فشار موشکافی حل و فصل نمرات: نتیجه یک بسته بندی سیاسی هفته

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت پیاده روی به دفتر بیضی کاخ سفید در واشنگتن جمعه. پاتریک Semansk

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پیاده روی به دفتر بیضی کاخ سفید در واشنگتن جمعه. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

گذشته از زمان واقعی بحران ملی آن سخت است به یاد یک هفته با عنوان بسیاری از حوادث از اهمیت سیاسی به عنوان یکی از همه ما فقط شاهد.

به عنوان یک kickoff برای انتخابات سال یک رئیس جمهور آن را به ندرت می تواند شده اند بیشتر مملو. و مثل همیشه درک ما از حوادث بود موضوع را به ما متفاوت سیاسی دیدگاه.

هنگامی که بالا تاثیر لحظات آمده در چنین جانشینی سریع آن است که همه بیش از حد آسان به از دست دادن آهنگ از معنی دار تحولات است. ما ممکن است همه به دنبال بازگشت در اوایل فوریه و تعجب می کنم که چقدر ما از دست رفته در حالی که ما در تلاش بودند به تمرکز بر روی چیزهای بسیاری در یک بار.

اما در پایان هفته رئیس جمهور تهمت به حال بسیار به جشن: تبرئه در استیضاح محاکمه اخبار خوبی در اقتصاد و بدون استفاده از زور خطا در بخشی از اپوزیسیون که flubbed اولین مسابقه در روند آن نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن نوامبر چلنجر.

البته در همان زمان رئیس جمهور بود نیز نا امید کسانی که در حزب خود او که امیدوار بود استیضاح مبارزه خواهد تصفیه و تزکیه او. به جای تعدیل خود را لفاظی و یا مصرف بالا جاده جمهور بلافاصله مورد حل و فصل نمرات.

او پاره پاره به منتقدان در نماز صبحانه و در یک جشن جمع آوری در خانه او بسته این هفته با شلیک دو نفر از شهود علیه او در پاییز گذشته را قبل از استیضاح جلسات — سفیر گوردون Sondland و ستوان سرهنگ الکساندر Vindman (و برادرش) از شورای امنیت ملی کارکنان.

این هفته آغاز شده بود با سنا با شنیدن بسته شدن استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح دادگاه فقط سوم محاکمه یک رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ملی. این یک داستان بزرگ است اما آن را به زودی خواهد بلعیده شود تا پس از آن در اخبار یک دنباله است که تکرار خواهد شد در طول هفته.

بزرگنمایی این تصویر

Troy, قیمت, رئیس, آیووا, حزب دموکرات, آدرس, رسانه ها در مورد پیامدهای آیووا قفقاز روز جمعه در Des Moines. استیو پاپ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو پاپ/گتی ایماژ

آن شب بسیاری از ملت تماشا و صبر کردم در حالی که حزب دموکرات آیوا (IDP) تلاش برای tabulate نتایج در دولت اول-در-این-ملت ریاست جمهوری قفقاز. شب به پایان رسید بدون برنده است. و بود که کتمان حقیقت است.

در روز سه شنبه افتضاح در Des Moines ادامه داد: به عنوان IDP قادر به مرتب کردن بر اساس تمام مشکلات ناشی از یک گوشی جدید برنامه که برخی از حوزه داوطلبان به حال دانلود نکردم قبل از جلسه شب. آموزش و تست شده بود حداقل در بهترین و خطوط تلفن استفاده می شود برای بازگشت-تا به حال به سرعت غیرمنتظره.

در سه شنبه شب ما شاهد فراموش نشدنی نسخه از رئیس جمهور دولت سالانه اتحادیه گزارش که برای بیش از 70 سال است به طور گسترده ای مشاهده تلویزیون رویداد. اما مدتها قبل از آن رفت و در این رابطه دولت از اتحادیه شناخته شده بود برای گرد هم آوردن واشنگتن قدرت بازیکنان در یک فضای مدنیت و احترام.

اهمیت رسیدن به بینندگان تلویزیون به مدت طولانی پس از تحت الشعاع است که از خشنود اعضای کنگره و دیگر بزرگان که به تماشای سخنرانی در خانه و اتاق. اما به این مناسبت رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن بازی به نقاط قوت خود را به عنوان یک واقعیت تلویزیون ستاره, صحنه, نشان می دهد مطمئن شوید که برای الهام بخشیدن به هواداران خود خشم منتقدان و تعامل گسترده ای از مخاطبان ملی.

رئیس جمهور با تعجب یک فیلادلفیا کلاس مدرسه با یک بورس تحصیلی به مدرسه "انتخاب" تعجب یک خانواده نظامی با بازگشت خود را به شوهر و پدر و شگفت زده 100 سال کهنه تاسکیگی نیروی هوایی با سلام از نوه بزرگ. اما او همچنین نمک پاشیدند سیاسی زخم با اعطای مدال آزادی ریاست جمهوری به بیمار جناح راست رادیو افسانه Rush Limbaugh (با بانوی اول چفت و بست آن را در اطراف Limbaugh گردن در گالری بالا).

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و پس از اتمام دولت از آدرس اتحادیه در کنگره در روز سه شنبه. در پایان مجلس نانسی پلوسی پاره پاره کردن یک کپی از این سخنرانی. استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استخر/گتی ایماژ

دموکرات ها شد نه فقط ناآرام به عنوان آنها نشسته در اتاق آنها کاملا سرکش. زمانی که رئیس جمهور صحبت از داروهای تجویزی قیمت گروهی از دموکرات ها ایستاده بود و شعار می دادند "H. R. 3, H. R. 3" – یک مرجع به یک لایحه در مورد این موضوع که در حال ورشکستگی در سنا پس از خانه و تصویب آن در سال گذشته است.

قرار است رئیس جمهور, معاون رئیس جمهور, مایک پنس اغلب تحسین و حتی ایستاده به تحسین. اما سخنران نانسی پلوسی در کنار او نشسته بی حرکت. او تا به حال ارائه شده او دست به تهمت و زمانی که او وارد شد اما او تا به حال نه آن گرفته شده. او معرفی کرده بود او را بدون مراسم با اشاره به این که او "بالا امتیاز و متمایز افتخار" برای انجام این کار. در طول سخنرانی او می تواند دیده می شود برروی آن بکشید مقالات و یا اجمالی در اطراف آشکار غضب. زمانی که رئیس جمهور به پایان رسید او ایستاده بود و او پاره تشریفاتی کپی در نیم.

در مورد آن پرسید: بعد از او رئيس جمهور گفت: "خرد و حقیقت" پس از او "خرد سخنرانی."

چهار پنج ماه درام از مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح به پایان رسید و در سنا با نه مقاله دریافت حتی نیمی از آرا در اتاق. به عنوان راهنمای امر نیاز به 67 رای وجود دارد هرگز هیچ شک از مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالی تبرئه. دموکراتیک امید کنجکاو سست قابل توجهی کسری از اکثریت جمهوریخواه شده بود نقش برآب زمانی که مجلس سنا رای قبلی جمعه به تماس شاهدان و یا در نظر گرفتن شواهد جدید.

با اینحال قطعیت از روز چهارشنبه رای چندمین بار با اهمیت تاریخی. بسیار ساخته شده از یک سخنرانی احساسی و عاطفی از سوی دیگر ، میت رامنی در ایالت یوتا که بازیگران تنها جمهوری خواه رای به حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر. او اولین سناتور از هر دو حزب در تاریخ آمریکا به رای به حذف یک استیضاح رئیس جمهور از حزب خود.

رامنی نیز تنها از حزب در مجلسی که همه 45 هر دو حزب دموکرات و مستقل رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن را حذف.

رئیس جمهور در پاسخ عرض چند دقیقه با به tweeting یک الگوی رفتاری نشان حیاط نشانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 و 2024 و 2028 و 2032 و فراتر از آن.

روز بعد او را متهم به رامنی با استفاده از دین"را به عنوان چوب زیر بغل."

در روز پنج شنبه عواقب ادامه داد: از آیووا دولت از اتحادیه و استیضاح رای دادن. ما آموخته است که در علاوه بر این به تمام دیگر travails این آیووا دموکرات ها بوده است trolled توسط disrupters تماس با پشتیبان گیری از شماره تلفن در نظر گرفته شده برای گزارش نتایج. در حالی که حجم مشروع تماس ممکن است به اندازه کافی برای مربا خطوط تاثیر پیش فرض به تاکید بر آسیب پذیری از کل سرمایه گذاری است. تام پرز رئیس کمیته ملی حزب دموکرات به نام برای recanvassing از رای دادن. آیووا مقاومت است. جمهوری خواهان بناحق در نشان از لیاقت و شایستگی.

در همین حال رئیس جمهور تا به حال ساخته شده, اخبار سالانه کاپیتول هیل نماز صبحانه توسط wading را به استیضاح جنجال. او دست تکان دادند یک کپی از یک روزنامه با یک تبرئه تیتر و هزینههای خود را از منتقدان از جمله رامنی و Pelosi. او گفت: رامنی به حال حق ندارد به عبا رای خود را در ایمان مذهبی و گفت که او شک داشتند که پلوسی واقعا برای او دعا (به عنوان او در مناسبت گفت که او انجام داد). Pelosi نشسته بود چند پا دور در زمان.

در بیشتر نمونه ها در هفته بیشتر از زمان عادی این حادثه ممکن است تحت سلطه اند خبر برای یک روز یا بیشتر. اما در این پنج شنبه آن را به سرعت جایگزین. رئیس جمهور در جمع کارکنان کاخ سفید و حامیان از کنگره و دولت آمار و ارقام در شرق کاخ سفید. او به آنها گفت و دوربین های مختلف پروب از اقدامات او بوده است بسیار ناعادلانه به او – در ابتدا و حتی قبل از او انتخاب شد. او به نام استیضاح مدیران "باطل" و "بد" و با هدف دیگری سطح پهن هرچیزی در پلوسی (که وجود ندارد).

روز جمعه به عنوان ابهامات هنوز گرفتار شمارش در آیووا که نیویورک تایمز گزارش آن را پیدا کرده بود مشکلات حمايتهاي گزارش نشده. آسوشیتد پرس که تا به حال شده است گفت: تمام هفته آن را "خیلی زود به یک" برنده بود و آن را بسته بندی شده در پنج شنبه شب و گفت: برنده نمی تواند تعیین می شود. سپس آن را ممکن است خیلی دیر به مراقبت.

جز این که در حالی که آیووا برنده شد بازنده بودند و نه آشکار. سناتور. برنی ساندرز ورمونت و سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg به نظر می رسید قفل شده است و در یک مبارزه در بالا اما Sen, الیزابت وارن از ماساچوست بود ناامید کننده سوم و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن یک فاجعه چهارم – به سختی جلوتر از سن. ctq در مینه سوتا.

حتی در آن لحظه ای از سرخوردگی و بیهودگی آیووا تا به حال یک بار دیگر موفق به "لرزش" انتظارات از برجسته نامزدها. که روشن بود در شب جمعه وقتی که این هفته از داستان به این نتیجه رسیدند با ABC-WMUR-اپل اخبار بحث در منچستر, N. H.

آخرین بحث برجسته هفت واجد شرایط داوطلبان: Sanders, بایدن, Buttigieg Warren Klobuchar اندرو یانگ و تام Steyer. (یکی دیگر از بحث در فوریه. 19 در نوادا است که انتظار می رود عبارتند از سابق نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار.)

نیوهمپشایر بحث بود Buttigieg جلو و مرکز موضوع به تسمه از فلش کارگردانی در هر جبهه ای جدید-دونده – بر اساس افزایش خود را ایستاده در نیوهمپشایر سنجی و تعجب خود را نشان دادن در آیووا.

آیا آیووا هنوز هم این نوع تاثیر در 2024 مشکل ساز است به عنوان آن front-of-the-line موقعیت است که یک بار دیگر تحت فشار و رای خود را tallying شکست شده است عمده خجالت به نامزدها و حزب ملی.

وجود دارد ممکن است خیلی آیووا می توانید در مورد آن نمایندگان راستین جمعیت (بیش از 90% انگلیس و سفید). اما ممکن است متقاعد به تغییر و یا رها حوزه حزبی فرمت آن استفاده کرده است از سال 1972. این سومین بار است که در بسیاری از چرخه که یک حزب و یا دیگر تا به حال یک مشکل تعیین آیووا قفقاز' ایالت برنده است.

اگر پس آیووا انجمن ملحق خواهد شد دولت از آدرس اتحادیه و سنا را به سعی کنید موارد استیضاح به عنوان نهاد ما را در بسیار به همان شیوه پس از این خاص "هفته است که بود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب