داستان رادیو وصل بچه های جدا شده در پرت و دور افتاده در آلاسکا

ANCHORAGE, آلاسکا - تمام طول می کشد چند کلمه از یک کتاب داستان برای اتصال بچه ها بیش از ترق و تروق از یک ایستگ

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - تمام طول می کشد چند کلمه از یک کتاب داستان برای اتصال بچه ها بیش از ترق و تروق از یک ایستگاه رادیویی AM. آن را 1950s, سرگرمی, اما دلتنگ راه کودکان حتی در دور افتاده ترین آلاسکا جوامع بسیاری با اعتماد به اینترنت می توانید غلبه بر انزوای بیشتر آورده coronavirus.

کتابخانه عمومی در شهر کوچک هومر کردم خلاق هنگامی که آن را تا به حال از نزدیک در گیر همکاری با یک ایستگاه رادیویی را به یک داستان محبوب ساعت به کودکان پیش دبستانی در خانه گیر کرده.

جوانان در خدمات کتابداری و اطلاع رسانی کلودیا هینز می خواند برخی از کتاب های کودکان — انتخاب شده به درخواست تجدید نظر به کودکان یا بزرگسالان گوش دادن بیش از حد — پنج شنبه صبح در KBBI که در خدمت شهر و 5000 و روستاهای اطراف. AM ایستگاه است که در میان چندین رادیو پخش هایی که در خدمت پرت و دور افتاده در آلاسکا جوامع برای دهه chronicling خود را در تاریخ و فرهنگ و حتی ارسال پیام های شخصی در هوا برای مردم دور از محدود سیستم جاده در قریب به اتفاق دولت است.

"رادیو چنین داستان سرایی سنت" هینز گفت. "آن را به خوبی ببینید که آن را به استفاده از."

این برنامه در میان راه کتابخانه ها در سراسر کشور در حال تطبیق در طول همه گیر با توجه به بررسی های اخیر توسط کتابخانه های عمومی انجمن. از بیش از 2500 کتابخانه ها که پاسخ داد: بیش از 90 درصد گفت: ساختمان های خود را بسته اند. مانند هومر کتابخانه آنها گسترش خدمات آنلاین مانند جریان رسانه ای و کتاب های الکترونیکی.

آنها همچنین کمک به جوامع خود. El Dorado County Library در کالیفرنیا است که کمک گرفتن استفاده از آن 3-D پرینتر به صورت سپر برای بیمارستان ها و دیگر امکانات. سنت Louis County Library در میسوری همکاری با یک پوشک بانک برای ارائه یک درایو-از طریق اورژانس پوشک خدمات در چهار شاخه.

در آلاسکا, رادیو داستان, ساعت, که آن هم بصورت زنده در KBBI وب سایت به رقص می شکند و اجازه دهید به جوان شنوندگان سوزاندن برخی از انرژی است. این برنامه به پایان می رسد با زمان برای بچه ها در تماس است.

"آنها واقعا به تماس تلفنی و سلام و من آنها را تشخیص" هینز گفت. "روح از اولین برنامه بود," هی, ما از هم جدا شده است در حالی که کتابخانه بسته است و همه ما ماندن در منزل, اما ما هنوز هم در اینجا هم در جامعه ما و در این راه برای همیشه در ارتباط ماندن.'"

چهار سال پولی logic wolf منظم در کتابخانه داستان زمان گفت: بخش های مورد علاقه اخیر نشان می دهد "هنگامی که همه خوردند و شام" در کتاب "با تشکر از شما Omu!" توسط Oge مرا.

مادر Cassy Quinlan گفت: خانواده خود را به گوش دادن به ایستگاه های رادیویی برای مدت زمان طولانی و حتی برقراری ارتباط با دوستان که پر از لکه اینترنت از طریق KBBI را "بوش خطوط" خدمات که اجازه می دهد تا مردم به پیام های خوانده شده بیش از هوا. آنها می تواند شامل هر چیزی از تبریک تولد برای عشق, اشعار Quinlan گفت.

پولی و 6 ساله, خواهر, لوسی شده اند از دست رفته این کتابخانه پس از آن بسته در اواسط ماه مارس. اما همه گیر "آوردن مردم به سادگی شما می دانید اصول اولیه — radio, مطالعه, انجام, پازل" Quinlan گفت.

Haines, کتابدار گفت که او شروع به پریدن کرد در این فرصت برای ارتباط دوباره با خانواده. میزبانی این نشان می دهد یکی از این چند بار او خانه را ترک می کند, کار با یک رادیو کارمند برای دریافت آن در هوا است.

داستان ساعت است که بخشی از ایستگاه بزرگتر تلاش برای نگه داشتن مردم در ارتباط با وجود انزوا KBBI مدیر توسعه لورن برت گفت. آن را نیز اضافه شده بارگیری در این هفته COVID-19 جلسات با مقامات و یک نمایش به نام "فاصله اجتماعی" است که ویژگی های موسیقی زنده و مواد غذایی بحث برای شنوندگان ولع مصرف دستور العمل های جدید.

"رادیو به خصوص در یک جامعه کوچک است که می خواهم ... واقعا می تواند تمرکز در کودکان و فراموش عالی کار" بازنشسته پخش Al برمستدت جونیور گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال راشل D'oro در توییتر در https://twitter.com/rdoro.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن