سهام اسلاید به اصلاح خاک در Coronavirus نگرانی

سهام خود را ادامه داد اسلاید رو به پایین در روز پنج شنبه با عمده شاخص در حال سقوط به اصلاح خاک. سرمایه گذاران

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

سهام خود را ادامه داد اسلاید رو به پایین در روز پنج شنبه با عمده شاخص در حال سقوط به اصلاح خاک. سرمایه گذاران نگران هستند در مورد تلفات اقتصادی از گسترش coronavirus بیماری همه گیر.

میانگین صنعتی داو جونز سقوط بیش از 500 امتیاز در باز کردن ساعت از معاملات. آبی تراشه شاخص پایین تر از 10 درصد از سطوحی در فوریه 12. گسترده تر شاخص S&P 500 نیز از دست داده و بیش از 10 درصد از ارزش خود را در بیش از یک هفته است.

رئیس جمهور تهمت سعی در پروژه توجه داشته باشید آرامش در یک کنفرانس خبری پنج شنبه شب تاکید کرد که ایالات متحده به خوبی آماده برای هر یک بحران بهداشتی و پیش بینی بازار سهام را بهبود می یابند تشکر در بخشی به قوی هزینه های مصرف کننده. اما سرمایه گذاران نمی شد بلافاصله اطمینان.

یک نظرسنجی توسط صبح مشورت در این هفته متوجه شد که 69 درصد از بزرگسالان ایالات متحده یا "بسیار" یا "تا حدودی" نگران اقتصادی داخلی تاثیر این بیماری همه گیر از 14 نقطه افزایش از چند هفته پیش.

مقامات بهداشت همچنین گزارش اولین مورد شناخته شده از کروناویروس در آمریکا با ظاهری هیچ لینک به چین و یا دیگر منابع نشان می دهد که این ویروس ممکن است گسترش در داخل کشور.

شیب افت در بازارهای مالی می تواند قرار دادن دندانه در ضریب اطمینان مصرف کننده و هزینه های یک راننده عمده اقتصاد ایالات متحده. آن را نیز ممکن است افزایش فشار بر فدرال رزرو برای نرخ بهره پایین تر. روز سه شنبه بانک مرکزی و معاون رئیس ریچارد Clarida گفت: بانک فدرال نظارت بر شیوع نزدیک اما او هشدار داد و آن را بیش از حد به زودی برای ارزیابی اثرات اقتصادی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن