طوفان بسته بندی بادهای باعث آسیب در ایندیانا, آرکانزاس,

مورسویل, Ind. - طوفان شدید با بادهای تگرگ و گردباد ممکن است جاروب در سراسر غرب میانه و باعث آسیب به ده ها تن ا

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

مورسویل, Ind. - طوفان شدید با بادهای تگرگ و گردباد ممکن است جاروب در سراسر غرب میانه و باعث آسیب به ده ها تن از خانه و کسب و کار در بخش هایی از ایندیانا و آرکانزاس, مقامات گفت.

چند آسیب شد گزارش چهارشنبه شب طوفان و تهدید شدید آب و هوا برای روزهای آینده در سراسر بسیاری از ایالات متحده است.

در ایندیانا مرکزی جامعه مورسویل حدود 15 مایل (24 کیلومتر) جنوب غربی Indianapolis, آجر پراکنده بودند در امتداد شهر اصلی و مرکز شهر عبور و ترافیک مسدود شده بود باقی مانده است. افسر پلیس براک A. Chipman گفت: آرزو-TV که طوفان زدم دوم داستان کردن دو طبقه ساختمان خالی و یک زن بود و کمی پس از مجروح خطوط برق کاهش یافت و در ماشین خود را.

ایندیانا اقامت-در-خانه سفارش در میان بیماری همه گیر کوروناویروس به احتمال زیاد نگه داشته و مردم را از خطر به عنوان طوفان های منتقل شده از طریق پاره شدن سقف برخی از ساختمان ها و آسیب رساندن به مرکز شهر مغازه گفت: رئیس بخش جان رابینسون از مورسویل آتش نشانی.

"ما برخی از رستوران های کوچک اینجا مرکز شهر و مردمی خواهد بود در آن تحت شرایط عادی است. خوشبختانه به دلیل ویروس همه رفته بود. راستش که مرتب از برکت" رابینسون گفت WXIN-تلویزیون.

بیش از 100 ، 000 مشتریان ابزار در ایندیانا قدرت از دست رفته پس از طوفان در سراسر آسیای مرکزی و جنوب ایندیانا. در مورد 62,000 باقی مانده است بدون قدرت از 7:30 صبح پنج شنبه با دوک انرژی گزارش 47,000 طولانی قطع و Indianapolis قدرت و نور با بیش از 14 ، 000.

خدمات ملی آب و هوا در ایندیاناپولیس گفت: این برنامه ریزی برای کار با اورژانس مدیران در روز پنج شنبه به منظور تعیین نیاز برای هر طوفان نظرسنجی. آسیب طوفان همچنین گزارش شده است در ایندیانا مرکزی جامعه Whiteland و همچنین در جای دیگر در دولت است.

در آرکانزاس شهر هریسبورگ حدود 105 مایل (170 کیلومتر) شمال لیتل راک بیش از 30 خانه هایشان آسیب دیده در Poinsett شهرستان و دو نفر مجروح شدند جنسبرو ایستگاه تلویزیون KAIT گزارش شده است. مقامات مشغول به کار بودند برای تایید اینکه آیا یک گردباد باعث آسیب.

منطقه ضربه طوفان حدود 20 مایل (32 کیلومتر) در جنوب جنسبرو که زده شد در ماه گذشته توسط یک EF3 گردباد.

هزاران نفر از مشتریان ابزار در پنسیلوانیا باقی مانده است بدون قدرت پنج شنبه یک روز پس از رعد و برق شدید باعث کوچک دو گردباد. آن توفان که آمد از طریق پنج شنبه صبح گچ بری سقف از یک کلیسا و یک آبجوسازی در نیو کنسینگتون و منفجر دور یک آشیانه در آرنولد پالمر منطقه ای فرودگاه.

طوفانی کشش از آب و هوا پیش بینی شده است در روزهای آینده. روز پنجشنبه بخش هایی از تگزاس هیل کشور می تواند دیدن تگرگ و طوفان قوی در حالی که آسیب gusts باد ممکن است در واشنگتن و نیویورک شهرستان, طوفان مرکز پیش بینی گفت.

پیش بینی همچنین هشدار شدید آب و هوا شیوع بیماری با احتمال قوی آستین آهنگ گردباد در عید پاک یکشنبه در بخش هایی از آلاباما و جورجیا لوئیزیانا و می سی سی پی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب