طوفان شن کش جنوبی, 1 هفته پس از گردباد مرگبار شیوع

MONTGOMERY, علا. - باد شدید و تگرگ و رعد و برق زد نقاط جنوبی روز یکشنبه به عنوان پیش بینی به شهروندان هشدار دا

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

MONTGOMERY, علا. - باد شدید و تگرگ و رعد و برق زد نقاط جنوبی روز یکشنبه به عنوان پیش بینی به شهروندان هشدار داد بریس برای امکان گردباد و سیل در سراسر منطقه هنوز از وضعیتی وخیم از طوفان مرگبار شیوع یک هفته قبل است.

گردباد ساعت در بازه زمانی در سراسر نقاط لوئیزیانا و می سی سی پی به آلاباما و گرجستان در یکشنبه شب. بیش از 24 ، 000 مشتریان بدون برق بودند در طول روز با توجه به www.poweroutage.us.

این دومین یکشنبه در یک ردیف که جنوبی بود با ضربه شدید آب و هوا ،

سیل هشدارهای بودند در اثر اطراف منطقه خدمات ملی آب و هوا گفت. بادهای حال ریشه کن شدن درختان و چپ پتو از تگرگ بر روی زمین در برخی از مناطق در آلاباما پیش از آن در روز خدمات ملی آب و هوا گزارش شده است.

"دو تا سه اینچ باران در حال حاضر کاهش یافته و اضافی یک تا دو اینچ است" این سازمان گفت: در وب سایت خود را.

موج دوم طوفان شروع تشدید یکشنبه شب و انجام خطر قوی گردباد به ساعات اولیه روز شنبه, خدمات ملی آب و هوا گفت. گردباد شد یک امکان برای قطعات لوئیزیانا می سی سی پی, آلاباما و گرجستان است. کارولینای جنوبی نیز در این مسیر پیش بینی شده از طوفان.

یک منطقه از تگزاس و لوئیزیانا به سمت شرق در سراسر نواحی جنوبی می سی سی پی, آلاباما و به گرجستان خواهد بود و در بیشترین خطر آب و هوایی شدید و گردباد ملی طوفان مرکز پیش بینی پیش بینی شده است. منطقه است خانه را به بیش از 5 میلیون نفر و شامل شهرستانها مانند Jackson, می سی سی پی; Montgomery, Alabama; و Macon, گرجستان.

پیش بینی از آسیب باد و در ادامه گردباد تهدید نیز گسترش در سراسر گرجستان و بخش هایی از ایالت کارولینای جنوبی به شب.

طوفان تهدید می آید یک هفته پس از کشنده عید پاک طوفان زد جنوبی. خدمات ملی آب و هوا گفت: بیش از 100 گردباد زده جنوب که یکشنبه و دوشنبه. مقامات گفت: حداقل 36 نفر کشته شدند در دو روز وقوع طوفان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب