چقدر جدی شیوع کروناویروس بود که او رفت و برای خرید ناهار در ارل ساندویچ در تام برادلی ترمینال بین المللی در LAX.

او نشستم گذاشته و کت خود را بر روی صندلی در کنار او. خشخاش خود را تشنج-سگ هشدار شروع به پریدن کرد و خودش راحت است. سپس جک راسل تریر-Dalmatian مخلوط عطسه بسیار بزرگ عطسه برای یک سگ کوچک است. زن در کنار او, دیویس گفت: "freaked."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom, در عین حال به منظور کالیفرنیا به ماندن در خانه در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus. مردم هنوز هم به کار و سفر. فرودگاه هنوز شلوغ; فروشگاه های مواد غذایی بیشتر و یا کمتر مواجه نگردند. اما "مردم واقعا می ترسم" 30 ساله گفت. "آنها می ترسم از سگ من. آنها به دلیل ترس او عطسه."

511430_ME_la-me-seth-davis-lax _019.FO.jpg

خشخاش را نگه می دارد یک چشم ناظر در ست Davis, که صرع و سندرم اسپرگر رنج می برد.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

دیویس و خشخاش داشته نادر از دیدگاه همه گیر و تاثیر آن در جنوب کالیفرنیا سفر هوایی. آنها تا به حال شده است زندگی در ترمینال 6 فرودگاه بین المللی لس آنجلس پس از کریسمس زمانی که دیویس خوابش در طول یک توقف بین سیاتل و خانه اش در داکوتای شمالی.

Davis شده بود مبتلا به سندرم اسپرگر رنج می برد و بیماری صرع. او تا به حال شده است در نگهداری یا بزرگسالان محافظ خدمات برای بیشتر از سه دهه است. او جان سالم به در امنیت اجتماعی و مواد غذایی. همانطور که شب کریسمس به روز کریسمس کیف پول خود را به سرقت رفته بود. پس از آن هویت خود را ربوده شد و حساب بانکی خود را غارت.

آنچه در حال حاضر مخاطره آمیز زندگی شروع به چرخش خارج از کنترل.

دیویس و خشخاش نمی شد بیمار و در عین حال coronavirus آمار آنها سخت است. آژانس های که می تواند کمک به آنها گفت: تا به حال شده است عمدتا ضعف یا بسته در هفته های اخیر. در سه شنبه شب او تا به حال 5 دلار و تغییر دهید. خشخاش بود که از غذای سگ.

آنها بی خانمان و تنهایی.

"من باید برای پیدا کردن یک راه برای پرداخت هزینه برای مواد غذایی خود را," دیویس گفت:. "من باید به برنامه ریزی همه چیز."

تبلیغات

او نشسته در کف ترمینال 6, پاهای بلند, خشخاش در دامان خود اسلحه خود را پیچیده در اطراف او اندکی قاب. این قوها سیاه خالکوبی بر روی پشت دست خود را peeked از خود شطرنجی ژاکت آستین.

"من نمی دانم چه باید بکنید."

511430_ME_la-me-seth-davis-lax _014.FO.jpg

"من باید برای پیدا کردن یک راه برای پرداخت هزینه غذا" ست دیویس گفت: از حمایت خود را سگ خشخاش.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

در یک روز عادی در ترمینال 6 — که البته اگر رشته به مدت سه ماه در جهان چهارم-شلوغ ترین فرودگاه هنجار است — دیویس رز از موقت خود را در اطراف ساعت 8 صبح او از خواب در کنار یک فلز قد بلند و ستون در فروش بلیط در سطح بین آلاسکا و هواپیمایی متحده.

دیویس نبود تنها کسی که به نام سهل انگار خانه. او تبدیل شده بود دوستانه با پل Conley, 35, که به طور کلی خواب یک ستون یا دو دور. آنها به تماشای هر یک از دیگران' کیف و پشت. کانلی گفت که او خواب بود در فرودگاه حدود هشت ماه است. او تمایل به بحث در مورد شرایط اش بیشتر است.

سر و صدا شد و ثابت حتی با اقامت در خانه سفارشات به معنای توقف این ویروس را گسترش اعمال شده در بیش از نیمی از ایالات آمریکا. ورود و خروج تابلوهای روشن شد تا با پرواز لغو شده. هواپیمایی و فرودگاه کارگران به نظر می رسد به تعداد مسافران است. هنوز ماشین هنوز whirred تلفن همراه buzzed و اطلاعیه ها زد بیرون بر آدرس های عمومی و سیستم.

"سیگار کشیدن مجاز است در مناطق تعیین شده ، "لطفا یک لحظه به اطمینان حاصل شود که کیف شما ادعای شما است." "سلام, این, Allison Janney" بالندگی اسکار-برنده صدای ضبط شده. "من می خواهم برای اولین بار به شما خوش آمد به سهل انگاری و شهر لس آنجلس است."

یک پیام جدید اضافه شده بود به din, آموزش مسافران چگونه عطسه بدون آلوده کردن دیگران, چگونه برای شستن دست های خود و اجتناب از دست زدن به چهره خود را, چگونه به نگه داشتن خود را از راه دور. هیچ آغوش هیچ handshakes. دیویس به نام این پیام "یکی از طولانی." آن را قطع مکالمه و خواب. آن هشدار داد که "همه ما مسئولیت داریم که به کاهش گسترش میکروب ها."

اولین چیزی که دیویس را پس از بیدار شدن سر به نزدیکی سرویس بهداشتی به قلم مو دندان های خود را و خود را بشویید ، بهداشت مهم است, او گفت: "من نمی خواهم به نگاه بد یا بوی بد است." زمانی که او تا به حال پول او و خشخاش در زمان رفت و برگشت به فرودگاه کارمند پارکینگ و راه می رفت به نزدیکی Ralphs سوپر مارکت. او می خواهم خرید رامش. آن را ارزان و baristas در استارباکس به او آب داغ به صورت رایگان.

511430_ME_la-me-seth-davis-lax _021.FO.jpg

ست دیویس آماده بستر خود و هزینه های تلفن خود را در LAX.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

چند روز او و خشخاش نیز رهبری به Westchester Family YMCA. او می خواهم دوش دارد و شاید شستن برخی از لباس ها را در سینک قرار داده و آنها را از طریق لباس شنا کن. اما پس از آن شهردار اریک Garcetti در 15 مارس دستور داد تمام کافه کاباره ها ورزشگاه و دیگر لس آنجلس سالن بسته شده است. بیشتر دوش.

که همین هفته رئیس جمهور تهمت و اعلام کرد او در تعلیق تمام سفر از اروپا به آمریکا برای 30 روز آغاز مارس 13.

"در آغاز آن نمی خالی کردن بسیار" در فرودگاه, دیویس گفت:. "که بعدها در ... در آغاز آن وحشت به عقب بر گردیم خانه. در حال حاضر شما نمی توانید به بازگشت به خانه."

::

این افزایش زرد پلیس گزارش شد و شدت یدکی. "گزارش از: سرقت —خرده. قربانی: Davis, Seth تام. شغل: بیکار. نوع اموال دزدیده شده/از دست رفته/آسیب دیده: هدفون, کیف پول, ایالات متحده است. سرقت/از دست: $450. بهبود: 0."

یک اشتباه وجود دارد در مختصر و مفید در این فرم که به بررسی افسر پر در فرودگاه در 3:40 a. m. در روز کریسمس. افسر بررسی جعبه بعدی را به "هیچ آسیب جدی به قربانی است."

با گزارش این جنایت به پلیس دیویس از دست رفته پرواز خود را به عقب به داکوتای شمالی و او نمی تواند استطاعت به پرداخت برای یک بعدی. او قرار بود به پرواز به فارگو و سپس اتوبوس را به جیمز تاون جمعیت 15,226 جایی که او زندگی می کردند در یک خانه دو طبقه با اجاره یارانه توسط دولت فدرال بخش 8 برنامه است.

بخش 8 مسکن است سخت به آمده است. دیویس' داکوتای شمالی اجاره شد تا در Jan. 1. تنها دلیل زندگی در صلح و آرامش, باغ, دولت, گفت, دلیل بود که او می تواند آن را تقبل کنند. خانواده اش وجود ندارد. او به تصویب رسید در هنگام تولد. خود پدر و مادر خوانده طلاق زمانی که او 6 یا 7.

او مادر خوانده درگذشت در سال 2016 در آرورا کلرادو., جایی که او صرف بیشتر عمر خود را. خود را پدر خوانده او گفت: تعرض او را زمانی که او یک کودک بود. آنها جدا اگر چه دیویس دریافت برخی از مزایای تامین اجتماعی از طریق او.

"از آنجا که من هرگز به خانه آمد من [قسمت 8] کوپن," او گفت:. او همچنین از دست داده و همه چیز در آن دنج داکوتای شمالی خانه که او می خواهم پر از صرفه جویی-فروشگاه مبلمان و کتاب. "من چیزی نمی اشتباه. همه من باید انجام دهید این است که جابهجا جدید کوپن در هر کجا که من در هستم."

تبلیغات

اما کالیفرنیا گران است. کوپن نمی اغلب پوشش هزینه های مسکن. ارزان اجاره سخت است برای پیدا کردن. "بنابراین من می تواند آن را ندارند" او گفت:.

511430_ME_la-me-seth-davis-lax _015.FO.jpg

ست دیویس از دست رفته خود را در دسامبر پرواز به داکوتای شمالی و نمی تواند استطاعت به پرداخت برای یک بعدی.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

به دلیل صرع خود, دیویس گفت: او مشکل به خاطر سپردن همه چیز. بنابراین او می خواهم نوشته شده حساب بانکی خود را پین در یک موضوع مهم توجه داشته باشید. آن را در کیسه ای که به سرقت رفته بود همراه با کیف پول خود را. دزد استفاده دیویس' ATM کارت دو بار در ماه فوریه با توجه به فرم او با ثبت زمان بانک.

دلار 353.21 در اتهامات ساخته شده توسط کسی که به سرقت کیف پول خود را پاک دیویس ، بانک دیویس گفت: حاضر به بازپرداخت این پول حتی اگر او پر کردن فرم های مناسب در زمان مناسب قاب متصل شده و یک کپی از گزارش پلیس. پس از آن بانک بسته حساب خود را که است که در آن امنیت اجتماعی چک سپرده.

یک سخنگوی فعلی بانک ارین Bruehl کاهش یافته است از طریق ایمیل به اظهار نظر در دیویس' مورد.

دزد, دیویس گفت: همچنین با استفاده از شناسایی او به کمین کردن خود پرداخت تأمین اجتماعی به مدت سه ماه. قبل از جهان تعطیل دیویس در زمان اتوبوس به امنیت اجتماعی در نورواک سعی کنید به راست افتضاح است. در حال حاضر فدرال دفاتر بسته شده به دلیل بیماری همه گیر. او مشغول به کار بود به صورت آنلاین و از طریق تلفن به چیز حل و فصل شود.

511430_ME_la-me-seth-davis-lax _05.FO.jpg

پس از ست Davis رشته در LAX, کیف پول خود را به سرقت رفته بود و حساب بانکی خود را تمیز کردن.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

ژانویه نامه ای از اداره تامین اجتماعی توصیف وضعیت خود را در این راه:

"مدعی است فقط نقل مکان به کالیفرنیا و نیاز مبرم به. او پول ندارد با توجه به موسسه مالی و مسائل است."

::

تبلیغات

دیویس بوده است شمارش را بر گرفتن خود را از دست داده و پول را از بانکی فعلی. او در بر داشت در دراز مدت-اقامت در متل در آلبوکرک جایی که او فکر او می تواند پیدا کردن بخش 8 مسکن. او متعلق به یک صندلی در یک تصادف مرگبار قطار خروج از اتحادیه ایستگاه در 31 مارس است. او تا به حال به پرداخت هزینه برای بلیط سه شنبه و یا از دست دادن آن است.

اما در روز سه شنبه او خبر بد از زمان. او نمی خواهد پول خود را دریافت کنید به طوری که او نمی تواند پرداخت هزینه برای آلبوکرک سفر.

چهارشنبه شب او و خشخاش فر تا دوباره در کنار ستون در سرما فرودگاه طبقه. خشخاش لرزیدند. دیویس او را در آغوش گرفت, تلاش برای گرم نگه داشتن او. او نمی توانست بخوابد.

او را به یک کمی بیش از یک دلار است.

پنج شنبه شانس خود شروع به تغییر. برخی از دعا-برای امنیت اجتماعی پول وارد شده در حساب بانکی جدید: $334.04. این پول از او می خواهم تا به حال پس از کیف پول خود را به سرقت رفته بود سه ماه پیش از آن. یک دوست او می خواهم در بزرگسالان محافظ خدمات در کلرادو به نام و او را دعوت به ماندن بگیرید.

بنابراین او خریداری ارزان ترین بلیط او می تواند پیدا کنید $73.40 در دلتا پرواز 2942 به دنور. این هواپیما در زمان خاموش در 10:45 صبح

در روز تایید coronavirus موارد در لس آنجلس رسیده از 1200 دیویس و خشخاش رد و بدل یک نوع عدم قطعیت برای دیگری.

"من قول می دهم که من کردم خشخاش که من محافظت خواهد او را با تمام زندگی من," دیویس گفت: در تیره تر روز پیش از آن در هفته. "من فقط می خواهم او را خوشحال می شود بیش از هر چیز در این جهان است. من فقط می خواهم او را به خوب خواهد بود."

شاید در حال حاضر او خواهد بود.

شاید.

تبلیغات

la-me-seth-davis-LAX.jpg

پس از بیش از سه ماه در LAX, Seth دیویس مگس به کلرادو به ماندن با یک دوست.

(ست دیویس)

بار عکاس فرانسین Orr کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن