سهام باز گسترده بالاتر رفتن برای 3 مستقیم به دست آوردن

نیویورک - سهام باز هستند به طور گسترده بالاتر در وال استریت قرار دادن بازار در مسیر سوم بعد از سود جامد. بازار

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

نیویورک - سهام باز هستند به طور گسترده بالاتر در وال استریت قرار دادن بازار در مسیر سوم بعد از سود جامد. بازار های خارج از کشور نیز بالاتر است. چندین شرکت از جمله جنرال موتورز لوکس خرده فروش کاپری منابع و محصولات زیبایی ساز Coty در حال افزایش بود پس از گزارش نتایج جامد. S&P 500 با افزایش 26 امتیاز و یا 0.8% 3,324. شاخص Dow Jones Industrial Average با 257 امتیاز یا 0.9% به 29,065 و شاخص نزدک 63 امتیاز و یا 0.7% به 9,529. قیمت اوراق قرضه کاهش یافت و سرمایه گذاران به نقل پول از امن-بازی دارایی. عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید رز به 1.64%.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

سهام آسیا روز شنبه در خوشبینی چین که آخرین اقدامات ممکن است کمک به جلوگیری از برخی از انتظار اقتصادی آسیب را از شیوع ویروس.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن به دست آورد 1.1% به 23,342.60 در معاملات بعد از ظهر. استرالیا S&P/ASX 200 اضافه 0.4% به 6,976.10. کره جنوبی Kospi شد تا نزدیک به 0.2 درصد در 2,161.06. هانگ سنگ در هنگ کنگ نیز تقریبا 0.1% به 26,702.28 در حالی که شانگهای کامپوزیت به دست آورد 0.9% به 2,808.64.

"ریسک پذیری باقی می ماند و در بهبود تنظیم بازارهای آسیا تا به صورت روزانه سود. اگر چه این می ماند جزر و مدی در اطراف یک موضوع مانند coronavirus با تاثیر هنوز تحت ارزیابی" گفت: Jingyi اضطراب سخت و ناگهانی بازار استراتژیست در IG در سنگاپور است.

دستاوردهای بازتاب گسترده راهپیمایی در وال استریت یک شبه که سوار میانگین صنعتی داو جونز بیش از 400 امتیاز بالاتر داد و S&P 500 در بهترین روز خود را در بیش از پنج ماه است.

دستاوردهای همچنین تحت فشار قرار دادند tech-سنگین نزدک به تمام زمان بالا و اضافه شده به یک جامد شروع به مارس به صورت گسترده تر در بازار پس از یک بدبینی ژانویه.

سرمایه گذاران استقبال از تصمیم بانک مرکزی چین برای تزریق $57 میلیارد دلار به بازارهای آن است. این حرکت آخرین مرحله توسط پکن برای نرم کردن ضربه مالی اخیر شیوع ویروس. نگرانی در مورد پتانسیل اقتصادی جهانی تاثیر طولانی شیوع لرزاند بازار در هفته های اخیر پاک کردن S&P 500 دستاوردهای ماه گذشته.

"اگر چین را به انجام آنچه آنها می توانند برای حمایت از بازار خود را پس شاید ما اصلا به همان اندازه موجب نگرانی برای بازارهای ما" گفت: Willie Delwiche سرمایه گذاری استراتژیست در بیرد.

اپل و مایکروسافت در میان tech-بخش standouts. مانند دیگر شرکت های فن آوری آنها تکیه می کنند به شدت در انجام کسب و کار با چین است. مراقبت های بهداشتی و صنعتی و مالی سهام نیز بریده سود جامد.

آب و برق و شرکت های املاک و مستغلات و دیگر امن-بازی بازی های دارایی های عقب مانده از بازار به عنوان سرمایه گذاران شد راحت تر گرفتن در خطر است. قیمت اوراق قرضۀ دولتی ایالات متحده به شدت کاهش یافت, ارسال بازده بالاتر و قیمت طلا نیز کاهش یافت.

S&P 500 index 48.67 امتیاز یا 1.5% به 3,297.59. این بزرگترین شاخص در تک بعد دست آوردن از اوایل ماه اوت است. داو صعود 407.82 امتیاز یا 1.4% به 28,807.63.

نزدک به دست آورد 194.57 امتیاز یا 2.1% به 9,467.97, یک رکورد بالا است. راسل 2000 شاخص کوچکتر سهام شرکت برداشت 24.56 امتیاز یا 1.5% به 1,656.77.

چین آخرین اندازه گیری ها برای تقویت آن در بازار به شرح زیر اعلام کرد از روز شنبه که دولت قرار داده $173 میلیارد دلار به بازارهای آن به عنوان آنها بازگشایی از تمدید شکستن.

جهان و دومین اقتصاد است که در مستند است که تهدید رشد اقتصادی وجود دارد و در سطح جهانی. بیشتر شرکت ها از جمله سونی در حال هشدار به سرمایه گذاران بالقوه ضربه به درآمد و سود از آنجا که از virus. بیش از 20 ، 000 موارد تایید شده اند در سطح جهانی همراه با بیش از 400 مرگ و میر. این موارد شده اند و عمدتا در چین است.

این حرکت توسط چین سیگنال به سرمایه گذاران در سراسر جهان است که رهبری این کشور در حال انجام است آنچه در آن می تواند به ارائه نقدینگی به اقتصاد خود Delwiche گفت.

"که محدودیت های برخی از بدترین نمایش است که در خارج وجود دارد از منظر مالی," او گفت:.

بازار اوراق قرضه نیز سیگنالینگ بیشتر اعتماد به نفس در میان سرمایه گذاران شنبه. عملکرد 10 ساله خزانه داری شروع به پریدن کرد به 1.60% از 1.52% اواخر دوشنبه. شاید مهم تر از 10 سال و همچنین عملکرد پرید بالای سه ماه به خزانه عملکرد 1.56%.

گره گره حرکت کردن حرکت سکوت رکود اقتصادی هشدار بود که زنگ در بازار اوراق قرضه حداقل در حال حاضر. بازده کوتاه مدت Treasurys به ندرت بالاتر از برای دراز مدت Treasurys و هنگامی که آن اتفاق می افتد یک قاعده کلی می گوید رکود اقتصادی ممکن است در راه در حدود یک سال یا بیشتر. این رکود سیگنال هشدار است که نسبتا دقیق اما نه کامل, تاریخ آغاز شده بود در روزهای اخیر نگرانی در مورد ویروس برای اولین بار از اکتبر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

افزایش انتظارات بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو نیز ممکن است کمک به بلند کردن سهام. سرمایه گذاران در حال حاضر پیش بینی قریب به اتفاق احتمال حداقل یک تغذیه کاهش نرخ در این سال با نزدیک به نیمی از انتظار دو کاهش با توجه به داده ها از CME Group.

فدرال رزرو اخیرا نشان داد که آن را راحت با نرخ در سطح فعلی خود را. اما به نظر می رسد معامله گران انتظار دارند که اقتصادی اضطراب و آسیب های ناشی از چین شیوع ویروسی منجر به تغذیه بیشتر به سهولت نرخ استقراض.

وال استریت در ادامه به بررسی دیگر مشغول دور از درآمد شرکت ها جمعه. رالف لورن شروع به پریدن کرد 9.2% و Clorox به دست آورد 5% پس از گزارش جامد نتایج مالی. سهام در گوگل, پدر و مادر, الفبای کاهش یافته است 2.5% پس از شرکت به سرمایه گذاران ناامید کننده گزارش درآمد.

معامله گران همچنین در ادامه به درایو سهام تسلا هل دادن سهام 13.7 درصد و بالاتر پس از 19.9% افزایش در روز دوشنبه. این خودرو الکتریکی گزارش ساز قوی سه ماهه چهارم فروش در هفته گذشته و دوم خود را-راست, سه ماهه سود. سهام شرکت تا بیش از دو برابر از زمان آغاز سال است.

سهام در eBay شروع به پریدن کرد 8.8% پس از وال استریت ژورنال گزارش داد که صاحب بورس نیویورک ارائه کرده است برای خرید به بازار آنلاین برای بیش از 30 میلیارد دلار با استناد به unnamed مردم آشنا با این موضوع. صاحب بازار بورس بین قاره ای ارز, سقوط 7.4%.

کشتی کروز اپراتورهای بخار به جلو به عنوان رویال کارائیب صعود 1.3% پس از در نظر گرفتن اقدامات سخت تر به صفحه نمایش و محدود کردن مسافران در میان شیوع ویروس از جمله لغو هشت کشتی در چین است. خط کروز نیز به وال استریت جامد گزارش درآمد سه ماهه و پیش بینی سود برای سال مالی جدید. کارناوال گل رز 1.9% و نروژی کروز خط به دست آورده 1%.

انرژی:

معیار نفت خام با افزایش 41 سنت افزایش به $50.02 در هر بشکه رسید. آن کاهش یافت و 50 سنت به حل و فصل در $49.61 هر بشکه شنبه. قیمت نفت خام برنت استاندارد بین المللی به دست آورد 52 سنت افزایش به $54.48 در هر بشکه رسید.

ارز:

دلار افزایش به 109.43 ین ژاپن از 109.07 ین در روز سه شنبه. یورو تضعیف شد و به $1.1036 از $1.1053.

___

دنبال یوری Kageyama در توییتر https://twitter.com/yurikageyama



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب